wilzoo Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Starta en ny warrior på Xavius, som kom 25.januar, er straks 40, men nok om det. Jeg lurte på om jeg skal skaffe meg Destiny når noen finner det (http://thottbot.com/?i=9374), ganske billig tenker jeg det går for. Lurer på hvordan det hadde vært med Destiny (Sammen med crusader, vel og merke), og swordspec. Kan dette være et godt valg? 5558976[/snapback] Nei, popper sikkert en AV opp på en så populær server og da snapper du til deg Ice Barbed Spear som eier Destiny noe helt inn i granskauen. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Guild kill nr 2 på Ragnaros.Fikk meg i løpet av raidet Might Helm og Flamewalker Legplates. Se på det ja hehe! Gratz! Selv kjøpte jeg i går mine end-game tankeskuldre (stockade) 300gull på AH (BO). Vet at det dropper noen nesten like gode i DM, men jeg orker ikke kjøre instanser nå når jeg er på vei mot rank 10 og så har jeg egentlig ikke noe annet å bruke gull på for tiden. Nå har jeg 383 i def, og så snart cooldown er over for min alc venn så har jeg enchanted thorium helm også. Da stiller jeg med 392 i def og tenkte egentlig ikke å ta det lenger. Charren min er vannvittig stilig nå og jeg vil ikke forandre på ham. Eneste må være et bedre tankevåpen, da blazing rapier neppe er "tier 2" tanke-våpen. 5559767[/snapback] Takker kjære venn :=) 392 i def er Uber uten noe tier 1 og 2 Hvor mye HP har du nå da? Etter jeg fikk de nye delene stiller jeg med 5582HP 7139 Armor 350 def. (unbuffed) (da tanker jeg med pvp rank 8 chesten pga manko på might) Jeg måtte vendore deathbone her om dagen pga manko på gull. hehe. Tenker og på å få meg ZG enchanten på Might hjelmen, mangler bare en ting så er den min. For en warrior med behov for å tanke finnes det ingen bedre enchant enn den tror jeg. Skal gå for might helt ut da det er fint å ha til offtanking, og might ser vanvittig kult ut Har belte, hansker, bracers og hjelm av might sette nå. Neste jeg skal gå for er chest og leggs, så shoulders og boots. Får håpe på noen dropps neste lørdag Endret 6. februar 2006 av Darkrevan Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Takker kjære venn :=) 392 i def er Uber uten noe tier 1 og 2 Hvor mye HP har du nå da? Etter jeg fikk de nye delene stiller jeg med 5582HP 7139 Armor 350 def. (unbuffed) (da tanker jeg med pvp rank 8 chesten pga manko på might) Jeg måtte vendore deathbone her om dagen pga manko på gull. hehe Skal gå for might helt ut da det er fint å ha til offtanking, og might ser vanvittig kult ut Har belte, hansker, bracers og hjelm av might sette nå. Neste jeg skal gå for er chest og leggs, så shoulders og boots. Får håpe på noen dropps neste lørdag Akkurat nå har jeg 4910 i HP, men med hjelmen som blir lagd om noen dager..eller kanskje en uke så har jeg 4960 HP og ca 7k armor (6900 blir vel mer riktig tror jeg) Ubuffet self. Men smeller nok +STA på hjelmen via libriam (om jeg gidder å finne ut hvordan jeg skaffer libram). Ja might ser bra ut. Nesten like bra som rank 10 pvp armor, men bare nesten hehe Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Gamer 73: Har du litt gull er den Libramen ikke så vanskelig å skaffe seg. Libram of Constitution er ofte å se på AH. Quest giver finner du i Blasted Lands. Værste med Libramen er å få tak i Nights Dragon Breath. Det skyldes farmers og spawnetiden på plantene i Felwood. Her er en fin guid på hvordan det skal gjøres http://wow.allakhazam.com/db/quest.html?wquest=4481 Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Ahh takk skal du ha. skal se om jeg får tid å gjøre det mens jeg er i BG-kø EDIT: Hmmm sånn som jeg kjenenr serveren min så vil denne libram koste 70+ gull. så det blir uaktuelt for meg å kjøpe denne. Får vente å se om den dropper en gang i fremtiden. Jeg orker ikek farme etter den heller:) 100HP betyr ikke så mye til eller fra pre-MC uansett. Endret 6. februar 2006 av gamer73 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Her er Begeluu. Det er min warrior. Endret 19. september 2023 av TSP fjernet bilde Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Deg har jeg sett Trevakt.. Så ikke så aller verst ut den warrioren der Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Takk. Kanskje jeg har sett deg og. Endret 6. februar 2006 av Gjest Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Den er sikkert noe imba i BG hehe. Mye hp og crit har du? