Acedia Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg er redd at han mente at han fikk 5 orbs av 7 som droppet Han gjorde nok det Stemmer det Dropper et ok sverd i Silithus, fra en av de bossene man kan summone. Kan kalle det sverdutgaven av arcanite reaper, more or less. Yes, Darkstone Claymore er ett fullverdig alternativ, dog litt spesiell måte å få den på. Man må summone slike "5mans bosser" i Silithus. Så den droppe på Fredag fra The Duke of Fathoms. Thottbot lister opp at det er 34,3% sjanse for at sverdet dropper, så i teorien skal du få ett sverd hvis du dreper "The Duke of Fathoms" tre ganger. Desverre fungerer ikke alltid "Teorycraft" like godt i spillet som på papiret. Har selv sagt (til folk på utkikk etter våpen) at det er en mini-sverdutgave av Arcanite Reaper, siden det er kun små forskjeller i bunn- og toppskade. Darkstone Claymore Binds when picked up Two-Hand Sword 152 - 229 Damage Speed 3.60 (52.9 damage per second) +17 Stamina Durability 100 / 100 Requires Level 57 Equip: +54 Attack Power. kontra Arcanite Reaper Binds when equipped Two-Hand Axe 153 - 256 Damage Speed 3.80 (53.8 damage per second) +13 Stamina Durability 100 / 100 Requires Level 58 Equip: +62 Attack Power. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 I går tok jeg del i et party som skulle ta seg gjennom Strat scarlet. For min del var jeg på leting etter Righteours orb. Samt muligheten til å gjøre noen quester. Ikke en eneste dropp av orbs! Uansett så tok vi oss fram til hovedbossen. Etter en forykende kamp hvor han til slutt hadde 1% HP igjen døde jeg. Før meg var en mage, prest, rogue død fra aoe skade, samt skade dem ble påføret de korte øyeblikkene hans slammet eller stunnet meg. Men til vårt hell hadde hunter overlevd å klarte å ta ham ned. Vi løste ikke og rullet på loot. Jeg tok need på en hjelm som jeg nå lurer på hvor god er liksom. hjelmen er Grand crusarder helm; http://www.thottbot.com/?i=37265 Fra før har jeg Fury visor http://www.thottbot.com/?i=52018 Så jeg lurer bare på hvilken jeg nå skal bruke. Fury har jo + på hit og crit, men armor suger da..men men. Hva sier dere? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Gamer 73: Er det de eneste hjelmene du for øyeblikket har kjære venn så bruk Fury til pvp og den andre til tanking pga stamina bonusen. Selv ville jeg ikke ha byttet ut Fury Visor mot Grand Crusader til dagelig bruk. Har ikke du den her og fra før og da ? http://www.thottbot.com/?i=7381 Har du den og så vendor Grand Crusader. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Du må bare venne deg til å bruke et par bagger på gear som warrior. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Du må bare venne deg til å bruke et par bagger på gear som warrior. 5457321[/snapback] Haha ja, derfor fikk jeg meg 18 slotter fra Onyxia i går. 3 sett med gear tar mye plass. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Raskt spørsmål: Er det vits som tank å caste taunt når en (b)har(/b) aggro? Noen sier det bør caste taunt konstant, mens andre sier du bør spare den til du ev. mister aggro, slik at du slipper cooldown hvis det skjer. Er lvl 32 atm. 5447023[/snapback] Det ville jeg si kommer helt ann på hvordan mobben oppfører seg. 5447046[/snapback] haha? 5450696[/snapback] Han er lvl 32. Tenk på alle som overnuker da, og les alt jeg skrev.. Han spurte om det var vits å taunte hele tiden eller ikke. Om en healer critter med et spell vil ikke mobben fly mot healeren om den er under taunt. Stemmer ikke det? En død healer er til liten nytte. Alle jeg har spilt og pratet med brukte taunt hele tiden når de levlet som warrior, pga alle random gruppene og overnukingen. De følte at de hadde bedre kontroll på den de tanket da. 5451180[/snapback] Nja jo nei. Har man bygd opp ok aggro så overlever man en crit fra healer sin side. Det er også lvl 32, hvor crowd control ikke er et problem som ubrs f.eks. Men så er det også tidlig i gamet hvor taunt kan være svært så hendig pga andre klasser ikke er så obs på aggro. Endret 18. januar 2006 av Jan-Erik Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jo jeg har Golem skull helm:) Men