Gjest Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Sword spec er bra i lvl60, siden det er ett sverd (som jeg ikke rekker å linke) som jeg har tengt til å skaffe meg. Jeg gidder ikke re specce 2 ganger bare for 5% ekstra critt i noen få leveler. Last opp et screenshot av din warrior da. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Sword spec er bra i lvl60, siden det er ett sverd (som jeg ikke rekker å linke) som jeg har tengt til å skaffe meg. Jeg gidder ikke re specce 2 ganger bare for 5% ekstra critt i noen få leveler. Last opp et screenshot av din warrior da. 5563944[/snapback] okey.. kan ta et nå, så oppdaterer jeg denne posten=) Har forøvrig bare swordspec på den 37 warrioren nå.. med WW sverdet. Endret 6. februar 2006 av Nstin Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 WW sverdet er dritfett med enchant. WW axe er lissom så standar. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Ja veit.. har en +5 dmg enchant på den ^^ Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Tenkte å gjøre Enchanter som profession med min Warrior men hva egner seg som profession nummer 2 med Enchanting ? Eller greier du deg uten noe support profession med det ? Tenkte å kjøre Enchanting og Engineering . Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Tailoring og Enchanting er den klassiske komboen. Farm cloth, lag enkle greier med tailoring (dvs. ting som bare trenger cloth + thread), og disenchant disse. Hvis ikke, er du avhengig av å disenchante alt du finner, og det blir det ikke mye penger av. Det du også bør ta med i beregningen.. om du ikke gidder å gjøre deg særlig flid med en profession, grinde rep for å få sjeldne oppskrifter, er ikke det noe å tjene penger på. Da konkurrerer du bare med en haug andre som ligger mellom 250-300, og der tynes prisene. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Når vi snakker PvP, hvilken klasse er det dere andre warriors pwner mest? For meg er det warlocks. Hva med dere? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 hmm...hunters! Ellers cloth i sin helhet (om jeg får initiativet i kampen). Hunters pleier ikke være problem uansett. Mot mage's dør jeg om jeg ikke får åpne kampen. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 I group pvp liker jeg å gå etter priests eller druids som står og healer, da er de ofte konsentrert om healingen og dør få sekunder etter at jeg har fått inn noen attacks. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 65k honor holdt til 59 plass (pvp) på serveren min! Slå den dere:) Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hehe, jeg fikk standing 300 med 85k honor en uke her nå nettopp på daggerspine... Litt forskjell altså Lenke til kommentar
likferd Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 hmm...hunters! Ellers cloth i sin helhet (om jeg får initiativet i kampen). Hunters pleier ikke være problem uansett. Mot mage's dør jeg om jeg ikke får åpne kampen. 5576932[/snapback] Den hunteren som ikke klarer å kite en warrior, charge eller ikke, vil jeg påstå ikke er spesielt dyktig i pvp. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Hehe, jeg fikk standing 300 med 85k honor en uke her nå nettopp på daggerspine... Litt forskjell altså Forrige uke hadde jeg standing 214 med 28k honor:) Så ja..stor forskjell. Mwen så må vi vente 1-2 timer i BG kø også. Men da kan man farme etter arcane crystals:) EDIT: Må jo bare legge til at denne warrioren er nå rank 7. Og det ble oppnådd med relativt "mindless-pvp", uten å ha brukt så mye tid på det også. Men klart...endel timer har jo gått med til BG's og pvp er det jeg prioriterer framfor alt annet i wow nå. Endret 9. februar 2006 av gamer73 Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Den hunteren som ikke klarer å kite en warrior, charge eller ikke, vil jeg påstå ikke er spesielt dyktig i pvp. Jeg tenker i utganspunktet på BG's her. Hvor det som oftest er så stort kaos at jeg får charget ham og lagt på hamstring før han vet hva som har skjedd. Da ender det som oftest med døden for hunter. Til motsetn om jeg charger og hamstringer en warrior, hvor da utfallet uansett kommer annpå gear, flaks og litt erfaring. Jeg har personlig aldri vært i duell med en hunter så 1vs1 kan jeg ikke uttale meg om egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Jeg er Stone Gurad neste uke på daggerspine i lvl49 =) Endret 9. februar 2006 av Gjest Lenke til kommentar
Avean Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Noen flere spørsmål til dere Hvis det noengang skulle komme ett Martial Arts tre i WoW, ville det havnet hos Warriors eller Rogues ? Vet mange betegner Rogues som ninjaene i WoW men som en erfaren Rogue sa engang så er de ingenting uten alle stunlockene sine og kan ikke stå toe til toe med en Warrior så de er jo egentlig ikke nærkampsekspertene. Hva sier dere ? Betegnelsen av Warrior sier jo "Ultimate Toe to Toe Fighter" men vet ikke om det kommer av ferdighetene eller pga tankinga. Rogues er kjappe noe jeg elsker men liker ikke stunlockinga. Warriors er altfor trege men de slåss med ære .... hyyyl . Like før jeg bare driter i WoW siden de 2 klassene der er jævlig å velge mellom. Jeg kommer til level 10 med de begge og så begynner jeg å få bange anelser, jeg tør ikke å vie noe tid med de siden jeg er redd for å spille med feil klasse. Klarer heller ikke å ha 2 spillere da får jeg bare nella Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Martial Arts hadde nok helst vært et warrior-tre spør du meg. En monk/martial artist er jo en kriger med bedre intensjoner, og i stor grad basert på styrke. En rogue er jo en slyngel. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Akkurat det jeg mener også og jeg har alltid spilt de type klassene i MMORPG`s så man blir litt forvirra når eneste ordentlige melee klassen i spillet faktisk er en tank samtidig men tankmodellen som Blizzard har laget med Warriors er vel den mest realistiske også. I store kriger i filmer og slike ting så ser man ikke store folk som står der og ser dum ut, det er dyktige krigere som greier å tanke pga sine ferdigheter noe jeg ser igjen hos Blizzard sin Warrior. Akkurat på det feltet må jeg skryte av Blizzard gitt. I City of Heroes hadde vi en egen klasse som hette for Tank hehehe. Eneste han gjorde var bare å stå i en slynge Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Her har vi da min warrior som springer rundt med Executioner's Cleaver og diverse andre godsaker.. 22% crit berserker og 3100 hp. lvl 49 Endret 11. februar 2006 av KillerX Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) <---- har Kang, Kang the deplicator Endret 19. september 2023 av TSP fjernet bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå