Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Jeg har kommet til tiden hvor jeg skal gjøre warriors questet Voodoo Feathers. Jeg lurer på hvilken quest revard jeg burde ta, siden dette er det siste warrior questet og jeg vil ikke angre. De fleste warriors jeg har sett, har valgt Fury Visor, men jeg tenker jeg trenger noe jeg kan bruke lenge. Derfor er rasorsteel shoulders heller ikke noe bra. Er trinketen noe jeg kommer til å få bruk for en stund etter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mye koster lionhear helmet vanligvis? Jeg skal jeg skaffe meg defliers plate shoulders, så jeg tror ikke jeg får så mye bruk for shuldrene. Jeg er alerede reverted.

Lenke til kommentar
Har du penger, kjøper du Lionheart. Da er hjelmen utelukket. Du vil få andre trinkets som er bedre (Blackhand's breadth, f.eks.), så jeg ville tatt skuldrene.

Min trinket ligger i inventoryet konstant.

5643013[/snapback]

Uansett, så har jeg allerede Wyrmslayer pauldrens.

Lenke til kommentar

Ny rek med honour opptjent på en dag. 92868 uten bonus weekend.

Har rundt 350k nå bør holde til rank 10.

Tror jeg skal drite i raids fremover og kjøre på opp til 13.

Dro inn 350k på 3 1\2 dag så det er ikke umulig for meg å dra inn 500k på en uke selv med jobb. Rank 13 pvp armor sette frister litt.

:hmm:

Lenke til kommentar

Dro inn 350k på 3 1\2 dag så det er ikke umulig for meg å dra inn 500k på en uke selv med jobb. Rank 13 pvp armor sette frister litt.

Wow...stilig...Selv har jeg såvidt klart å holde meg på rank 7. (1%) Grunnet skiferie og major familieproblemer.

Men satser på å få mer tid til wow i fremtiden. Dvs jeg får mye mer tid i sin helhet:(

Lenke til kommentar
Uansett, så har jeg allerede Wyrmslayer pauldrens.

5643358[/snapback]

De har ikke 1% to hit. Det kommer godt med når du sloss mot lvl62/63-mobs.

5645744[/snapback]

Men finnes det ikke noen shoulders ved lvl 60 som er bedre enn Razorsteel og som er greie å få tak i? (PvP sådan). Slik jeg har forstått det, er trinketen den eneste rewarden av de tre, som du kan få bruk for end game... Jeg mener ikke at den skal være equippet til enhver tid, det tenker jeg sånn i utgangspunktet blir HoJ og Blackhands Breath.. men å swappe me sånn en gang i blant?

Endret av superreven
Lenke til kommentar

Wow...stilig...Selv har jeg såvidt klart å holde meg på rank 7. (1%) Grunnet skiferie og major familieproblemer.

Men satser på å få mer tid til wow i fremtiden. Dvs jeg får mye mer tid i sin helhet:(

5648612[/snapback]

Jeg ble rank6 i lvl49 da.. Men jeg reide ikke holde meg der.

Lenke til kommentar
Men finnes det ikke noen shoulders ved lvl 60 som er bedre enn Razorsteel og som er greie å få tak i? (PvP sådan). Slik jeg har forstått det, er trinketen den eneste rewarden av de tre, som du kan få bruk for end game... Jeg mener ikke at den skal være equippet til enhver tid, det tenker jeg sånn i utgangspunktet blir HoJ og Blackhands Breath.. men å swappe me sånn en gang i blant?

5648695[/snapback]

Ikke med 1% to hit. Skal du i endgame-instancer (ZG, MC, BWL, AQ), vil du bomme en del, siden mobs/bosser er 61+. Darksoul shoulders er de eneste andre med 1% to hit og noenlunde stats.

Om du mener at du husker og gidder å bytte til trinketen hver gang du skal bruke den, så må du gjerne ta den. :)

Lenke til kommentar

For en fantastisk tråd også så mange fine ting jeg har lurt på som har blitt besvart, har lest denne tråden i noen timer nå faktisk..

Jeg er noob, har nettopp spillt ut gratis måneden min og jeg spiller altfor mye, jeg er en horde lvl38 warrior på executus nå, mange hyggelig folk der :)

Har egentlig ikke tid til å spille så mye som jeg gjør, så jeg blir ganske trøtt gjevnt over om dagen.

to lenker jeg likte godt(for de som ikke har tid til å lese i noen timer):

http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=1263

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=378233&st=1030#

Lenke til kommentar

Hoy ^_^

Jeg er rimelig lei av å være en standard arms warrior med en treig 2h, så tenkte jeg skulle respecce fury når jeg dinger 50/51.

Jeg har skaffet meg 2x Lifestones ganske rimelig. I tillegg har jeg kjøpt 1x Julie's Dagger og venter på at enda en skal komme på AH. Jeg har tenkt å enchante daggerne med lifesteal, eller evt. crusader på MH. Også skal jeg skaffe Ice barbed spear fra AV, slik at jeg kan bruke det for å dumpe rage vha. WW/Cleave etc.

Det jeg lurer på er om dette er et bra oppsett? Dual Julie's daggers, med crusader/lifesteal, og dual lifestones?

Lenke til kommentar
Gleder meg til rank 10, det settet er så uber!

5649291[/snapback]

Hehe det er helt ok men jeg bruker ikke annet enn chest og leggs fra det sette.

Gleder meg mer til det man kan få på rank 12 og 13, da begynner det å bli ubert :=)

Skulle ønske at warriors fikk samme shoulders på rank 13 som Shamans når det gjelder looks. De er bare sinnsykt tøffe :dribble:

Lenke til kommentar

5648612[/snapback]

Hei kjære venn :cool:

En stund siden jeg har sett deg her, håper det løser seg det som eventuelt pågår. :)

Har savnet deg her på forumet.

Rankinglista til Blizzard oppdatteres alt for sent. Sjekket i går og jeg hadde standing 30 så forige uke gjorde jeg det veldig bra.

Kunne vært enda bedre om jeg ikke jobba og lukket øyene for familien.

Vi har fått igang et wsg team så honour spruter inn hehe. De andre jobber ikke og får spilt mye mer så jeg henger litt etter dem ranking messig.

Det er skikkelig tøft når andre motstandere som er ranket fra 12 og oppover tar afk på oss haha.

Her er bilde av teamet hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...