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Den er sikkert noe imba i BG hehe.Mye hp og crit har du? 5563179[/snapback] Hp: 2870 Crit: 15% (i berserkerstance, som jeg vanlivis er) Men jeg kan få mere, siden skillene mine i 2-H øks er 247 /250 og jeg har hørt at det ikke bare er chanse on hit som man får av høy skill, men crit og damage og. Så jeg får løpe runt i Durotar og slå på griser og raptorer for å gå opp i skills mens jeg venter på AB eller WSG fordi hvis jeg dreper fiender i min level, får jeg XP og da går jeg opp til lvl50 så jeg ikke kan spille AB eller WSG. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Pluss at jeg skal skaffe med Ornate Mithril Helmet, som gir 1% crit og 10 Strenght. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Jeg har noen spørsmål til dere Warriors: Etter flere måneder og det er ikke kødd engang så strever jeg fortsatt med valg mellom Warrior og Rogue. Valg av riktig klasse er ufattelig viktig for meg siden jeg holder meg kun til 1 figur så her er dilemmaet. Hvilken av dem er best i Melee og da mener jeg ansikt til ansikt, øye mot øye ? Warriors burde jo være det siden beskrivelsen sier de er naturlig melee orientert av en klasse. Men Rogues er jo ufattelig farlig da med dual-wielding Swords og kan de drepe deg ansikt til ansikt ? Da tenker jeg uten å bruke stunns og slike ting . Veldig viktig for meg å slåss med ære og Rogues appelerer til meg pga de er kjappe noe som passer meg bra men hvordan de slåss irriterer meg . Jeg var Scrapper i City of Heroes og da burde Rogue passe meg men jeg klarer ikke å komme over faktum at jeg må gå bak en persons rygg og bruke gift for å beseire mine fiender, jeg vil ha ære i en kamp ! Noen råd værsåsnill Endret 6. februar 2006 av Avean Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg har noen spørsmål til dere Warriors: Etter flere måneder og det er ikke kødd engang så strever jeg fortsatt med valg mellom Warrior og Rogue. Valg av riktig klasse er ufattelig viktig for meg siden jeg holder meg kun til 1 figur så her er dilemmaet. Hvilken av dem er best i Melee og da mener jeg ansikt til ansikt, øye mot øye ? Warriors burde jo være det siden beskrivelsen sier de er naturlig melee orientert av en klasse. Men Rogues er jo ufattelig farlig da med dual-wielding Swords og kan de drepe deg ansikt til ansikt ? Da tenker jeg uten å bruke stunns og slike ting . Veldig viktig for meg å slåss med ære og Rogues appelerer til meg pga de er kjappe noe som passer meg bra men hvordan de slåss irriterer meg . Jeg var Scrapper i City of Heroes og da burde Rogue passe meg men jeg klarer ikke å komme over faktum at jeg må gå bak en persons rygg og bruke gift for å beseire mine fiender, jeg vil ha ære i en kamp ! Noen råd værsåsnill 5563324[/snapback] Jeg føler at du er en av oss. Hvis du liker øye-mot-øye, er rouges langt ifra. Rouges er "Øye-mot-nakke", og de er ikke ærefulle i det heletatt. Warrior kan man aldri si noe som helst negativt om heller. Warrior kan ikke noen slike "ekstrating" som ghoswolf eller pickpocket eller paladin-boble, warriors er bare warriors. Når man spiller warrior i PvP, er det en ting du skal: Holde fienden i melee. Ikke la mages blinke seg vekk, eller warlocks feare deg. Ikke la rouges stå bak din rygg å stikke deg. - Slå dem ned! Mot andre warriors eller paladins, bruk dine skills i PvE: I PvE må du bruke buffs, og du må holde ut lenge. Når du tanker, da vet du sikkert hva du skal gjøre. Warrior er en klasse som trenger brae items for å være gode. Og det viktigste du har, i motsetinging til mage andre klasser, er våpenet ditt /våpenene fordi warrior er en klasse i nerangrep. