Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Hmmm...nå sitter jeg her å lurer på om crusader kanskje er tingen å ha på Blackhand doomsaw likevel. Jeg kan ikke se for meg at jeg finner et bedre våpen, med mine 2-3 timer wow spilling hver dag uansett. Jeg vet at så er muligens IBS et bedre våpen med bra stats. Men jeg har store problemer med å equipe et våpen som er så grenseløst stygt som IBS uansett. Og mange mener det er på linje med Blackhand doomsaw anyway. Og Doomsawen minner jo om dem merkelige sverdene til alvene i ringenes herre..dem helt i begynnelsen av første film *glis*...dem var dødstøff!

Crusader koster 120gull på serveren min. Jeg tror faktisk jeg har shardsa som trengs for enchanten, men mangler uansett 2 stk orbs. Jeg kan eventuelt kaste meg på noen Strat scarlet runs...

120gull er litt da, men om jeg ikke klarer å skaffe meg bedre våpen uansett så er det kanskje veien å gå.

Hva mener dere warriors?

5446668[/snapback]

Tar de 120g for den med maths??

Jeg ville ikke ha tatt crusader på det våpnet, er sikker på at du vil få deg et bedre med tid og stunder :=)

Får du tatt deg den quest linen i Scholo får du et sverd derfra som er bedre enn doomsaw, og når du får deg gullet for ringen din kan du jo vurdere en arcanite reaper sånn egentlig :)

Vet at du har fortalt at det er dårlig med BG tid på serveren din pga mye kø så å få rep der tar vel og lang tid.

Men det er likevel 3 våpen alternativer der ute som er innenfor din rekkevidde likevel som jeg mener er bedre enn doomsaw.

Barbarous Blade fra DM North

Arcanite Reaper

Warblade of Caer Darrow

Disse bør være innenfor din rekkevidde kjære venn :thumbup:

Og tar de 120g for en crusader enchant med maths kan vedkommende søke om medlemskap hos Onkel Skrue som økonomi ansvarlig.. Den prisen er rett og slett grisk!

2 orbs på vår server 60g (rundt 25-30g pr stk)

4 Large shards 5g pr stk 20g

Og det er AH priser, du har sikkert venner på serveren som du kan få det rimligre av.

Enchant prisen er på BL 5g. Jeg skaffa orbsa selv fra scarlet og kjøpte shards på AH. En i guilden enchantet for meg gratis.

Etter min mening er det bortkastet med crusader på doomsaw, bedre med en +15 strength eller +9 superior impact og spare det du har av gull til en enchant på et våpen som fortjener det :=)

I din situasjon ville jeg kanskje ha gått for en Arcanite Reaper :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
IBS er et bra våpen, grei damage og gode stats (spesielt med tanke på at det er mulig å anskaffe seg på level 51, noe warrioren min gjorde), men du har rett, det ser grenseløst stygt ut. Personlig liker jeg også Doomsaw veldig godt, siden den ser helt rå ut (ser mer ut som en krysning av sverd/øks enn en polearm).

Hvis du mener at du vil ha det våpenet, og ikke har tid til å:

-farme MC etc. med et guild

-farme maths til Arcanite Reaper

-farme AV etter The Unstoppable Force (som har veldig godt damage, men er latterlig og ser helt teit ut), så bør du vel slenge Crusader på Doomsawen din. Crusader har en veldig fin proc som gir en fin boost til skade, og healer litt.

Angåene anskaffelse av Righteous Orbs, så er vel noen Scarlet Strat runs å anbefale. Selv fikk jeg 5 av 7 på ett run (dette er selvfølgelig avhengig av at det dropper noen da).

Lykke til og jeg håper du blir fornøyd med valget ditt (Doomsaw er tøff :)).

5446741[/snapback]

5 av 7?

Tror du tar feil der. trenger bare 2stk orbs til crusader.. http://www.thottbot.com/?sp=20034

Lenke til kommentar

Da mine kjære venner, er denne krigeren ferdig med AV-.

The Unstoppable force hviler nå i mine hender, og Don Julios band skinner pent i character ring slotten :)

Et veldig godt våpen egentlig, MS crits ligger på en 1100-1300 Uten enrage oppe på Mail, noe jeg er godt fornøyd med egentlig.

Vet ikke helt om jeg orker å farme AB for de skuldrene, vi får se :)

Edit: Og der var revered zandalarian chestpiece også skaffet. ypperlig.