tenkte kanskje denne nye grand crusader kunne vært en ny tankehjelm i STRAT, da den har en heftig shadow resistance. Ob baggplass er jo egentlig ikke noe problem. Nå løper jeg alltid rundt med en tom 16-slotter som jeg sjelden klarer å fylle opp uansett. Skal også få lagd meg Enchanten thorium leggings, da disse trolig blir dem beste tankebuksene jeg noensinne vil få meg. Og 10 arcanite bars er egentlig ikke mye i det hele tatt. Har to stk allerede:) Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jo jeg har Golem skull helm:) Men tenkte kanskje denne nye grand crusader kunne vært en ny tankehjelm i STRAT, da den har en heftig shadow resistance. Ob baggplass er jo egentlig ikke noe problem. Nå løper jeg alltid rundt med en tom 16-slotter som jeg sjelden klarer å fylle opp uansett. Skal også få lagd meg Enchanten thorium leggings, da disse trolig blir dem beste tankebuksene jeg noensinne vil få meg. Og 10 arcanite bars er egentlig ikke mye i det hele tatt. Har to stk allerede:) 5457630[/snapback] Har du plass så ta vare på den du :=) Bruksområde begrenser seg vel til Baron og den ene scholo bossen. Men for mitt vedkommende tror jeg ikke at jeg hadde ofra def. +7 for +15 shadow mot de to bossene. En prest kan jo gi en shadow buff som er mer en nok på de bossene. Får du deg enchanten Thorium leggs min kjære venn så bør du slenge på en HP + 100 Libram http://www.thottbot.com/?i=14354 denne. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Må ikke finne på å ta chesten som reward i den quest linjen her.Den her er mye bedre. http://www.thottbot.com/?i=35754 Dropper i DM. Så ta heller den rewarden her fra questen : http://www.thottbot.com/?i=17781 Får mye mer nytte av den en chest platen. Tar opp en gammel tråd her. Da jeg faktisk er omtrent ferdig med det questet. Hva gjør at jeg bør velge necken i stedet for ornate chest-rewarden? La oss tenke oss at jeg aldri kommer til å få might eller noe. Men ok, ser at den chesten du linker til på ingen måte er dårlig, men jeg skal jo vinne en roll også da. Men men Bare lurer på hvor god den necken egentlig er. 1+ crit er jo noe da, men har jo 23% crit sjanse fra før så. Og 25AP er jo latterlig lite. Finnes det ingen bedre neck liksom? EDIT: Ornate chest-reward er ansett som den beste tank chesten på den linken jeg tidligere la ut..http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?FN=wow-warrior&T=594562&P=2 (gå til side 1, men les også kommentarer på side 2) EDIT2: ser dere ut fra linken i posten under så er denne necken man kan velge i stedet for chesten ranket som dårlig, men fremdeles pvp neck. Det eneste med den er +1 crit og det er jo heller dårlig om jeg skal si det selv hehe. Endret 18. januar 2006 av gamer73 Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 For dere warriors som liker pvp. Denne linken en guide til pvp gear. Fant den nettopp og gud så jeg trengte den:) Håper dere får nytte av den også. http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...mp=1#post692679 Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Gamer 73: Tja, jeg sjekket Thottbot og fant ingen blå necks der jeg ville tatt som ikke er fra ZG eller en BG premie :=) og byttet ut med Mark of Fording. Søkte fra lvl 50 og opp på rare items. Husk at jeg har tenkt på din situasjon spillemessig, har regnet med at du ikke har all verdens tid til rådighet med wow Du har også gitt utrykk for at du liker å ta den litt ut med dps i pvp og instancer. En neck som gir deg økt critt og ap er viktig for mere dps. Linken på det jeg fant: http://www.thottbot.com/?f=a&loc=Neck&name...5=&c5=gt&v5=&e= så til Ornate chesten. Jeg ville heller ha satset på denne http://www.thottbot.com/?i=35754 fra DM MT i guilden brukte denne til han fikk seg Might. Og jeg ser du sier man må vinne rollen. DM er 5 man instance og du blir den eneste warrioren, en hver Pally med respekt for seg selv vil aldri rolle på den her. Det er en ren tanke chest. Deatbone fra Scholo må du sikkert rolle mot noen andre warriors om det er raid, men i 5 man grp tviler jeg på at en pally vil rolle mot deg. Begge de to chestene ville jeg valgt fremfor Ornate som