Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

ja, noen som kan fortelle litt om fury i pvp? jeg har respeccet fury for å nå lvl 60, er 58 nå. Digger det i PVE, men savner MS i PvP. Tips og triks?

Og fins det en addon der ute som lar deg bytte armor, shield, våpern osv med et trykk, eller lignende?

5416603[/snapback]

blå warriors må nesten ha MS, du må ha MC\BWL Gear dersom du virkelig skal lykkes i pvp med fury.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor viktig er agility for warrior? Er det like viktig som stamina og strenght, mindre viktig, eller mer viktig?

:)

5417190[/snapback]

finnes ikke noe fasitsvar, alt kommer ann på utstyret du har nå, og hva du har tilgang på. men sånn generellt: der du har muligheten til det ta agility, men strength og stamina er mye viktigere

Lenke til kommentar
agility hjelper på å få feite crits. Men agi er vel litt lavere en str, men mye lavere en stam, vanligvis. Min orcekriger har mye agi. og det merker jeg.

5417436[/snapback]

men strength gir 2 ap per, mens agi gir % sjanse til 2(,2)x gjeldene ap :cool: . Str gir stabil dps, mens agi gir varierende, mens de har vel ca lik dps ?

Lenke til kommentar

min warrior har

Qarkzat, lvl 58 orc warrior

STR 229

STA 275

AGI 207

CRIT 19% I zergstance.

ARMOR 3800 ca

AP 650 ca

Dette er ubuffet. Jeg er furyspeccet for det meste, og går med Ice barbed spear.

Alt av mobs går ned LETT, tar alltid 2 gule mobs på likt, mister kansje 1300 hp av 4200 da. Noen ganger tar jeg 3 stk som hakker på meg, da de kan være lvl 56-60. Sistnevnte skjer skjeldent da, kommer ann på hvordan mobs det er.

I PvP er jeg litt noobish som Furywarrior tror jeg. sliter med healere. resten tar jeg sånn ca 50/50. Fikk inn en White-Dmg critt på 800 på en priest, det var fett.

Kommentarer?

Lenke til kommentar
19% crit som fury-warrior? Imponerende lite.

5418170[/snapback]

Syns du? det har funket kjempebra hittil. men jeg har null items som gir meg crit i % da. Kun fury visor. resten er fra agility. Vent til jeg når rank 8, og får Drakki- trinketen + litt mer UBRS/strat/Scholo gear du, vesle psilo. Åssen er din warrior?

Lenke til kommentar
24-26% i zerk stance er nesten minimum for at jeg ikke skal dø av kjedsomhet som furywarrior.

Er arms for tiden.

Det beste er en salig blanding av AP,crit og HP. Det kommer selvfølgelig an på om du er dps, tank eller pvper, og hva du foretrekker.

5418662[/snapback]

dø av kjedsomhet? som fury warrior digger jeg å ploge gjennom alt av mobs! funker fett med 20 %, som jeg har kavet meg opp til nå. Gleder meg til mer crit som sagt. Orc har jo og den derre AP racialbuffen også. Vel, er 59 nå. snart er det scholo/strat og det derre der igjen :hrm:

Endret av Djengo^^
Lenke til kommentar

Balanser deg til ca dette som level 60 warrior:

900-1000 AP med Shout.

22% crit i Battle stance (25% crit i Zerker stance)

4500 HP

Da har du så det holder til du får epics eller ifra PvP settet og er ganske lett å få tak it.

Selv har jeg 1029AP (med shout) , 29.15% crit (zerker stance) og 4500 HP med noen epics men flest Blåe (om vi ikke tar med våpnene som er Blastershot og TuF)

Lenke til kommentar
Balanser deg til ca dette som level 60 warrior:

900-1000 AP med Shout.

22% crit i Battle stance (25% crit i Zerker stance)

4500 HP

Da har du så det holder til du får epics eller ifra PvP settet og er ganske lett å få tak it.

Selv har jeg 1029AP (med shout) , 29.15% crit (zerker stance) og 4500 HP med noen epics men flest Blåe (om vi ikke tar med våpnene som er Blastershot og TuF)

5418895[/snapback]

jau... sitter her å tenker på hva jeg skal gjøre når jeg hitter 60. Om jeg skal respecce arms igjen eller Prot. jeg syns prot gjorde at tanking ble kjempegøy og fikk mange whispers om dagen til instancer.

ja, jeg har en 60 warrior i tillegg til orcen som er NElf, men orc er mye bedre imo, heh. Nelfen fikk faktisk 28% crit tror jeg (serverne er nede atm, så kan ikke sjekke), så respeccet jeg arms og eide. Men jeg måtte over på en PVP/RP server istedet for PVE/RP. Nermere bestemt defias brotherhood.

EDIT: Så slipper jeg de fæle palasvina som tar platemailen min :tease:

det jeg har lyst til er å tanke meg til alt det bra pvp-utstyret, men hører at hvis du er prot tank, så er det mange guilder som nekter deg å by på annet en Tank-utstyr. Det suger litt. jeg er i mc/zg guild, men hakke bra nok equip til det enda.

Endret av Djengo^^
Lenke til kommentar
ja, noen som kan fortelle litt om fury i pvp? jeg har respeccet fury for å nå lvl 60, er 58 nå. Digger det i PVE, men savner MS i PvP. Tips og triks?

Og fins det en addon der ute som lar deg bytte armor, shield, våpern osv med et trykk, eller lignende?

5416603[/snapback]

blå warriors må nesten ha MS, du må ha MC\BWL Gear dersom du virkelig skal lykkes i pvp med fury.

5416702[/snapback]

Last ned Item rack du :=)

Fikk den anbefalt av Gamer 73 her og har ikke angret ett sekund etter jeg tok den i bruk.

Beste gear addon ever.

http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=1263

Lenke til kommentar
19% crit som fury-warrior? Imponerende lite.

5418170[/snapback]

Syns du? det har funket kjempebra hittil. men jeg har null items som gir meg crit i % da. Kun fury visor. resten er fra agility. Vent til jeg når rank 8, og får Drakki- trinketen + litt mer UBRS/strat/Scholo gear du, vesle psilo. Åssen er din warrior?

5418442[/snapback]

Har du brukt weapon spec på polearm? (eller er alle points brukt i fury?)

Ellers er vel ikke 19% egentlig lite da du er kun lvl 58 og ikke har skaffet deg noe critt items utenom fury wisor enda :=)

Edit: Ser lenger ned i post tråden at du har en NE warrior og så se bort fra det her :=)

Du vet nok hva du gjør.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Hei alle sammen. :)

Ønsker noen synspunkter her på enchants på tuf.

Vil ikke ha crusader da jeg har den formening at det passer beste på raske våpen for da procker den oftere.

+15 Agility utgår også siden jeg har nok fra før og bra nok critt.

Valget står mellom +9 weapon damage (superior impackt)

Eller +15 strength.

Hva er best av de to her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...