Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Og joda det er litt smak og behag, men det er også greit å få dem harde fakta på bordet for dem som ikke har funnet "sin smak".

Når det gjelder disarm så har det skjedd meg en eneste gang i wow pvp. Og det var utenfor BG's. Det var i STV mot en enkelt horde....vel..sant å si så var dem to stk. en undead og en orc. Dem var noen lvl under meg. Etter at våpenet mitt var i min hånd igjen drepte jeg undeaden, mens orken flyktet. Dette var før jeg kunne noenting om pvp så jeg tenkte ikke engang på intersept:) Tror heller ikke jeg noengnag hadde brukt zerker stance på det tidspunktet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm. Er Warrior jeg også. Men, det jeg lurte på er om noen kunne sette opp et bra oppsett på hva jeg burde ha talentsene mine på.

Jeg liker ikke å tanke, det jeg vil er rett og slett å slå som faen og samtidig tåle som faen. Hehe. Noen som vil sette opp noe ? Btw, om det skulle ha noe å si er jeg lvl 32.

Lenke til kommentar
OT: Hei til Arrosiach og resten av gamle EoE som henger her

Hmm, hvem er du mon tro? Tipper du er Helmrik, om jeg skal tippe ;)

On-topic igjen: Ser dere diskuterer noe voldsomt om hvilken enchant som er best, men det du sier om at du bare har blitt disarma en eneste gang gamer73, det høres merkelig ut. Har blitt disarma altfor mange ganger, sinnsykt irriterende :mad:

Dessuten har jeg ikke råd til crusader da jeg sparer til epic mount :tease:

Lenke til kommentar

Ang. de som nesten aldri blir disarmed i pvp:

1 av 20 random warriors disarmer, mens 1 av 1 gode gode warriors gjør det samme.

Om du liker guildgroup v guildgroup med gode spillere, så gå for enten weapon chain eller stronghold gauntlets. Å bli disarma i en warrior mot warrior-duell betyr som regel døden for deg.

Er du furywarrior putter du weaponchain på offhand (for pvp), og velger 15 str om du har grei nok critrate i offhand (eller 15 agi, merker i grunn nesten ikke forskjellen) og crusader i mainhand for pve.

Lenke til kommentar

jeg er warrior i lvl47, og jeg er veldig fokusert i PvP. men når jeg har sett på andre warriors, bruker de ikke heroic strike. de har det ikke en gang på actionbaren sin. i pvp bruker jeg heroc strike så mye jeg bar kan. jeg har ikke mortal strike siden jeg er fury-warrior, og bloodthirst bruker jeg aldri, fordi det skader mye midre en heroic strike.

er dett helt feil? jeg føler at det ikke er så mye annet jeg kan bruke rage på.

Lenke til kommentar

Dette har jeg svart på tidligere. Du burde definitivt bruke bloodthirst i pvp, fordi det gjør mer skade og i tillegg så får du mer rage siden du ikke bruker opp "on next swing" på en skill.

Siden du er furywarrior kan du godt bruke både bloodthirst og heroic strike dersom din ragegeneration er god nok.

EDIT: Mortal Strike-krigere bruker også HS ganske sjeldent i pvp. Vi har så høy weapondamage at det er mye bedre å bruke det på MS og WW. Bruker i tillegg cleave om jeg blir slått på av flere spillere, for da har jeg nok rage til å gjøre alt.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

for meg skader bloodthirst sykt lite. jeg skjønner ikke hvorfor. det skader mindre en et vanlig slag.

jeg varierer mellom 2-h, 1-h og skjold, og dualvield, men jeg bruker de samme triksene. jeg har lagt merke til at heroic strike skader mer med 1-h enn 2-h.

Lenke til kommentar

Jeg smelte på +9 damage i går og er veldig fornøyd med den.

I pvp merket jeg ikke så mye forskjell pga de jeg sloss mot dør så fort der.Derfor merket jeg ikke så mye til enchanten her.

Uansett. Må bare si at TUF i mine øyene er uber til pvp og pve.

Trodde ikke i mine villeste fantasier at forskjellen fra IBS til TUF var så stor.

Men nok om det. Poenget og grunnen til spørsmålet mitt om enchants her tidligere skyldtes at jeg ville ha stabil dps over tid i instancer, som Brusfisk skrev her crusader er noe oppskrytt. Akkurat samme syntes jeg og derfor ville jeg prøve noe nytt.

Så gikk turen til Azshara for å samle litt runecloth.

Drepte våre fremtidige allierte Blood Elfs hehe :p De har nerfa drop raten på runecloth fra dem virker det som. Synes det droppa mye mindre fra dem nå enn før. Det var her jeg merket effekten av enchanten under kamper med mobs.

