Jørgen Sørheim Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Har prøvd wrath, det funket glimrende med 2 kjappe 1h-våpen. Med 2h, derimot, er det bare crap. Selv har jeg 5/5 i Booming voice og Cruelty, Piercing shout og 4/5 BS, samt 4/5 Enrage (5/5 snart). Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Raskt spørsmål: Er det vits som tank å caste taunt når en (b)har(/b) aggro? Noen sier det bør caste taunt konstant, mens andre sier du bør spare den til du ev. mister aggro, slik at du slipper cooldown hvis det skjer. Er lvl 32 atm. 5447023[/snapback] Det ville jeg si kommer helt ann på hvordan mobben oppfører seg. 5447046[/snapback] haha? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Ingen grunn til å taunte om du har aggro. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Stemmer det. Taunt er "falsk" aggro, som bare funker litt, sånn at du kan få bygget opp ordentlig aggro med Shield block/Revenge. edit: Og nei, den stacker ikke i duration. Bare bruk den når du mister aggro. Endret 17. januar 2006 av BurTMastA Lenke til kommentar
9 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Taunt gir deg like mye threat som den som har aggro pluss bittelitt til, akkurat nok til at du overtar aggro. Når dette skjer, ligger du og den forrige som hadde aggro omtrent helt likt i threat, og det skal ekstremt lite til for at du blir tatt igjen på nytt. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Raskt spørsmål: Er det vits som tank å caste taunt når en (b)har(/b) aggro? Noen sier det bør caste taunt konstant, mens andre sier du bør spare den til du ev. mister aggro, slik at du slipper cooldown hvis det skjer. Er lvl 32 atm. 5447023[/snapback] Det ville jeg si kommer helt ann på hvordan mobben oppfører seg. 5447046[/snapback] haha? 5450696[/snapback] Han er lvl 32. Tenk på alle som overnuker da, og les alt jeg skrev.. Han spurte om det var vits å taunte hele tiden eller ikke. Om en healer critter med et spell vil ikke mobben fly mot healeren om den er under taunt. Stemmer ikke det? En død healer er til liten nytte. Alle jeg har spilt og pratet med brukte taunt hele tiden når de levlet som warrior, pga alle random gruppene og overnukingen. De følte at de hadde bedre kontroll på den de tanket da. Endret 17. januar 2006 av Darkrevan Lenke til kommentar
superreven Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Takk for svar ang. taunt alle sammen, det har vært hjelpsomt. Nærmer meg 40 nå og vurderer en hybrid build opp mot 60 ihvertfall, så får jeg se om jeg kjører mer prot da... Tenkte på en 31/5/15 build: MS og Cruelty, men hvor bør jeg plassere de 15 poengene i protection? Noen tanker: Personlig synes jeg 5 talent poeng i Anticipation er litt mye for kun 10 defense.. og 5 nye i Toughness for 10% mer armor value? Det blir jo ikke så altfor mye ekstra armor av det.. 5-600 kanskje, med vanlig 60 gear.. For all del, correct me if im wrong Endret 17. januar 2006 av superreven Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Da har du lært en viktig lekse Aldri selg ting med din main character. Lag en ny character, kall den noe lurt og selg ting gjennom den. Ingen vet hvem du er, du kan si akkurat hva du vil til noobs som whisperer, og forlange akkurat hva du vil uten å bry deg om ryktet ditt. Vel akkurat det å stå for hva jeg sier har jeg ikke noe problemer med. Og jeg svarte ikke med samme mynt uansett. Enkelte spurte om jeg var gal, men så fortalte jeg at mange på serveren min hadde fått samme pris osv..og at jeg selv kunne brukt ringen, men kunne ikke ta meg råd fordi jeg måtte kjøpe tanke-set osv. Da skjønte alle andre enn norske gutter på 12 år at det i bunn og grunn var en "riktig" pris. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Når det gjelder taunt er det en meget nyttig skill! Bruker den selv jeg i UBRS osv..Og har etterhvert tanket en del. Da kan man la partyet "herje" litt mer..ha det litt gøy. Skjønner jo det at man ikke "kan ha det gøy" mot enkelte bosser i MC, BWL, etc.. Men alle Pre-MC instanser annser jeg som lett "farmable" med random class raid. Min taktikk som warrior er at jeg beveger meg mest av alle i partyet. Jeg lar som oftest pala ta over tanking av elitemobben, mens jeg springer rundt å aggroer dem andre som nukes av mage'en osv. Jeg liker denne aktive spillestilen, men det kreves absolutt at jeg da bruker taunt. Jeg tanker selv alle bosser. Gjør dette litt fordi at dmg dealers skal få kose seg litt. Sa til en mage en gang at bare gi alt du har. Drar du aggro fra meg så bare taunter jeg ham på meg igjen. det funket perfekt det. Dette er jo da self i situasjoner hvor man ikke er i overhengende wipe-fare. Da må man konse litt mer. F.eks skal man ikke tulle for mye med