Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

charen min :D

hehe må få lov til og skryte litt da :p

28% crit med sword

900 atackpwr unbuffed

5k stam med dps gear :)

uff.. spillt alt for mye :(

for de uvitene er mainhanden Thunderfury (første horde på server ragnaros som fikk den :D)thunderfury: http://www.thottbot.com/?i=40513

offhand er brutality blade

brutality blade:http://www.thottbot.com/?i=37423

crusader enchant på MH og 15+str på offhand

5500893[/snapback]

Du har ikke 28% crit med det utstyret du har på bildet ihvertfall

Endret av Terje82
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
charen min :D

hehe må få lov til og skryte litt da :p

28% crit med sword

900 atackpwr unbuffed

5k stam med dps gear :)

uff.. spillt alt for mye :(

for de uvitene er mainhanden Thunderfury (første horde på server ragnaros som fikk den :D)thunderfury: http://www.thottbot.com/?i=40513

offhand er brutality blade

brutality blade:http://www.thottbot.com/?i=37423

crusader enchant på MH og 15+str på offhand

5500893[/snapback]

Du har ikke 28% crit med det utstyret du har på bildet ihvertfall

5502909[/snapback]

whops nope.. er 26 der.. må ta på mine magiske bukser :\ da var vi oppe i 28 :p sorry ;)

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg har tenkt litt, og tror kanskje har rotet litt med talents'ene mine. Vertfall, jeg er en 36, straks 37 warrior. Sånn lurest sett, hva burde jeg sette talents'ene mine på ? Warriorere skal jo tanke, men jeg liker å slå som faen, men i samme slengen tanke bra.

Noen som kan sette opp et oppsett på hva jeg brude sette de pÅ ?

Lenke til kommentar
Lurer på om impale er verd og han når man dual wielder? Har ikke klart og blit enig med deg selv om jeg skal ha det eller ikke.

5504300[/snapback]

Litt mer info? Level og våpen først. Om du er under 40, burde du få opptil bloodthirst i fury før du bygger på arms-treet. Arms-basert tre egner seg ikke til dualwielding.

Lenke til kommentar
Lurer på om impale er verd og han når man dual wielder? Har ikke klart og blit enig med deg selv om jeg skal ha det eller ikke.

5504300[/snapback]

Litt mer info? Level og våpen først. Om du er under 40, burde du få opptil bloodthirst i fury før du bygger på arms-treet. Arms-basert tre egner seg ikke til dualwielding.

5504366[/snapback]

Hvis du hadde sett på signaturen min ville du ha oppdaget at jeg er lvl 60. Som våpen jeg har nå er electrified dagger + Bone Slicing Hatchet i offhand. Men vuderer og kjøpe meg Stormstrike Hammer på grunn av og få høyere crit. Fornøyd nu?

Lenke til kommentar

Akkurat det punktet er ganske omdiskutert. Noen foretrekker å spare de 8 talentpointsene til andre talents, andre synes det er et godt valg. Det vil ikke gjøre all verdens forskjell i DPS (først sannsynligheten for å critte, så at du må bruke en skill i tillegg), men gir et godt tillegg i burstdamage i pvp, samt at store tall på skjermen er moro. Special abilities gjør rundt 40-50% av den totale skaden, og rundt en firedel av disse critter. På disse får du en 10% damagebonus. Veldig simpel og dårlig matte, men du ser poenget. Økningen er ikke spesielt høy. Pass på at valget ikke kommer på bekostning av improved cleave.

DW fury DPS er veldig avhengig av cleavespamming. Andre kilder er whirlwind og bloodthirst. Alle får en damage-økning på crits med talentet. Verdt det i mine øyne.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Han er jo ond og da skal man se evil ut  :thumbup:

5501063[/snapback]

På hvilken måte er han ond? :hrm:

talents...

Selv tok jeg Mortal Strike så fort som mulig på warrioren min, og jeg var veldig fornøyd. Et instant attack med ekstra skade er aldri og forakte når man bruker en 2hander, og tanking er ikke så avhengig av spec i de levlene.

Hvis du vil ha en hybrid Mortal Strike og tankebuild, så er, som psilocybe nevnte, 31/5/15 en mulighet. Den gir slipp på Enrage, men gir deg Defiance, som er grei når du skal få aggro fort.

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg har tenkt litt, og tror kanskje har rotet litt med talents'ene mine. Vertfall, jeg er en 36, straks 37 warrior. Sånn lurest sett, hva burde jeg sette talents'ene mine på ? Warriorere skal jo tanke, men jeg liker å slå som faen, men i samme slengen tanke bra.

Noen som kan sette opp et oppsett på hva jeg brude sette de pÅ ?

5504179[/snapback]

du liker å tanke, velg talents i protection. da må du bruke skjold og shield spec.

hvis du liker å slå som faen og grinde dødsfort, velg fury. da burde du selvfølgerlig bruke dualvield og dualvield spec.

hvis du er den som fokuserer på PvP, da er 2-h våpen og talents i arms genialt.

Lenke til kommentar

ja prot spec funker nok bra til tanking. Men det er vel strengt tatt ikke andre en high-lvl tanks på lvl 60 i pre-UBRS guilds som speccer til dette med fordel.

Man nerfer seg ganske mye i pvp og til grinding med full prot spec. Man blir nesten en pala hehe..man dør aldri, men bruker sinnsykt lang tid på å få ned en mob:)

Lenke til kommentar

Ja...mine venner..nå trenger jeg deres råd igjen. Eller diskusjon rundt temaet "hvilken enchant".

Nå er det snakk om mitt 1H-tankevåpen. Det er en Blazing rapier. Vet at det ikke er det beste tankevåpenet i verden, men det er 1.7 speed, samt en fire proc.

Jeg har +4dmg på den men tenkte å bytte den ut med fiery enchant, da jeg har alle mats'a til den og at den proccer relativt mye. Og er det ikke så at disse fire procs hjelper meg å holde aggro? eller er aggro ene og alene regnet ut fra dmg her? Fiery procer med 40 fire dmg ganske ofte. Vi tar ikke med i beregningen andre warrior-aggro abbilities.

+15 AGI som sikkert er bedre er "waste" på mitt tankevåpen da jeg kvitter meg med det så snart et bedre eget våpen dropper.

Lenke til kommentar
Fiery er en billig og grei enchant på et lekevåpen som Blazing rapier. Det er 40 dmg som kommer ofte, men så har du resistance å forholde deg til etterhvert. Ikke det at jeg tror det vil utgjøre en så voldsom forskjell fra +4, egentlig.

Ja nei rent skademessig så er det vel ikke store forskjellen, men tenkte på om det kunne være en ekstra aggro-faktor. At mobben liksom blir ekstra sinna på meg når fiery proccer på ham. Men om det er så at de 40dmg fra fire proc utgjør det samme aggro-mengde som 40dmg fra et hugg, så har det jo lite å si med hensyn til +4dmg eller fiery enchant på våpenet. hehe Lekevåpen du... :innocent:

Edit: Vedder på at det "leke" bukkeskjegget ditt er limt på :p

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Altså, Blazing rapier er ikke noe voldsomt bra, og ikke verdt gullet du betaler. Kanskje kjekk å ha på 51, men på 60 har du masse bra å velge mellom. Hvorfor ikke ta noen runs til Strat/Scholo/DM/BRS eller ZG og plukk opp noen av disse. Bone slicing hatchet og Hedgecutter har jo fine tankestats i tillegg til kjapp hastighet, men førstnevnte må du sloss med huntere for å få. Selv plukket jeg opp Silent fang fra Scholo i går, en fin erstatning for Axe of Rin'Ji.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...