Gjorde mye bedre dps mot dem, og noe som var rart var MS. På 20stk Blood Elfs critta jeg med MS over 1k på 19 stykker av de 20. Kun et MS lå på latterlige 428 gul critt, med hvit base hit på 384.

Skal bli tøft å se i MC i dag hvordan enchanten vil gjøre utslag der. :cool:

Klart ikke de ms attack kanskje har så mye å si pga enchanten men jeg mener at de hvite critta mine før lå på 980 på de blood elfsa.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
Og joda det er litt smak og behag, men det er også greit å få dem harde fakta på bordet for dem som ikke har funnet "sin smak".

Når det gjelder disarm så har det skjedd meg en eneste gang i wow pvp. Og det var utenfor BG's. Det var i STV mot en enkelt horde....vel..sant å si så var dem to stk. en undead og en orc. Dem var noen lvl under meg. Etter at våpenet mitt var i min hånd igjen drepte jeg undeaden, mens orken flyktet. Dette var før jeg kunne noenting om pvp så jeg tenkte ikke engang på intersept:) Tror heller ikke jeg noengnag hadde brukt zerker stance på det tidspunktet.

5422067[/snapback]

Hei min venn :D

Hehe :=)

Jeg har 297 i unarmed skill, det sier vel litt om hvor mye jeg har blitt disarmet i wow :p

Det har jo ikke bare vært i pvp det har skjedd, også fra scarlet mobs i pve, men jeg ble drita lei det.

Hadde først death grips men var ikke fornøyd med statsa på dem. Skaffa meg derfor Stronghold fordi på den tiden var jeg ikke i MC guild.

Etter min mening et av de beste pvp itemsa som er å få i wow for en warrior.

De som dropper i mc er kanskje hakke bedre på noen stats, men de har ikke imunity mot dissarm så da må man ha weapon chain.

Lenke til kommentar

Ja..jeg beholder mine death grips som eget button i itemrack. Blir jeg disarma en eneste gang så er det på med dem instant!

Jeg ble bedrøvelig nok ikke mer enn sergeant major ved denne ukens honor ranking. Men men..jeg er jo 70% sergeant major da, så neste uke ror jeg nok lett i land knight rank...så jeg kommer inn i offiser-klubben med gratis øl og lapdans utført av SW's dårlig betalte leiedamer:)

Ellers var det rart å ha warrior pause i går kveld grunnet server downtime. Men da kunne jeg bruke litt mer tid med kona som så sårt trengte selskap. Vi så heller en "warrior"-film:)

Uansett er jo sergeant major greaves satt som alternative tanke greaves i linken jeg viste til tidligere, så jeg kjøper disse og oppdaterer tank button i itemrack:)

Lenke til kommentar

Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har blitt disarmet i PvP, så det bryr jeg meg ikke stort om. Blir jeg disarmet av andre warriors bruker jeg fear, så står de der og ser dum it i def. stance uten å kunne bryte den :p

Mobs som disarmer er derimot et helvete. Husker første gangen jeg var i strat scarlet, og ble disarmet annenhvert sekund...

Lenke til kommentar
Hehe, må bare nevne at som rogue bruker jeg riposte (disarmer attacker for 6 sekunder) så ofte som mulig mot warriors. Er ganske artig egentlig, da det etter min mening er et skikkelig "trumf-kort".

5425767[/snapback]

Har blitt disarmet kun et par ganger av riposte som jeg vet om, og jeg har spilt warrior et halvt år nå :!:

Er det en sykt uvanlig talent build eller noe? Uansett gjør det ikke så mye. Bedre å bli disarmet en stunlocked :roll:

Lenke til kommentar
Hehe, må bare nevne at som rogue bruker jeg riposte (disarmer attacker for 6 sekunder) så ofte som mulig mot warriors. Er ganske artig egentlig, da det etter min mening er et skikkelig "trumf-kort".

5425767[/snapback]

Jepp det er ikke bare warriors som diarmer :=)

Er vel kanskje flere rogues som gjorde det før stronghold enn warriors faktisk.

Men ja som og Likferd sier her og jeg nevnte før problemet er nok størst i Scarlet Stratholme hehe :=)

Lenke til kommentar

5425767[/snapback]

Har blitt disarmet kun et par ganger av riposte som jeg vet om, og jeg har spilt warrior et halvt år nå :!:

Er det en sykt uvanlig talent build eller noe? Uansett gjør det ikke så mye. Bedre å bli disarmet en stunlocked :roll:

5425788[/snapback]

Er combatbuild. Pleier å stunlocke, og tar en del warriors og har 100% hp igjen, om jeg er heldig. Riposte har dessuten gitt meg masse flotte ekstra "booster" da det er en skill som bare er available om du parrerer et slag fra motstandern. Kjekt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...