premie i den quest lenken. Edit: jeg har og sett på linken din, husk at den necken fra UBRS er å betegne som rogue item. Er du riktig uheldig for eks. i UBRS får du tre rogues og to andre warriors å rolle mot, sikkert og noen hunters som vil ha den og. Den dropper heller ikke ofte.. Og at de har ranket will of the martyr over mark of fording er for meg ja.. +1 critt er viktigere for meg i pvp enn +10 stamina. Mark of fording er lvl beregnet 63 item og den andre lvl 61 item. Hmm.. Endret 18. januar 2006 av Darkrevan Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) så til Ornate chesten.Eneste positive med den chesten er +10def og noe høy ac. Men jeg ville ikke brukt den pga manko på stats. En god tanke chest bør ha stamina i tillegg til def. Vel..ornaten har en syk STA+ da. 22+....så det så Og man trenger ikke +STR i stor grad som tank. Det er jo også pga den syke +STA stat'en at denne chesten er på topp. EDIT: Tja, jeg sjekket Thottbot og fant ingen blå necks der jeg ville tatt som ikke er fra ZG eller en BG premie :=) og byttet ut med Mark of Fording. Søkte fra lvl 50 og opp på rare items. Husk at jeg har tenkt på din situasjon spillemessig, har regnet med at du ikke har all verdens tid til rådighet med wow Du har også gitt utrykk for at du liker å ta den litt ut med dps i pvp og instancer. En neck som gir deg økt critt og ap er viktig for mere dps. En bedre neck dropper i UBRS og denne instansen er jo på "farming-status" for meg da jeg leter etter valor skuldre. Endret 18. januar 2006 av gamer73 Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Edit: jeg har og sett på linken din, husk at den necken fra UBRS er å betegne som rogue item. Er du riktig uheldig for eks. i UBRS får du tre rogues og to andre warriors å rolle mot, sikkert og noen hunters som vil ha den og. Den dropper heller ikke ofte.. Og at de har ranket will of the martyr over mark of fording er for meg ja.. +1 critt er viktigere for meg i pvp enn +10 stamina. Mark of fording er lvl beregnet 63 item og den andre lvl 61 item. Hmm.. jeg har faktisk rollet på den necken og tapt. Men både warriors og rogue's kunne rolle på den. Fremdeles vil jeg heller ikke undervurdere STA i pvp. Jeg er uansett ikke en crit warrior og blir det nok aldri. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 så til Ornate chesten.Eneste positive med den chesten er +10def og noe høy ac. Men jeg ville ikke brukt den pga manko på stats. En god tanke chest bør ha stamina i tillegg til def. Vel..ornaten har en syk STA+ da. 22+....så det så Og man trenger ikke +STR i stor grad som tank. Det er jo også pga den syke +STA stat'en at denne chesten er på topp. EDIT: Tja, jeg sjekket Thottbot og fant ingen blå necks der jeg ville tatt som ikke er fra ZG eller en BG premie :=) og byttet ut med Mark of Fording. Søkte fra lvl 50 og opp på rare items. Husk at jeg har tenkt på din situasjon spillemessig, har regnet med at du ikke har all verdens tid til rådighet med wow Du har også gitt utrykk for at du liker å ta den litt ut med dps i pvp og instancer. En neck som gir deg økt critt og ap er viktig for mere dps. En bedre neck dropper i UBRS og denne instansen er jo på "farming-status" for meg da jeg leter etter valor skuldre. 5458575[/snapback] Hehe jeg har lagt til og fjernet litt i min post over. Vet ikke hvorfor men da jeg først linket Ornate på Thottbot fikk jeg ikke med stamina bonusen Husk bare at den necken, om den dropper da vil bli veldig populær for rogues, hunters og andre warriors i et UBRS run. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Hehe jeg har lagt til og fjernet litt i min post over.Vet ikke hvorfor men da jeg først linket Ornate på Thottbot fikk jeg ikke med stamina bonusen Husk bare at den necken, om den dropper da vil bli veldig populær for rogues, hunters og andre warriors i et UBRS run. Joda...hehe.. Men uansett så er Ornaten ganske über som tank, i forhold til hva necken er i pvp. Og når man skal velge mellom to items, så faller jeg litt mot å velge den som er svært god for en oppgave, i stedet for den som er god for pvp, men strengt tatt ikke nødvendig. EDIT: Det finnes utallige