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Hp: 2870Crit: 15% (i berserkerstance, som jeg vanlivis er) Men jeg kan få mere, siden skillene mine i 2-H øks er 247 /250 og jeg har hørt at det ikke bare er chanse on hit som man får av høy skill, men crit og damage og. Så jeg får løpe runt i Durotar og slå på griser og raptorer for å gå opp i skills mens jeg venter på AB eller WSG fordi hvis jeg dreper fiender i min level, får jeg XP og da går jeg opp til lvl50 så jeg ikke kan spille AB eller WSG. 5563249[/snapback] Det er vel i minste laget? På min 46 warrior har jeg 20% crit i Zerker stance. Og jeg har bare +29 agi ell no. Har den hjelmen da, Ornate mithril helm. Edit: Har de fete Wyrmslayer shouldersa jeg og^^ Endret 6. februar 2006 av Nstin Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg har noen spørsmål til dere Warriors: Etter flere måneder og det er ikke kødd engang så strever jeg fortsatt med valg mellom Warrior og Rogue. Valg av riktig klasse er ufattelig viktig for meg siden jeg holder meg kun til 1 figur så her er dilemmaet. Hvilken av dem er best i Melee og da mener jeg ansikt til ansikt, øye mot øye ? Warriors burde jo være det siden beskrivelsen sier de er naturlig melee orientert av en klasse. Men Rogues er jo ufattelig farlig da med dual-wielding Swords og kan de drepe deg ansikt til ansikt ? Da tenker jeg uten å bruke stunns og slike ting . Veldig viktig for meg å slåss med ære og Rogues appelerer til meg pga de er kjappe noe som passer meg bra men hvordan de slåss irriterer meg . Jeg var Scrapper i City of Heroes og da burde Rogue passe meg men jeg klarer ikke å komme over faktum at jeg må gå bak en persons rygg og bruke gift for å beseire mine fiender, jeg vil ha ære i en kamp ! Noen råd værsåsnill 5563324[/snapback] Hvis du ikke vil stå bak og bruke poisons etc, og heller ikke vil bruke stuns, da vil jeg si warrior er best for deg. Stuns/poisons/backstab/stealth er litt av poenget med rogue, imo Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Tusen takk trevakt og wonnim dere kom med ganske konkrete svar noe jeg hadde håpet på Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Tusen takk trevakt og wonnim dere kom med ganske konkrete svar noe jeg hadde håpet på 5563546[/snapback] bare hyggerlig Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Btw Trevakt.. Har du axespec og cruelty? Det er de som gir meg all critten Edit: 1337 posten i denne tråden \m/(^_^)\m/ Endret 6. februar 2006 av Nstin Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Hp: 2870Crit: 15% (i berserkerstance, som jeg vanlivis er) Men jeg kan få mere, siden skillene mine i 2-H øks er 247 /250 og jeg har hørt at det ikke bare er chanse on hit som man får av høy skill, men crit og damage og. Så jeg får løpe runt i Durotar og slå på griser og raptorer for å gå opp i skills mens jeg venter på AB eller WSG fordi hvis jeg dreper fiender i min level, får jeg XP og da går jeg opp til lvl50 så jeg ikke kan spille AB eller WSG. 5563249[/snapback] Det er vel i minste laget? På min 46 warrior har jeg 20% crit i Zerker stance. Og jeg har bare +29 agi ell no. Har den hjelmen da, Ornate mithril helm. Edit: Har de fete Wyrmslayer shouldersa jeg og^^ 5563449[/snapback] Jeg har c.a. det samme i aggility jeg og. Åja! du har sikkert Axe /polearm spec. det gir 5% ekstra crit. Det forklarer alt. Jeg har sword spec, siden jeg kommer til å ha nytte av det i lvl60. Jeg skal få meg ett 2-h sword da. Endret 6. februar 2006 av Gjest Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Jeg har c.a. det samme i aggility jeg og. Åja! du har sikkert Axe /polearm spec. det gir 5% ekstra crit. Detforklarer alt. 5563889[/snapback] jepp, hvorfor har ikke du det? Har forresten Executioner's Cleaver Edit: Sword spec, ok =) Driver å lvler en ny warrior på en annen server med noen venner. den skal jeg ha sword og axe spec på til jeg blir lvl 58-60.. er lvl 37 atm Endret 6. februar 2006 av Nstin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå