Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er nok et über sverd min venn:) Så på det da...+8 på 2H..hadde du vært human hadde du da hatt 313 i 2H..du hadde truffet ALT hehe.

Så ja...kongesverd som jeg selv nok aldri vil få (for mine synder*glis*)

5500031[/snapback]

Du som er en slik grei kar, og en som virkelig setter seg mål i wow burde få deg en mc guild. Vet at du har familie og barn, men du kan sikkert få til et mc raid i uken om du får deg en slik guild?

wow blir noe helt annet da du kommer til mc :cool:

Et slikt sverd hadde du virkelig fortjent min venn :=)

Skal rett hjem og teste det i pvp og spece om til sword. Orka ikke gjøre det i går etter mc. Det kan bli gøy hehe :D

Lenke til kommentar
Du som er en slik grei kar, og en som virkelig setter seg mål i wow burde få deg en mc guild. Vet at du har familie og barn, men du kan sikkert få til et mc raid i uken om du får deg en slik guild?

wow blir noe helt annet da du kommer til mc 

Et slikt sverd hadde du virkelig fortjent min venn :=)

Skal rett hjem og teste det i pvp og spece om til sword. Orka ikke gjøre det i går etter mc. Det kan bli gøy hehe 

Joa hehe..kunne kanskje fått til et raid i uka, men problemet er at jeg aldri kan planlegge å spille på et gitt tidspunkt f.eks en gang i uka.

Men satan så kult det der sverdet var :thumbup: Er nesten glad vi ikke spiller på samme server..du hadde eid meg i BG's.

Lenke til kommentar

Gamer73 :

Synd det da, skjønner at det blir vanskelig å gjøre raids da.

Kanskje med tid og stunder du vil få bedre tid til wow ;)

Hehe hadde du og jeg spilt på samme server så hadde nok jeg og spilt på ally siden. Valgte server og faction pga venner som spilte der.

Den rasen jeg liker best til warrior er human pga bonusen i sword spec, og rep bonusen de har i bg. :thumbup:

Lenke til kommentar
For ikke å glemme den store dps boosten fra all strengthen.

5500047[/snapback]

Og det tøffe utseende :dribble:

5500052[/snapback]

Ja sant det :)

Brukte TUF før og den er ikke videre pen og se på :(

Obsidian ble mye bedre å se på etter 1.9, var ikke direkte pent før det heller.

Lenke til kommentar

Crusader enchant er 1 ppm (proc per minute). Om du står i autoattack med en treig 2h eller en rask dagger, vil crusader proce akkurat like mye. Det her postet Likferd tidligere da vi diskuterte Crusader sist her i warrior tråden hehe :D

Det vil vel si det samme som at om kampen bare tar 20sec så procer ikke Crusader, tror jeg da. :cool:

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Jeg har lagd meg en undead warrior, er ikke helt sikker på hvordan builden min skal se ut (går for dual-wield til å grinde). Har tenkt på noe som dette, men jeg er åpen for forslag. Det jeg også er usikker på er når jeg skal begynne å sette talents i Arms.

Lenke til kommentar
Regner da med at den proccer random. Bare at den ikke kan procce mer enn en gang per minutt. Høres rart ut at den skal procce med akkurat ett minutts mellomrom. Men jeg kan seff ta feil:)

Svar til deg holst og Darkraven!

Jeg har lest litt om emnet nå og fant ut at proc raten = wåpenhastighetx2

Dvs at mitt våpen har 7% sjanse for å procce crusader. uansett om kampen varer i 1 min eller 10 min. Og det er jo godt nytt:)

EDIT: og 7% sjanse vil vel si at det proc'er rundt 1-2 ganger pr kamp, om man er litt heldig. Men kan det proc'e på spesialangrep og instant også? Og ikke bare autoattack.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Ang. Crusdaer.

Har postet spørsmål på thottbot så får vi se :=)

Leste litt her og der, og det finnes tvil om proc vs speed og slikt ser det ut til.

Jeg har jo Crusader på mine one hander nå og kommer til å bytte den ut pga manko på proc.

Før MC i går hjalp jeg noen venner i UBRS, og da jeg tanka Drakki procca den kun en gang. Senere på kvelden offtanka jeg på dog pacs og addsa til Garr i MC.

Procca vel 4 ganger total.

Synes det er litt dårlig :(

Lenke til kommentar
Regner da med at den proccer random. Bare at den ikke kan procce mer enn en gang per minutt. Høres rart ut at den skal procce med akkurat ett minutts mellomrom. Men jeg kan seff ta feil:)

Svar til deg holst og Darkraven!

Jeg har lest litt om emnet nå og fant ut at proc raten = wåpenhastighetx2

Dvs at mitt våpen har 7% sjanse for å procce crusader. uansett om kampen varer i 1 min eller 10 min. Og det er jo godt nytt:)

EDIT: og 7% sjanse vil vel si at det proc'er rundt 1-2 ganger pr kamp, om man er litt heldig. Men kan det proc'e på spesialangrep og instant også? Og ikke bare autoattack.

5500722[/snapback]

Når den procer er crusader aktiv i 10sec.

Har du et kjapt våpen da får du inn noen gode treff. Man kan bruke special attack med proc ja:=)

Har man noe rage igjen når proc. er det gøy med MS hehe

Lenke til kommentar

tenk på at proc sjansen blir ganske liten på et kjapt sverd. 1.7x2=3.4% i forhold til det doble på en treg 2H alla nesten 8% proc sjanse. Så at du proc'er lite på et 1H er ikke rart. crusader er ikke å anbefale på et 1H våpen..da er lifestealing bedre.

Om du søker på dette forumet finner man en link fra wow..blizzard som beskriver det jeg hevder.

Lenke til kommentar

charen min :D

WoWScrnShot_012606_13092113th_BWL_raid.jpg

hehe må få lov til og skryte litt da :p

28% crit med sword

900 atackpwr unbuffed

5k stam med dps gear :)

uff.. spillt alt for mye :(

for de uvitene er mainhanden Thunderfury (første horde på server ragnaros som fikk den :D)thunderfury: http://www.thottbot.com/?i=40513

offhand er brutality blade

brutality blade:http://www.thottbot.com/?i=37423

crusader enchant på MH og 15+str på offhand

Endret av potetgullmannen
Lenke til kommentar
jøss hehe..stilig sverd ja:) Men dødsstygg char:)

5500935[/snapback]

veit :D lagde han som køddechar først så ballet det seg opp :p

http://www.wow-hate.com/roster/html/char.p...server=Ragnaros

lit mer utfyllende om gear men siden er litt bugga så du må trykke på en og en item+enchants virker ikke :p

får heller ikke uploada til thottbot eller allakhazam :S

Endret av potetgullmannen
Lenke til kommentar
jøss hehe..stilig sverd ja:) Men dødsstygg char:)

5500935[/snapback]

veit :D lagde han som køddechar først så ballet det seg opp :p

http://www.wow-hate.com/roster/html/char.p...server=Ragnaros

lit mer utfyllende om gear men siden er litt bugga så du må trykke på en og en item+enchants virker ikke :p

får heller ikke uploada til thottbot eller allakhazam :S

5501009[/snapback]

Slett ikke værst :=)

Synes han er tøff som ork jeg hehe. Han er jo ond og da skal man se evil ut :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...