necks som gir svært gode pluss til vanlig pvp. STR og AGI..samt STA. Men det er liksom ikke mange chest som slår Ornaten for en tank...PRE-MC self... Endret 18. januar 2006 av gamer73 Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hehe jeg har lagt til og fjernet litt i min post over.Vet ikke hvorfor men da jeg først linket Ornate på Thottbot fikk jeg ikke med stamina bonusen Husk bare at den necken, om den dropper da vil bli veldig populær for rogues, hunters og andre warriors i et UBRS run. Joda...hehe.. Men uansett så er Ornaten ganske über som tank, i forhold til hva necken er i pvp. Og når man skal velge mellom to items, så faller jeg litt mot å velge den som er svært god for en oppgave, i stedet for den som er god for pvp, men strengt tatt ikke nødvendig. EDIT: Det finnes utallige necks som gir svært gode pluss til vanlig pvp. STR og AGI..samt STA. Men det er liksom ikke mange chest som slår Ornaten for en tank...PRE-MC self... 5458632[/snapback] Sant det og, blir opp til hver enkelt hvordan man finner behovet der og da. Jeg tenkte når jeg gjorde den questen, bedre neck til pvp får jeg ikke uten å farme UBRS i laaang tid, tanke chest dropper utvilsomt i DM 5 man. . Derfor valgte jeg necken Skal du ha den ultimate chesten utenom high end kan du jo gå for enchanted Thorium chesten da hehe (Den har en skrevet om her tidligere og) Uansett lykke til med hva du nå enn tar av neck eller chest Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hehe jeg har lagt til og fjernet litt i min post over.Vet ikke hvorfor men da jeg først linket Ornate på Thottbot fikk jeg ikke med stamina bonusen Husk bare at den necken, om den dropper da vil bli veldig populær for rogues, hunters og andre warriors i et UBRS run. Joda...hehe.. Men uansett så er Ornaten ganske über som tank, i forhold til hva necken er i pvp. Og når man skal velge mellom to items, så faller jeg litt mot å velge den som er svært god for en oppgave, i stedet for den som er god for pvp, men strengt tatt ikke nødvendig. EDIT: Det finnes utallige necks som gir svært gode pluss til vanlig pvp. STR og AGI..samt STA. Men det er liksom ikke mange chest som slår Ornaten for en tank...PRE-MC self... 5458632[/snapback] Sant det og, blir opp til hver enkelt hvordan man finner behovet der og da. Jeg tenkte når jeg gjorde den questen, bedre neck til pvp får jeg ikke uten å farme UBRS i laaang tid, tanke chest dropper utvilsomt i DM 5 man. . Derfor valgte jeg necken Skal du ha den ultimate chesten utenom high end kan du jo gå for enchanted Thorium chesten da hehe (Den har en skrevet om her tidligere og) Uansett lykke til med hva du nå enn tar av neck eller chest 5458963[/snapback] thorium settet er det ultimate ja Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 ja eneste problemet er at thorium vil koste meg en del gull. Hadde tenkt å bruke gulla på stockade skuldre og thorium leggings (disse leggingsene er også nr.1 på den tank guiden som jeg tidligere har linket til) Men vi får nå se....tror nok jeg går for chesten. Nå må jeg bare få fortgang på download av patch her på den bærbare pc'en hehe. Er på jobbreise.... Lenke til kommentar
atrax Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Stockade Pauldrons er nå svært dyre for min smak. Du kan jo titte på Bile-etched Spaulders eller Bulky Iron Spaulders. De er aboslutt ikke umulige å få tak i. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Stockade Pauldrons er nå svært dyre for min smak. Du kan jo titte på Bile-etched Spaulders eller Bulky Iron Spaulders. De er aboslutt ikke umulige å få tak i. Joa dem er ganske dyr. Men får jeg dem til 300 gull så er det greit nok. Mulig jeg kommer til å skaffe meg et av de to andre alternativene mens jeg venter. Og tankeskuldrene jeg har på meg for tiden er egentlig utrolig gode. Dem har +22 STA og AP som tilsvarer omtrent +10STR. Dem mangler bare +def. Slamshot skuldre tror jeg dem het. Droppet fra en rare mob spawn i LRBS. Dem ser helt ok ut også...så bruker disse skuldrene også til pvp i mangel av Valor skuldre, som jeg forøvrig alltid er på jakt etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå