Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Nå har jeg aldri testet ut 2h fury.

men vil ikke Bloodthirst gi lite dmg med et godt 2h våpen?

jeg har 1303 AP med battleshout, bloodthirst hit for meg vil da bli 586 dmg?

mens dmg rangen min i dag er 582 - 704 på hits, +160 fra MS vil jp gi en sykt mye høyere hit/crit

har i lengre tid hatt lyst til å prøve 2h fury, men synes ikke bloodthirst virker så bra

5545982[/snapback]

Har du "The Untamed Blade" kan bloodthirst få en mye mye større effekt enn med andre våpen. Våpen proccen gir +300 strength (600 attackpower), dvs. at bloodthirst hiten blir ca 300 dmg høyere når proccen er på. Er crusader også aktivert får man +800 attackpower, omtrent 400dmg høyere hit, og det blir det damage av ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Terje: Les hele posten min. Det verste å gi slipp på er MS når man velger fury. Om du er glad i PvP er det ikke anbefalt akkurat nå, men rent PvE-messig gir det deg et boost i DPS. Fully raidbuffed er fortsatt bloodthirst litt dårligere enn MS, men om vi ser bort i fra top tier-talentet, hva sitter du igjen med?

Deathwish - +20% skade i 30 sekunder per 3. minutt. Når du raider er det en god del pauser, noe som gjør at denne kommer i bruk hele tida.

Flurry - På mobs med mye hp har du i realiteten +30% speed. I nefarian phase 1 for eksempel, kan du også cleave 30% fortere. Du er horde.. greit, 30% flere windfuryprocs (tar ikke med instants, så regnestykket blir litt feil). - Swordspec i ditt tilfelle (samme for meg, men det svir mer for meg siden jeg er alliance :p )

Om du kjører damagemeters ta en titt på hvor mye MS gjør av din totale skade. Som regel rundt 13-20% av din totale single-target DPS. La oss si at bloodthirst er 80% av dette tallet. Hvilken DPS ser høyest ut?

Jeg gjentar, trade-off-et er ikke verdt det om du spiller mye PvP, men er kos i PvE.

Lenke til kommentar

Nå er jeg talsmann for 2h Fury, og da er det bare å guffe på med AP/crit etter 5-6% hit.

For DW Fury PvE burde du få så mye hit som mulig. Det øker dps og ragegeneration betraktelig. Du må samtidig ikke glemme andre stats, helst satse på utstyr som gir alt samtidig.

Special attacks bruker nemlige vanlig non-dualwield-missrates, så da er det en fordel å ikke være total ødelagt på den fronten.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Consecration er bare tåperlig. det er nesten jeg ler når det kommer en paladin løpene mot meg og bruker consecrtation. det ser bare helt dumt ut, og det skader ikke noe mye.

Lenke til kommentar
Du tror det er lurt å skaffe crusader på et level 40-våpen når det er din eneste karakter, og det er omtrent umulig å skaffe righteous orbs på serveren?

5558987[/snapback]

Hva var det du ikke fikk med deg Loeve? 1: Ny server, en lvl 60 på servern, altså når det _kommer_. Dvs høyere lvl. 2: Destiny er lvl 52-våpen. 3: Jeg spurte hvordan det sverdet ville være med en crusader og sword spec, ikke noe av det du lurte på. 4: Såvidt jeg vet har du ingen lvl 60 warriors, hvorfor svare da?

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Guild kill nr 2 på Ragnaros.

Fikk meg i løpet av raidet Might Helm og Flamewalker Legplates. 

Se på det ja hehe! Gratz!

Selv kjøpte jeg i går mine end-game tankeskuldre (stockade) 300gull på AH (BO). Vet at det dropper noen nesten like gode i DM, men jeg orker ikke kjøre instanser nå når jeg er på vei mot rank 10 og så har jeg egentlig ikke noe annet å bruke gull på for tiden.

Nå har jeg 383 i def, og så snart cooldown er over for min alc venn så har jeg enchanted thorium helm også. Da stiller jeg med 392 i def og tenkte egentlig ikke å ta det lenger. Charren min er vannvittig stilig nå og jeg vil ikke forandre på ham. Eneste må være et bedre tankevåpen, da blazing rapier neppe er "tier 2" tanke-våpen.

Lenke til kommentar
Du tror det er lurt å skaffe crusader på et level 40-våpen når det er din eneste karakter, og det er omtrent umulig å skaffe righteous orbs på serveren?

5558987[/snapback]

Hva var det du ikke fikk med deg Loeve? 1: Ny server, en lvl 60 på servern, altså når det _kommer_. Dvs høyere lvl. 2: Destiny er lvl 52-våpen. 3: Jeg spurte hvordan det sverdet ville være med en crusader og sword spec, ikke noe av det du lurte på. 4: Såvidt jeg vet har du ingen lvl 60 warriors, hvorfor svare da?

5559011[/snapback]

Fordi man ikke må ha en level 60 warrior for å kunne uttale seg. Greit, jeg tok feil av level-rangen, men det er fortsatt et stort sløseri på det tullesverdet der.

Du spurte om det var lurt, vel, nei, det synes jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...