Lenke til kommentar
Barbarous Blade fra DM North

Arcanite Reaper

Warblade of Caer Darrow

Disse bør være innenfor din rekkevidde kjære venn 

Og tar de 120g for en crusader enchant med maths kan vedkommende søke om medlemskap hos Onkel Skrue som økonomi ansvarlig.. Den prisen er rett og slett grisk!

2 orbs på vår server 60g (rundt 25-30g pr stk)

4 Large shards 5g pr stk 20g

Og det er AH priser, du har sikkert venner på serveren som du kan få det rimligre av.

Enchant prisen er på BL 5g. Jeg skaffa orbsa selv fra scarlet og kjøpte shards på AH. En i guilden enchantet for meg gratis.

Etter min mening er det bortkastet med crusader på doomsaw, bedre med en +15 strength eller +9 superior impact og spare det du har av gull til en enchant på et våpen som fortjener det :=)

I din situasjon ville jeg kanskje ha gått for en Arcanite Reaper 

Det koster 120gull og da stiller jeg self ikke med mats. Om jeg har mats er det vel en 5 gull.

Men ok først..Warblade of Caer Darrow er et godt våpen. Men det er ikke så lett å skaffe som man tror. En fyr på thottbot brukte to dager på å skaffe det og jeg regner med at hans spilltid var ubegrenset og hadde venner som hjalp ham. Mine venner har stort sett begrenset tid dem og.

Barbarous blade krever jo at jeg vinenr drop. Og det med å vinne drop på slike ting kan ta mnd.

arcanite reaper..joda hehe. Men den koster gull:)

+15 STR koster 100 gull og omtrent samme koster +9dmg.

Om jeg klarer å skaffe mats til crusader så koster det meg ikke noe særlig. Da farming i Strat scarlet ikek tar så lang tid. Det er når man skal gjøre quest i instanser at ting begynner å ta tid og når man er der med randoms så blir det som oftest bare tull hehe.

Jeg er på en måte litt lei av å lete etter nye våpen og vil slå meg til ro med doomsawen, slik at jeg kan konse på å få full valor og pvp rank. Mats (arcanite bars) vil jeg helst bruke på armor etter råd fra deg:)

Lenke til kommentar

Til gamer 73 :)

Forstår kjære venn.

5 man scholo kan nok være vanskelig å få bra grp til så caer d. utgår nok da.

Men DM burde ikke være så alt for vanskelig å få grp. til.

Det sverdet er garantert ditt om du lager en grp selv og holder hunters og pallys som er wannabe warriors utenfor. Dropraten er ikke så alt for værst på det heller.

En warrior i guilden fikk det etter to runs.

Men skjønner om du vil bruke tiden på armor isteden :)

Lenke til kommentar

Raskt spørsmål:

Er det vits som tank å caste taunt når en har aggro?

Noen sier det bør caste taunt konstant, mens andre sier du bør spare den til du ev. mister aggro, slik at du slipper cooldown hvis det skjer.

Er lvl 32 atm.

Endret av superreven
Lenke til kommentar
Da mine kjære venner, er denne krigeren ferdig med AV-.

The Unstoppable force hviler nå i mine hender, og Don Julios band skinner pent i character ring slotten :)

Et veldig godt våpen egentlig, MS crits ligger på en 1100-1300 Uten enrage oppe på Mail, noe jeg er godt fornøyd med egentlig.

Vet ikke helt om jeg orker å farme AB for de skuldrene, vi får se :)

Edit: Og der var revered zandalarian chestpiece også skaffet. ypperlig.

5446851[/snapback]

Gratulerer :)

TUF var mye bedre enn jeg trodde var mulig. Hadde IBS og var egentlig fornøyd med den og, men nå er jeg forelsket i min TUF hehe.

Lenke til kommentar
Raskt spørsmål:

Er det vits som tank å caste taunt når en (b)har(/b) aggro?

Noen sier det bør caste taunt konstant, mens andre sier du bør spare den til du ev. mister aggro, slik at du slipper cooldown hvis det skjer.

Er lvl 32 atm.

5447023[/snapback]

Det ville jeg si kommer helt ann på hvordan mobben oppfører seg.

Er det første gang du er i encounter med den ville jeg nok ha taunta hver gang jeg kunne. Etter noen instance runs på samme boss så kan du spare taunten din til den trengs å brukes :=) Da har man jo erfaring og vet hvordan den oppfører seg.

Husk at man og har mocking blow, revenge, sunder, rend og mere som egentlig trekker aggro på en god måte under tanking. :thumbup:

Ikke alltid man behøver taunte en boss eller add mer enn en gang om man får tid nok i begynnelsen til å feste aggroen :)

Lenke til kommentar
Raskt spørsmål:

Er det vits som tank å caste taunt når en har aggro?

Er lvl 32 atm.

5447023[/snapback]

Taunt skaper ikke aggro, den griper bare aggro i øyeblikket (om du skjønner). Eks: Om du ønsker å plukke vekk en mob fra dine kjære cloth-venner, så hjelper det ikke bare å 'taunte' den vekk - du må skape aggro i tillegg. Om du ikke gjør det snur mobben seg vekk fra deg, og kaster seg over cloth-vennene dine med en gang taunten er 'ferdig'. Har du allerede aggro så fortsett å peise på med sunder armour/revenge etc, og spar heller taunt til øyeblikket du skulle være uheldig å miste aggroen din (les: Til en smarting av en rogue/hunter/mage/ begynner å denge løs på den mobben du _ikke_konsentrerer deg om, eller AoE'er møkka ut av alt og alle, før du i det heletatt rekker å lande en eneste sunder armour :tease: )

Lenke til kommentar
ja..skal bli deilig å bli 551 gull rikere (som blir summen når AH trekker sine 5% av salget). Om ikke noen byr mer enn ham som har bidda allerede, men det er lite trolig etter all pepper jeg har fått når jeg har prøvd å selge ringen. Folk noooba meg og slengte dritt i endeløse whispers. Mente det var blodpris så det holdt osv..

MEN et par folk hadde jo også fått 600gull for ringen når dem solgte på serveren før, så det er egentlig det ringen er verd.

5446156[/snapback]

Da har du lært en viktig lekse :)

Aldri selg ting med din main character. Lag en ny character, kall den noe lurt og selg ting gjennom den. Ingen vet hvem du er, du kan si akkurat hva du vil til noobs som whisperer, og forlange akkurat hva du vil uten å bry deg om ryktet ditt. :)

Lenke til kommentar
På Sylvanas koster en arcanite bar rundt 25g, så kjøper du alt selv, blir det rundt 500g + litt ekstra for leather/stone og crafting-fee. Miner du crystals og thorium selv, blir det selvfølgelig en del mindre.

5447617[/snapback]

Snart lvl 60 nå. Går skamfort med deg, men så lenge ein har bra gear er det ikkje store problemet å lvle som warrior.

Lenke til kommentar
Arcanite reaper var litt i det dyreste laget, finnes det noen annen sverd, polearm eller  axe som ikke er så dyr som går ann å få tak i?

5448936[/snapback]

Dropper et ok sverd i Silithus, fra en av de bossene man kan summone. Kan kalle det sverdutgaven av arcanite reaper, more or less.

Lenke til kommentar

Nå som Warrioren min har blitt level 53 (level 54 tidlig i morgen) har jeg vurdert en liten respecc igjen. Det blir vel andre gangen jeg respeccer. Jeg _vet_ jeg får lov til å bli med i Molten Core med denne characteren hvis jeg ikke får bli med som Paladin, så jeg har Protection-spec i bakhodet.

Den builden jeg bruker nå er en 31/20-build (mangler jo selvsagt 7 poeng), men jeg har funnet ut at jeg kanskje har prioritert litt feil. Jeg har fortsatt lyst til å være mer damagedealer enn tank, så Arms/Fury er nok veien for meg. Denne 31/20-builden har jeg satt opp i kveld, med hjelp av "eksperter" fra Warriorforumet til WorldofWarcraft.com.

Jeg kommer ikke til å gjennomføre respeccen før i morgen, men jeg vil veldig gjerne ha deres synspunkter på hva som kan/bør endres - og hvorfor.

edit: Jeg er jo Dwarf, så jeg vil specce axes.

Complexion

Endret av Complexion
Lenke til kommentar

Håper jeg ser deg på balnazzar snart complexion, lenge siden nå. Jeg har vet offline en stund også da men.

Du bør Tenke deg om før du specker axe, de vokser ikke på trær. Desuten mener mange her at sword spec eier mye mer, selv liker jeg også liker Axe best.

Øksa som bossen i BRD dropper er noe for deg om du går axe.

Får ikke sett linken din, av en aller annen grunn. Det store spørsmålet er vell om du skal ha 5 i deflection eller 5 i 2h wep. Mange plaserer også 5 i wrath, istedet for 5 i demoralising shout.

Edit: 1 i battelshout? trodde ikke det var særlig vanlig

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...