gamer73 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 ja..til nå har jeg 3 tabards i backpacken, men private tabard skal jeg selge til vendor da jeg aldri mer kommer til å bruke den. Engang knight, allltid knight:) Det var deilig å få kommet seg inn i offiserklubben i SW i går ettermiddag. Der var det fri flyt av alkohol, salg av våpen og rustning, samt gledespiker som holdt en med selskap:) Ahhh deilig å være knight. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 ja..til nå har jeg 3 tabards i backpacken, men private tabard skal jeg selge til vendor da jeg aldri mer kommer til å bruke den. Engang knight, allltid knight:) Det var deilig å få kommet seg inn i offiserklubben i SW i går ettermiddag. Der var det fri flyt av alkohol, salg av våpen og rustning, samt gledespiker som holdt en med selskap:) Ahhh deilig å være knight. 5538558[/snapback] Hehe Ikke drekk deg for full og heng for mye der. Ut og drep flere horde få deg neste rank hehe Gratulerer Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jo takk:) ja målet mitt er rank 11. Vil ha svart war horse. Regner med speeden er 100% på den. Hmmm vent nå litt...å i himmelens navn. Hvilken rank trenger man for å få dem blå skuldrene? Dem er sinnsykt tøffe...myyye tøffere enn valorskuldre. oioi her skal det sjekkes... Lenke til kommentar
Walts Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 AB shoulderne er bedre enn rank shoulderne så du burde vel heller bli exalted i AB Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 exalted i AB vil ta ca ett år med dagens køer, så det er ikke noe jeg kan regne med å få til. Men for pvp skuldrene må man være rank 10. Altså jeg må inn som nr.61 eller bedre på serveren min. Dette kan jo egentlig bli svært svært vanskelig hehe..jaja..får kanskje nøye meg med støvler,bukser,hansker og chest da. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 kjipt, på servern vår så er det alltid oppe en AB du komme rinn, max 20-30mion venting og er du inne en gang kommer du inn flere ganger... Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Ahhh i tillegg kjøpte jeg Grand marshall medallion i går for 50 gull. Regner med det var en fin pris for min end-game tank neck. Den hadde bid som 50gull og BO på 70. her ser dere den; http://www.thottbot.com/?i=10553 Så nå har jeg 373 i def og begynner virkelig å bli den end-game tanken jeg ønsker å bli. Enchanted thorium hjelm planene er fikset for min BS-venn..så mangler bare 5 arc bars så har jeg hjelmen og. Farmer normalt en krystall på 2 timer mining. Dvs rundt 1 krystall hver dag. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 kjipt, på servern vår så er det alltid oppe en AB du komme rinn, max 20-30mion venting og er du inne en gang kommer du inn flere ganger... Jo lengre køer..jo lettere å gå opp i rank for dem som først gidder å stå i kø som meg:) Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Så hva er egentlig best nå for tiden, når det gjelder dmg? dual wield or two hand? Arms/fury, fury/arms? Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 2h Fury for PvE. 5542338[/snapback] Jeg er delvis enig, men jeg synes det er bedre å switche mellom DW og 2h, der man bruker DW til å bygge opp rage før man svir den av med 2h Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Har alltid kjørt arms/fury. Ingen problemer med å grinde eller lvl med den builden. Rage bygger seg opp fort, og jeg har nesten alltid litt til overs da mobsa dør. Skal man få noe ut av dual wield krever det skikkelige våpen. Alle som har testa det her i vår guild knekker jeg og de andre arms/fury warriorene i dps uten problemer. Skal man få noe ut av fury og dual wield må man nok få seg våpen fra MC og BWL før det er aktuelt. Som oftest er slike våpen og forbeholdt rogues først, og andre etterpå. Det er noen warriors på vår server i en annen guild som kjører furybuild som har bra våpen, og de gjør det bra i dps sammenheng. Men da kjører de med Brutality blade, og andre gromme saker. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hva mener dere om at en warrior alltid skal være party leader? Har lest utallige warrior guides og kommentarer fra wow forumet hvor dem mener at en warrior skal lede en raidgruppe etc. Personlig syntes jeg det er sludder at en warrior er en gruppes naturlige leder. Som warrior har man mer enn nok å tenke på fra før. Jeg mener at lederen bør være en som ikke står midt i kampens øye..en som har mer oversikt liksom. At en warrior skal innlede kampene er jo greit nok, men man trenger ikke være leder for å gjøre det. Og når sant skal sies, så har jeg personlig aldri opplevd at en warrior er party-leader i en gruppe på silvermoonserveren, annet enn når warrioren er 10 lvl over dem andre og har utrolig mye mer kunnskap til wow enn dem andre. Men dette gjelder jo alle klasser. Men hvorfor står det i alle guider at en warrior er den naturlige lederen osv? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Til Gamer 73: Kanskje de guidene er bassert på endgame. I MC og ZG er det i våre runns warriors (MT 1 & MT 2) som stort sett leder raidet. Det er jo warriors som må pulle og få aggro på seg, om en warrior mister aggro må han hente den tilbake pga overnuking eller andre feil. Når det er 40 spillere i et raid er det ikke alltid alle får med seg at aggro er loose med en gang raskt nok. Den som holder aggro er jo den som raskest oppdager dette og gir ordre som for eks. "STOP DPS" eller annet av egne valg. Tror det er derfor guiden setter opp at warriors bør lede raidet. Vi pleier i tillegg ha en "Overseer" som følger med på healing osv og gir ordre på VT om det som trengs. På noen bosser med mange adds så puller gjerne hunters de til warriors som taunter for å unngå at alle mobsa + bossen går på MT. Men når man er erfaren i endgame instancer så trenger ikke warriors egentlig å lede, det holder med at MT gir ordre om å starte og slutte dps. Utenom endgame instancer med erfarne folk behøver ikke en warrior lede raidet etter min mening. Etter min mening bør den som har mest erfaring fra et instance lede raidet, det behøver nødvendigvis ikke være en warrior Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Vi har som regel bare en raid leader i BWL, dette er som regel en officer eller GM. Han gir ordre på vent om aggro/dps på/av osv. MC & ZG er bare pull/kill/move on ettersom det ikke kreves noe særlig av spillerne her så lenge MTs har ok equip. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Ja...gode poeng i det dere skriver. Har nok bare sett meg lei av maktsyke warrior-poster som mener at warriors MÅ lede alle grupper. Og det mest harry'e av alt er når dem kommer med råd som /kick /ignore av partymedlemmer som ikke helt klarer oppgaven sin. Hvem pokker kicker noen fordi dem ikke har erfaring nok til å gjøre en perfekt jobb? Kicker man på slikt grunnlag på Silvermoon kan man være sikker på å aldri havne i gruppe igjen. Eneste grunn til kick er ninjalooting! Eller annen "kvalm" oppførsel. Å kicke noen pga manglende evner til å gjøre en perfekt jobb er noe så inn i granskauen nazi-maktsykt at om jeg noengang ser noe slikt kommer jeg til å bli rasende forbannet! Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Gamer 73: Folk som oppfører seg på den måten har nok helt glemt da de selv lærte seg charen sin. De oppfører seg "godlike" og ser på seg selv som uber fordi de mener i sitt lille "barnehode" at de er best. Har vel vært borti slik oppførsel kun en gang, og fant ut at vedkommende var i aldren "ikke tør bak øra". Tror det er skjeldent folk som er voksne oppfører seg slik. Et godt råd som raidleader er alltid å spørre om alle har vært i instancet før, og vet hva de skal gjøre. Jeg ble kalt noob da jeg spilte på lavere lvl og gjorde noen feil, alle gjør jo det en og annen gang da ingen er perfekte spillere. Etter det begynte jeg alltid med å fortelle da de invitet meg i grupper om at jeg er "new to this instance" når jeg ikke hadde vært der før. Mot andre har jeg aldri brukt noob annet som en morsomhet mot folk jeg kjenner. Man må som spiller i wow om man ikke har kjøpt en 60 på ebay huske at vi har alle vært der før en gang.. Endret 3. februar 2006 av Darkrevan Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 jupp:) vi er enig der. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Begrunnet ikke den forrige posten min (i det hele tatt). Kjører noen detaljer nå. Forskjellen fra 2h Arms til 2h Fury (PvE): Mortal Strike, sword/axe-spec og sweeping strikes byttes ut med deathwish, flurry og bloodthirst. Sustained dps-forskjell kan dere regne selv.. 14 ap gir 14/14*3,3= 3,3 ekstra MS-skade. 14 ap gir samtidig 14*0,45 = 6,3 ekstra bloodthirst-skade. Joda, siden MS er weapon damage + 160 så er det en god del mer skade, men fury er helt klart mer fremtids-rettet. Etterhvert som tiden går nå, og man får mer crit/ap på gearet, så blir fury sterkere og sterkere. Med rundt 30% crit raidbuffed så holder man flurry (+30% increased attackspeed) så og si konstant gående. Hvit damage blir høyere og man får mye mer rage enn vanlig. Alliance gir buffs i form av ekstra ap (bok og bom) noe som resulterer i fin bloodthirst-skade, mens WF-totems proccer mye oftere om man sammenligner 3,8 med 2,7 i attackspeed for eksempel. Deathwish føles tilgjengelig hele tiden, med bare 3 min cooldown. Jeg er alliance human warrior, og får 290 paperdoll-dps med enrage, flurry og crusader aktivert. Har ikke sjekket med deathwish enda.. Samtidig er gearet mitt langt fra optimalt, jeg kan forbedre APen mye med nytt gear. I pvp føler jeg meg veldig dårlig, fordi all dpsen er over lengre tid med konstante hits på target. Burst-damage er langt fra den arms gir. Endret 3. februar 2006 av Quicko Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Nå har jeg aldri testet ut 2h fury. men vil ikke Bloodthirst gi lite dmg med et godt 2h våpen? jeg har 1303 AP med battleshout, bloodthirst hit for meg vil da bli 586 dmg? mens dmg rangen min i dag er 582 - 704 på hits, +160 fra MS vil jp gi en sykt mye høyere hit/crit har i lengre tid hatt lyst til å prøve 2h fury, men synes ikke bloodthirst virker så bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå