Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Hmm ja du har gjerne rett i at thorium hjelmen gjør at jeg ikke trenger valorhjelm..:) Jeg bruker ikek vise hjelm uansett...liker å se hestehalen min flagre mens jeg fighter...

Joa har sett på AQ armoren, men den er vel like umulig å få tak på som might for min del:) Men det gjør egentlig ikke noe. Jeg stortrives med wow som det er. Hadde jeg hatt mer tid til rådighet hadde jeg sikkert bare brukt det på faenskap uansett hehe....og jeg vil jo helst forsatt være gift så:)

MEN..dere warriors. Hvilken tabbard bruker dere? Liker dere best?

Selv syntes jeg stormpike tabard (den fra friendly med AV) er den tøffeste i hele wow, og den passer utrolig godt på min sinte warrior human:) Den unike fargekombinasjonen med gult og rødt, samt hvitt skriker RAGE liksom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LOL..er superglad jeg ikke kan få den. Grønn og stygg så det holder hehe. Ikke noe "RAGE" over den der....den er mer stille ondskap:) Og det passer ikke for min warrior:) Nei du! Stormpike Tabard FTW!

EDIT: Om jeg bare hadde giddet å tatt skjermbilde å lagt ut...hmm..må få gjort det.

EDIT2: Men den grønne der passer gjerne mer til tauren enn til human vil jeg tro. Stormpike hadde nok blitt for "lys" for din tauren:)

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
LOL..er superglad jeg ikke kan få den. Grønn og stygg så det holder hehe. Ikke noe "RAGE" over den der....den er mer stille ondskap:) Og det passer ikke for min warrior:) Nei du! Stormpike Tabard FTW!

EDIT: Om jeg bare hadde giddet å tatt skjermbilde å lagt ut...hmm..må få gjort det.

5533237[/snapback]

Haha, alle horde elsker den.

På min server er det ikke så mange som har den, det er det som gjør den spesiel.

Her er Ally sin AB tabard. Den er pen og stilig.

Lenke til kommentar
AB tabard virker kjedelig spør du meg. Og det er neimen ikke mange som har stormpike på silvermoon heller. Jeg har sett en eneste annen som også løp rundt med den. AV har bare vært oppe en eneste gang siden jeg begynte å pvp'e for 2-3 mnd siden.

5533294[/snapback]

Å fy faen.. jeg sjekket serveren din nå, ikke rart det er lite bg som pågår der.

Allys 71% og Horde 29%

Serveren har jo så lite horde at det aldri blir nok til alle dere allys som spiller i bg.

Sure saker... :(

Lenke til kommentar
Å fy faen.. jeg sjekket serveren din nå, ikke rart det er lite bg som pågår der.

Allys 71% og Horde 29%

Serveren har jo så lite horde at det aldri blir nok til alle dere allys som spiller i bg.

Sure saker... 

Ja, men nå skal jeg fortelle deg at det faktisk er en fordel når det er slik. Lange køer betyr at mange ikke gidder BG. Som igjen betyr at dem som BG'er går fort opp i rank. Dessuten kan man farme osv mens man står i kø...dvs tjene gull samtidig som man får høy rank når man først joiner BG'en. Horde på silvermoon må farme BG for å få høy rank. Dvs at en hordespiller må bruke utrolig mye mer tid i BG for å oppnå samme rank som sin allianse motpart med samme rank. Dessuten grinder allianse-spilleren gull og mats mens han er i kø.

Den eneste fordelen Horde har er at det er lett å få rep med BG fractions. Dette igjen har jo sine fordeler.

Men det å måtte være i BG konstant er sinnsykt stressende vil jeg tro. så for min del er jeg faktisk glad at fordelingen er som den er, da det ikke hadde passet meg å måtte binde meg til 3 sammenhengende timer i BG for å oppnå en rank jeg nå får med 15-20 min i BG.

EDIT: I tillegg til det at pga prosentfordeling av rank, så er det flere rank 14 på alliansesiden. 4 stk, mot horde sine 2 stk. Dette gjør det igjen lettere å komme seg innenfor kriteriene for en bestemt rank. Nettopp fordi det nok er flere hordespillere %messig som spiller BG enn %messig på alliansesiden, PGA køer!

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Gamer 73:

Bare synd at du aldri kan få den. Horde only, dere på allysiden får en annen.

Spesiel er den og, da Tauren strekker på seg så blir hodeskallen større, det ser bare mega tøft ut hehe  :cool:

5533224[/snapback]

Hvordan får du en sånn bar helt på toppen av skjermen som viser koordinater osv?

Har hatt lyst på dette lenge men vet ikke hvor jeg finenr det! Vil gjerne bare ha den, ikek noe annet tullball :)

Lenke til kommentar
Det er bare en tabard i wow.

Bli Exhalted i AB, ta questen hvor man må ta 5 flagg. Gå så og hent din revard.

Fetere tabard en det får du ikke hehe.

Lukter blod, svette, og møkk av min nå, men tar den ALDRI av hehe 

Hmm hvordan ser den ut da?

5533041[/snapback]

Det han mener er at man går og kjøper kun EN tabard, for den heter verken guild tabard eller pvp tabard, den heter: Tabard. Den skifter farge og motiv hvis du skifter guild, for eksempel. Tipper dette gjelder for ranktabardene også.

Lenke til kommentar

Hehe, det ble så mye tabard snakk her nå at jeg må komme med et spørsmål jeg og :D

Jeg husker for lenge siden at det var snakk om at den første som kom til rank 14 på serveren fikk en unik tabard av Blizz... (en for ally og en for horde)

Er det fortsatt slik? Hvis eg f.eks. starter på en helt ny server og blir første mann til rank 14...

Lenke til kommentar
Det er bare en tabard i wow.

Bli Exhalted i AB, ta questen hvor man må ta 5 flagg. Gå så og hent din revard.

Fetere tabard en det får du ikke hehe.

Lukter blod, svette, og møkk av min nå, men tar den ALDRI av hehe 

Hmm hvordan ser den ut da?

5533041[/snapback]

Det han mener er at man går og kjøper kun EN tabard, for den heter verken guild tabard eller pvp tabard, den heter: Tabard. Den skifter farge og motiv hvis du skifter guild, for eksempel. Tipper dette gjelder for ranktabardene også.

5535091[/snapback]

Nei :)

Jeg har to tabards, en guild og den fra AB.

Guild tabard trenger man kun å kjøpe en av. Skifter man guild oppdaterer den seg.

Alle BG Tabards er forskjellige, så de skifter ikke før du bytter dem i inventory :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...