BARON i et random pickup classraid. EDIT: det regner skrivefeil hehe Endret 17. januar 2006 av gamer73 Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Noen tanker: Personlig synes jeg 5 talent poeng i Anticipation er litt mye for kun 10 defense.. og 5 nye i Toughness for 10% mer armor value? Det blir jo ikke så altfor mye ekstra armor av det.. 5-600 kanskje, med vanlig 60 gear.. Kjører 31/5/15 build selv. Har 5 i anticipation, noen poeng i tougness, last stand og den som kommer før for å få last stand. så har jeg vel 4 poeng i det talent som gjør at jeg får mer aggro pr dmg. Glem skjoldgreia og resist stun osv. I hvertfall funker oppsettet mitt bra helt opp til og med UBRS. MC and beyond får andre svare for da dette er steder jeg neppe kommer meg til (utenom en gang eller to med random pickups for gøy liksom). Lenke til kommentar
insider Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Noen tanker: Personlig synes jeg 5 talent poeng i Anticipation er litt mye for kun 10 defense.. og 5 nye i Toughness for 10% mer armor value? Det blir jo ikke så altfor mye ekstra armor av det.. 5-600 kanskje, med vanlig 60 gear.. har selv 32 / 5 / 14, bruker denne builden både til offtank i mc og zg + pvp. liker den veldig godt. har 10 def 10% armour imp blood rage last stand. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Og en ting til mine kjære landsmenn! I går lå stockade skuldrene ute på AH på serveren min. Til 250 start og 300 BO. Jeg som akkurat hadde blitt rik..syntes det var synd å bruke gulla så fort hehe. Jeg tok et bud..i morges var jeg outbidda og varen var solgt. Men syntes 300 nesten var litt for mye å bruke på dem skuldrene. Men men dem kommer nok på AH igjen snart sikkert. Hva er akseptabelt å betale for disse skuldrene uten å føle seg snytt? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Når det gjelder taunt er det en meget nyttig skill! Bruker den selv jeg i UBRS osv..Og har etterhvert tanket en del. Da kan man la partyet "herje" litt mer..ha det litt gøy. Skjønner jo det at man ikke "kan ha det gøy" mot enkelte bosser i MC, BWL, etc.. Men alle Pre-MC instanser annser jeg som lett "farmable" med random class raid. Min taktikk som warrior er at jeg beveger meg mest av alle i partyet. Jeg lar som oftest pala ta over tanking av elitemobben, mens jeg springer rundt å aggroer dem andre som nukes av mage'en osv. Jeg liker denne aktive spillestilen, men det kreves absolutt at jeg da bruker taunt. Jeg tanker selv alle bosser. Gjør dette litt fordi at dmg dealers skal få kose seg litt. Så til en mage en gang at bare gi alt du har. Drar du aggro fra meg så bare taunter jeg ham på meg igjen. det funket perfekt det. Dette er jo da self i situasjoner hvor man ikke er i overhengende wipe-fare. Da må man konse litt mer. F.eks skal man ikke tulle for mye med BARON i et random pickup classraid. 5451355[/snapback] Haha ja det er kjempegøy Var i DM west i går og gjorde det samme, hadde uber grp på en måte. Priest, mage, Druid, shammy og meg. Brukte two hander på de fleste mobsa da healing var np. Faen meg rått å bare charge inn i 3 mobs bruke sweep, og skifte til zerk og dra på whirlwind og cleave. Kun ved noen få anledninger hvor en critta at jeg måtte taunte de vekk. Elsker slik aktiv spillestil isteden for å bare slowen som meatshield. Men som du sier man må sjekke litt på forhånd hvordan de du er i gruppe med spiller. Er vel rimelig heldig der, siste måneden har jeg kun gjort guild runns. Alle vet jo hvem og hvordan ting skal gjøres da så det er bare å kjøre på hehe. Fikk levert bøker i Library så jeg kan nå crafte enchanted Thorium leggs og chest. Så fikk jeg ordna siste del av UBRS nøkkel questen, må bare levere questen i LBRS nå så er den saken biff. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Synes ikke 300g er en upris, men har ikke akkurat studert AH-prisen altfor nøye da. Tror jeg hadde slått til på den prisen hadde jeg hatt penger/behov Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Og en ting til mine kjære landsmenn! I går lå stockade skuldrene ute på AH på serveren min. Til 250 start og 300 BO. Jeg som akkurat hadde blitt rik..syntes det var synd å bruke gulla så fort hehe. Jeg tok et bud..i morges var jeg outbidda og varen var solgt. Men syntes 300 nesten var litt for mye å bruke på dem skuldrene. Men men dem kommer nok på AH igjen snart sikkert. Hva er akseptabelt å betale for disse skuldrene uten å føle seg snytt? 