Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Spørsmål ang. 31/20 Arms/fury build:

Først Arms: 3/5 poeng parry, 5/5 poeng 2h spec og 0/3 imp. hamstring

eller

5/5 poeng parry, 3/3 poeng Imp. Hamstring og 0/5 i 2h spec (5% er vel utrolig lite?).

Fury: 4/5 poeng Imp. Battleshout og 5/5 enrage, eller omvendt? Ev. droppe Piercing Howl for maxing i begge?

Tredje alternativ: 3/3 Imp. Cleave (digger denne dette talentet, fikk 2 crits, begge over 700, på likt nettopp... lvl 38), og resten i Imp. Battleshout, Enrage/Piercing Howl.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja hmm..ihvertfall 5 poeng i parry ville jeg valgt. Imp hamstring ville jeg ikke valgt i det hele tatt. et eller to poeng i 2H for å få nok poeng til å bygge MS. Ellers ville jge kjørt fult på anger management...altså 6 poeng om jeg ikke husker feil. Fordelt på tactical mastery og anger management.

Eller kjører du 5 poeng på det våpenet du føler du vil bruke. Swordspec er bedre enn øks og polearm crit, men det kan være vanskelig å få tak på et godt sverd.

Angående fury har jeg null peil i og med at jeg har 31/5/15 build!

Lenke til kommentar

31/20 builden jeg bruker:

Build

Helt ok build, men vil du ha f. eks 2hand specc og sword/polearm så fjern 3 fra imp hamstring og 2 fra et annet valgfritt talent for å få makset både sword/polespec samtidig som du fyller ut 2 hand specc.

Skal nevnes at Imp hamstring er totalt ubrukelig med mindre du PvP'er en del, som jeg gjør :)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
31/20  builden jeg bruker: 

Build

Helt ok build, men vil du ha f. eks 2hand specc og sword/polearm så fjern 3 fra imp hamstring og 2 fra et annet valgfritt talent for å få makset både sword/polespec samtidig som du fyller ut 2 hand specc.

Skal nevnes at Imp hamstring er totalt ubrukelig med mindre du PvP'er en del, som jeg gjør :)

5468902[/snapback]

Samme her :=)

Ubert mot alle klasser i pvp.

Første skillen jeg bruker etter en charge. :thumbup:

Lenke til kommentar

Da tror jeg, jeg vil gå for denne builden: My Webpage.

To ting er jeg ikke helt enig med meg selv ennå:

Arms: Jeg har nå 3/5 parry og 5/5 2h spec, burde jeg bytte om på de?

Fury: Jeg har 5/5 Imp. BS og 4/5 Enrage, burde jeg bytte om på de?

Ang. weapon spec, så beror det på hvilket våpen jeg får tak i seff, står som så det er nå på Axe Spec, men får jeg et bra sword skifter jeg jo...

Endret av superreven
Lenke til kommentar
Da tror jeg, jeg vil gå for denne builden: My Webpage.

To ting er jeg ikke helt enig med meg selv ennå:

Arms: Jeg har nå 3/5 parry og 5/5 2h spec, burde jeg bytte om på de?

Fury: Jeg har 5/5 Imp. BS og 4/5 Enrage, burde jeg bytte om på de?

Ang. weapon spec, så beror det på hvilket våpen jeg får tak i seff, står som så det er nå på Axe Spec, men får jeg et bra sword skifter jeg jo...

5472183[/snapback]

Etter min mening, ja og ja. 2% parry > 2% mer damage med 2h våpen, og å sette 10 attack power opp mot 5% mer damage etter en crit, ja det sier seg selv :D

Lenke til kommentar

Jeg er lvl49 warrior, og jeg har nå skjiftet talents til arms. jeg bruker MS og Wirvilwind hele tiden, fordi de er instant og jeg har Blade of titans som har mye damage men er lit tregt. derfor har jeg også sword spec.

Jeg fokusrer mest på PvP og jeg lurer på hvilket våpen jeg skal bruke når jeg kommer i lvl51. jeg har sansen for treige våpen, med mye damage. er det noen 2-h sverd jeg er noe bra i den levelen? jeg vet jo om Ice barbed spear og Lord alexanders battleaxe, men de er ikke sverd.

noen forslag?

Lenke til kommentar

Vet ikke hva jeg skal si, trodde jeg hadde et bra våpen fra før av.

Brukte TUF frem til i går, da droppa det her fra Garr http://www.thottbot.com/?i=39565 Tenkte først at skal jeg gidde by på det, har jo egentlig bra våpen fra før.

Så til saken, jeg er glad at jeg brukte dkp på det. Sverdet er sykt bra :thumbup:

Er det noen andre warriors her som har brukt dette sverdet, eller gjør det nå?

Er dere fornøyd med det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...