Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Hehe, må bare nevne at som rogue bruker jeg riposte (disarmer attacker for 6 sekunder) så ofte som mulig mot warriors. Er ganske artig egentlig, da det etter min mening er et skikkelig "trumf-kort".

5425767[/snapback]

Jepp det er ikke bare warriors som diarmer :=)

Er vel kanskje flere rogues som gjorde det før stronghold enn warriors faktisk.

Men ja som og Likferd sier her og jeg nevnte før problemet er nok størst i Scarlet Stratholme hehe :=)

5425812[/snapback]

alle blacksmithers kan jo lage weapon chain, så disarming er ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sett at man ikke ønsker å bli disarmet, er alternativet er Stronghold, crafted epics. Ok stats, men mangler attackpower. Til nød kan man ta Death Grips, dropper i Stratholme. 22str, immune to disarm.

Disarm er en meget bra skill mot andre melee.

Crusader er nesten selvsagt som warrior, i min mening. 15str er et alternativ.

Endret av Pinnella
Lenke til kommentar
Hehe, må bare nevne at som rogue bruker jeg riposte (disarmer attacker for 6 sekunder) så ofte som mulig mot warriors. Er ganske artig egentlig, da det etter min mening er et skikkelig "trumf-kort".

5425767[/snapback]

Har blitt disarmet kun et par ganger av riposte som jeg vet om, og jeg har spilt warrior et halvt år nå :!:

Er det en sykt uvanlig talent build eller noe? Uansett gjør det ikke så mye. Bedre å bli disarmet en stunlocked :roll:

5425788[/snapback]

Riposte er en meget uvanlig rogue build ja, og jeg ser heller ikke problemet med å bli disarmet 1 av 100 ganger i pvp mot melee. Flameguard Gauntlets>> Stronghold både for pvp og pve.

Og stunlocke en warrior? huh? Gouge virker ikke, og den 5poengs KS'en er bare å fjerne med trinket.

Lenke til kommentar

Riposte er ikke uvanlig, men dagger rogues har ikke den skillen. Derimot er den vanlig for combat rogues. Talentet er tier3, og er dependant av 5 poeng i parry.

Riposte er, som overpower, avhengig av en hendelse før det kan brukes. Roguen må parrye først, så kan han riposte. For 10 energy gjør man da 150% weapon damage, og disarmer target dersom det ikke er immune. Cooldown er 6 sekunder, duration på "disarmed" er også 6 sekunder.

Lenke til kommentar

5425767[/snapback]

Jepp det er ikke bare warriors som diarmer :=)

Er vel kanskje flere rogues som gjorde det før stronghold enn warriors faktisk.

Men ja som og Likferd sier her og jeg nevnte før problemet er nok størst i Scarlet Stratholme hehe :=)

5425812[/snapback]

alle blacksmithers kan jo lage weapon chain, så disarming er ikke noe problem.

5428885[/snapback]

Å? de trenger jo plans til å lage weapon chain eller er det noe jeg ikke vet om?

http://www.thottbot.com/?i=17306 sjekk her på thottbot så skjønner du at ikke alle BS kan lage weapon chain. Har aldri sett plansa på AH. og det er et fåtal på BL som kan lage den.

Og jeg bruker heller Stronghold og enchanter våpnet isteden :=)

Lenke til kommentar

Skrev stats-summary for stronghold + crusader v weapon chain + flameguards et par sider tilbake. Flameguards koster ekstra dkp, men mindre gull fordi du bare trenger weaponchain. Boosten man får er omtrent lik, men crusader+stronghold går i bølger, mens flameguards + weaponchain er konstant, pga. + til ap.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Ja mine kjære venner. Nå er helgen over og det er dags å oppsummere helgens warrior fangst:)

Jeg er nå (kanskje endelig) eier av en Blackhand doomsaw http://www.thottbot.com/?i=20827 . Det var litt morsomt hvordan jeg fikk meg dette utrolig stilige våpenet. Jeg har hørt snakk om dette våpenet her på forumet og til tider sett det på serveren. Men jeg har aldri tenkt over det da jeg hadde sverd "på hjernen" før. Jeg var på jakt etter Valor skuldrene i UBRS. Vi tok ned Mr. Rend og dette droppet, sammen med noe annet non-valor rask. Da jeg ikke hadde peil på hvor bra det var så vurderte jeg litt om jeg skulle neede...men alle dem andre trykket greed så jeg tenkte at jaja...greeder jeg og (i min uvitenhet). Wow kult..jeg vant tilfeldigvis greedrollen mot dem andre 13. Det var ikke før etter Drakki lå død at jeg studerte denne polearmen mer i detalj. Og jeg må innrømme at jeg holdt på å falle av stolen da jeg så hvor stilig det var til min warrior. Så på min "the nicker" og fant fort ut at doomsawen hadde bedre dps, var kjappere, og bare minimal forskjell i maks dmg (the nicker har rundt 10 mer maks dmg). Dessuten eier proc'en på doomsaw i forhold til the nicker. Utseende er jo også lang langt bedre på doomsawen. Jaja..så var det å resette talents til polearm hehe. kostet meg 10 gull men verd det.

Og etter å ha fulgt med på enchant diskusjonen her så har jeg vel funnet ut at jeg ikke vil bruke 120gull på crusader hehe. Kommer nok til å smelle til med noe billig hehe. Enten countwerweight eller noe +9dmg. Muligens fiery eller ice. Da jeg mener at crusader passer best om man har det utstyret man trenger og nok av gull. Men vi får nå se...

I tillegg så har jeg etter en uke nå med å prøve å selge Myrmidon's ringen til 600-700gull endelig fått et bud på 580gull på AH. Nå tar nå AH provisjon, men jeg er i hvertfall sikra salget:)

Så at Stockage skuldrene gikk for 300 gull på kun få timer på serveren min. Men det er helt greit det...jeg kjører nok BO på dem når jeg ser dem neste gang. Så skal jeg kjøpe arcane krystaller for å få lagd meg enten den lionheart hjelmen eller enchanted thorium leggings. Også vanker det BS planer og nips til mine RL venner på serveren..Og sponsing av et par low-lvl mounts:)

Lenke til kommentar

Gamer 73:

Hei og god morgen kjære venn. :=)

Hyggelig å se at du fikk deg doomsaw, fint våpen det.

Denne helga har for min del vært helt elendig wow og warrior messig.

ZG på fredag helt frem til Hakkar.. Ingen av bossene droppet noe warriors egentlig trengte, untatt Hakkar som droppa skjoldet. Det meldte jeg pass på til fordel for MT i guilden.

MC på lørdag var samme triste affære, eneste i nærheten av et warrior dropp var Drillborer Disk. Det meldte jeg pass på til fordel for MT2. Og ja "vendorstrike" droppa jo og da..

Vi fikk Ragnaros ned til 55% på første forsøk i det mc raidet.

Så prøvde vi en gang til og det var dårlig fokus på "the task at hand"

Det ble wipe på bare 70%

Huff så begynte den wininga fra småbarna i guilden.. please i dont have more time, need to go, my mom calls me to dinner osv"

Etter bare to forsøk på Ragnaros begynte våre alles crybabys å klage.. Moralen blir jo ikke akkurat høyere av slikt..

Tiden gikk og raidchatten ble fylt av syting og krangling. Flere stakk og til slutt var vi bare 28 stykker igjen i raidet..

En fantastisk fin wow helg.. :cry:

Men det skal nevnes og at GM docka den som startet hele sytinga med -20dkp.

Får håpe det ikke blir flere slike episoder senere.

Lenke til kommentar

Ja hehe. Ikke alle helger er like gode wow helger!

På meg blir det lite wow denne uken i grunnen da jeg skal reise med jobben og besøke slekt i helgen. Men men...det eneste som er viktig er å ikek droppe i pvp-rankinga. Tenkte jeg skulle sikre rank 5'en min med en 5k honor..det burde vel holde:)

Kona har også begynt å småklage litt på all tiden jeg bruker på wow, så jeg må nok roe meg litt ned hehe. Får legge meg på en 2...kanskje 3 timer wow hver dag. Og som det ser ut så får jeg nok aldri tid til mer. Dvs at high-end guilds er "out of the question" for min del. Jeg satser heller på å finne epics, for så å selge dem til blodpris til high-end guild members hihi. Du skulle vært på Silvermoon darkrevan...så jeg kunne melket litt av dine gull og *glis*

Lenke til kommentar

Gamer 73:

Ja, det kunne vært gøy å spilt på samme server som deg hehe, men gullet mitt får du aldri :p

Er litt mere heldig enn deg familiemessig jeg da på wow planet. Min kone jobber skift så jeg er "heldig" å kunne bruke flere timer på wow enn deg pr dag.

Dessuten er jeg fattig på gull nå, kosta meg 25g bare i reprasjoner etter de wipene i MC. Ja, skal man være med i high end så tar det mye tid utenom instancer og. Masse farming må til for i det hele tatt å ha råd til å være med.

Klart det vil bli mindre utgifter etter hvert som vi blir bedre og får ned "Raggy" men akkurat nå er det masse utgifter.

Detter nok ned igjen til rank 8 denne uken, skal til Onyxia igjen på tirsdag så det blir lite tid til pvp om dagen.

Du får kose deg på jobben kjære venn og drømme om utstyret som snart kommer din vei hehe :thumbup:

Lenke til kommentar

ja..skal bli deilig å bli 551 gull rikere (som blir summen når AH trekker sine 5% av salget). Om ikke noen byr mer enn ham som har bidda allerede, men det er lite trolig etter all pepper jeg har fått når jeg har prøvd å selge ringen. Folk noooba meg og slengte dritt i endeløse whispers. Mente det var blodpris så det holdt osv..

MEN et par folk hadde jo også fått 600gull for ringen når dem solgte på serveren før, så det er egentlig det ringen er verd.

Ja..du er heldigere enn meg familiemessig hehe. Men så har vel ikke dere barn heller? Det gjør jo saken svært svært mye lettere hehe.

En kriger med unge blir aldri mer enn part-time kriger hehe.

Lenke til kommentar

Hmmm...nå sitter jeg her å lurer på om crusader kanskje er tingen å ha på Blackhand doomsaw likevel. Jeg kan ikke se for meg at jeg finner et bedre våpen, med mine 2-3 timer wow spilling hver dag uansett. Jeg vet at så er muligens IBS et bedre våpen med bra stats. Men jeg har store problemer med å equipe et våpen som er så grenseløst stygt som IBS uansett. Og mange mener det er på linje med Blackhand doomsaw anyway. Og Doomsawen minner jo om dem merkelige sverdene til alvene i ringenes herre..dem helt i begynnelsen av første film *glis*...dem var dødstøff!

Crusader koster 120gull på serveren min. Jeg tror faktisk jeg har shardsa som trengs for enchanten, men mangler uansett 2 stk orbs. Jeg kan eventuelt kaste meg på noen Strat scarlet runs...

120gull er litt da, men om jeg ikke klarer å skaffe meg bedre våpen uansett så er det kanskje veien å gå.

Hva mener dere warriors?

Lenke til kommentar

IBS er et bra våpen, grei damage og gode stats (spesielt med tanke på at det er mulig å anskaffe seg på level 51, noe warrioren min gjorde), men du har rett, det ser grenseløst stygt ut. Personlig liker jeg også Doomsaw veldig godt, siden den ser helt rå ut (ser mer ut som en krysning av sverd/øks enn en polearm).

Hvis du mener at du vil ha det våpenet, og ikke har tid til å:

-farme MC etc. med et guild

-farme maths til Arcanite Reaper

-farme AV etter The Unstoppable Force (som har veldig godt damage, men er latterlig og ser helt teit ut), så bør du vel slenge Crusader på Doomsawen din. Crusader har en veldig fin proc som gir en fin boost til skade, og healer litt.

Angåene anskaffelse av Righteous Orbs, så er vel noen Scarlet Strat runs å anbefale. Selv fikk jeg 5 av 7 på ett run (dette er selvfølgelig avhengig av at det dropper noen da).

Lykke til og jeg håper du blir fornøyd med valget ditt (Doomsaw er tøff :)).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...