5451395[/snapback] Sjekk denne linken. Det er gjennomsnitt prisen de pleier å bli solgt for. 300g var ingen upris egentlig. På BL har de gått for opp mot 400 flere ganger. Jeg var heldig og fikk mine via en RL venn for 30g. Han hadde jo might og trengte dem ikke Her er linken http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=14552 Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Sliter med en liten ting. Den her, er det flere som er BS her og opplever denne som fantastisk rare?? http://www.thottbot.com/?i=37328 Til nå har jeg aldri sett den på AH.. Har plans for leggs og chest + bottom til hjelmen, men top half volume 3 får jeg bare ikke tak i. Hvordan er det på andre servere? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Haha ja det er kjempegøy Var i DM west i går og gjorde det samme, hadde uber grp på en måte. Priest, mage, Druid, shammy og meg. Brukte two hander på de fleste mobsa da healing var np. Faen meg rått å bare charge inn i 3 mobs bruke sweep, og skifte til zerk og dra på whirlwind og cleave. Kun ved noen få anledninger hvor en critta at jeg måtte taunte de vekk. Elsker slik aktiv spillestil isteden for å bare slowen som meatshield. Men som du sier man må sjekke litt på forhånd hvordan de du er i gruppe med spiller. Er vel rimelig heldig der, siste måneden har jeg kun gjort guild runns. Alle vet jo hvem og hvordan ting skal gjøres da så det er bare å kjøre på hehe. Ja hehe. Jeg pleier stort sett å utføre mine "sprell" med 1H og skjold da. I motsetn til deg min venn hehe. MEN. Her forleden dag med random raid i UBRS (da jeg fikk min elskede doomsaw) var vi 3 warriors. Og jeg var ikke MT. Etter litt kjedelig og lett spilling fant jeg ut at jeg ikke trengte å tanke noe som helst. Fyrte opp 2H og gikk berserk. fyttigrisen så gøy det var hehe.. Men det skal sies at den stakkars druid-healeren som var i min gruppe og liksom hadde ansvaret for å heale meg jobbet overtid hehe. Var døden nær mer enn en gang hehe. Og det var ikke druidens feil hehe. Morroa varte i 15 min...så fant jeg ut at om ikke jeg kjører vanlig tank igjen så kommer nok stygge whispers:) Så jeg returnerte til tank:) Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Takk for svar til skuldrene. Da tar jeg BO på 300 neste gang. Har egentlig ikke så dårlig tid, da skuldrene jeg har er bedre i alt utenom +10def. Men stockade skuldrene mine hadde sett litt kulere ut på charen min da:) Fikk kona til å se på figuren min i går og spurte hva hun syntes. Joa kjekk han, men hvorfor i svarte har han hestehale? sa hun... LOL... Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Haha ja det er kjempegøy Var i DM west i går og gjorde det samme, hadde uber grp på en måte. Priest, mage, Druid, shammy og meg. Brukte two hander på de fleste mobsa da healing var np. Faen meg rått å bare charge inn i 3 mobs bruke sweep, og skifte til zerk og dra på whirlwind og cleave. Kun ved noen få anledninger hvor en critta at jeg måtte taunte de vekk. Elsker slik aktiv spillestil isteden for å bare slowen som meatshield. Men som du sier man må sjekke litt på forhånd hvordan de du er i gruppe med spiller. Er vel rimelig heldig der, siste måneden har jeg kun gjort guild runns. Alle vet jo hvem og hvordan ting skal gjøres da så det er bare å kjøre på hehe. Ja hehe. Jeg pleier stort sett å utføre mine "sprell" med 1H og skjold da. I motsetn til deg min venn hehe. MEN. Her forleden dag med random raid i UBRS (da jeg fikk min elskede doomsaw) var vi 3 warriors. Og jeg var ikke MT. Etter litt kjedelig og lett spilling fant jeg ut at jeg ikke trengte å tanke noe som helst. Fyrte opp 2H og gikk berserk. fyttigrisen så gøy det var hehe.. Men det skal sies at den stakkars druid-healeren som var i min gruppe og liksom hadde ansvaret for å heale meg jobbet overtid hehe. Var døden nær mer enn en gang hehe. Og det var ikke druidens feil hehe. Morroa varte i 15 min...så fant jeg ut at om ikke jeg kjører vanlig tank igjen så kommer nok stygge whispers:) Så jeg returnerte til tank:) 5451432[/snapback] Enig med deg der :=) Kjører alltid one hand og shield om det er pick up grp. Men må nok tilstå at jeg pleier i UBRS å bruke two hander frem til REND. Om det er pick up eller ikke hehe. Ser jeg at healer ikke har problemer med å gjøre jobben sin så er det bare å kjøre på Når jeg kommer hjem i dag skal jeg teste å fikse noen av bildene jeg har tatt for å legge dem ut her :=) D skal du få se hvordan min okse warrior ser ut hehe Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Takk for svar til skuldrene. Da tar jeg BO på 300 neste gang. Har egentlig ikke så dårlig tid, da skuldrene jeg har er bedre i alt utenom +10def. Men stockade skuldrene mine hadde sett litt kulere ut på charen min da:) Fikk kona til å se på figuren min i går og spurte hva hun syntes. Joa kjekk han, men hvorfor i svarte har han hestehale? sa hun... LOL... 5451446[/snapback] HEHEHE Kona mi sa "spiller du med det monstre der??" haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå