Bredoc Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hmm denne droppet or meg nettopp http://www.thottbot.com/?i=17740 Lurer på om jeg skal selge den elelr bruke den selv. Den er jo über for wariors da. En kar på serveren sa jeg kunne få over 600gull for den. Men men...jeg har jo epic hest så jeg har ikke akkurat et enormt behov for gulla da men..kunne kjøpt arcanite bars for 600gull hehe. Hva mener dere andre warriors om denne ringen? Og hva burde jeg gjøre? 5413111[/snapback] Det er en veldig bra ring helt klart :=) Ville sett på hva jeg hadde av ringer før, tror nok selv jeg ville solgt den. Ikke så mange gode ringer der ute som gir de statsa der utenom high end instancer. Den har jo alle de tre gode tinga en warrior trenger. Men det kommer ann på hva du har fra før. Denne er http://www.thottbot.com/?i=52239 på samme nivå, kun få forskjeller i stats. tror det og er world drop siden det står boe. Epics har lett for å gå for gode priser nesten uansett hva det er, men den ringen der kan du sikkert får alt fra mellom 400-750g kommer ann på server :=) Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Ja hmm jammen ikke lett. Men statsa hadde vært konge for meg..Ringene jeg har er noe rusk..den ene er blå for utført oppdrag i ZF, den andre er en gronn +9str og +10sta. Denne ringen vil gi meg +8 STA, +7 AGI i forhold til hva jeg har nå. Klart det gjør meg til en bedre kriger, men å kaste bort 600gull liksom hmm. Da kunne jeg kjøpt meg stockaga skuldre som er myyyye bedre til meg som tank enn den ringen. Eneste problemet er at jeg vet ikke noengang om jeg kommer meg til MC/BWL så det hadde vært kult med epix liksom hehe. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Gamer 73: Selg den du kamerat :=) Uansett om det blir eller ikke blir mc og bwl så kommer du deg garantert til DM. Der dropper det ringer som vel. ikke er like bra men du kan bruke to av dem. http://www.thottbot.com/?i=35820. Hadde helt klart gått for de skulderne isteden for tanking. +20 stamina og +10 def står det respekt av på et item. Men uansett den ringen der er god, finnes ikke tvil om det :=) La oss si at du får 600g for den da, tror det er mer enn nok da til å dekke kostnader for http://www.thottbot.com/?i=9980 og maths til den her http://www.thottbot.com/?i=37364. Får du til det så finnes det jo ingen tvil :=) (Eller en av de andre Thorium armor delene) Men hjelmen er nok den rimligste i maths og crafte. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Ja hehe tror jammen du har rett. Det er mye digg jeg kan kjøpe som jeg ellers måtte spart en god stund til. Om jeg noengang vil søke til MC guild så stiller jeg sterkere med full tank gear enn en epix ring liksom hehe. Men jeg vil ikke la den gå for under 600 gull, det er helt sikkert. Da han karen fra serveren min i går hadde fått 600 for sin. Håper eventuelt kjøper godtar COD. Jeg tar ikke sjansen på å bli lurt med en sånn trade greie der han hiver inn gulla og jeg ringen..så trykker jeg på trade og han fjernet fort gulla før han trykker trade. Jeg har mang en gang vært sinnsykt nervøs når jeg har handlet gjennom vanlig trade vindu. EDIT: Self om jeg selger utenfor AH da hehe... Men tror jeg frister til med å legge den på AH først. Med 700 som start og 800BO...høres ikke det rimelig ut? Uansett så er det bare folk som kjøper gull som kjøper denne ringen. For å si det slik så hadde jeg aldri kjøpt den selv. Endret 10. januar 2006 av gamer73 Lenke til kommentar
Irons Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Ringen er fet den ja, selg den, men ikke kjøp stockade skuldra, farm DM North etter bulky Iron spaulders, ser bedre ut og er nesten like bra dropper en nice tank øks av samme folka (guardsa i dm, første tar 5-10 pr run) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Ringen er fet den ja, selg den, men ikke kjøp stockade skuldra, farm DM North etter bulky Iron spaulders, ser bedre ut og er nesten like bra 5413794[/snapback] Jaja, hvis man er fornøyd med middelmådig utstyr, så. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Ringen er fet den ja, selg den, men ikke kjøp stockade skuldra, farm DM North etter bulky Iron spaulders, ser bedre ut og er nesten like bra dropper en nice tank øks av samme folka (guardsa i dm, første tar 5-10 pr run) joa du sier noe der og jeg kommer ikke til å kjøpe skuldrene "ever" om dem koster 400gull liksom. Må finne ut hva dem går for på serveren. Nå skal jeg kjøpe meg en del arcane krystaller og få kameraten min til å gjøre dem om til acanite bars:) Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Ringen er fet den ja, selg den, men ikke kjøp stockade skuldra, farm DM North etter bulky Iron spaulders, ser bedre ut og er nesten like bra 5413794[/snapback] Jaja, hvis man er fornøyd med middelmådig utstyr, så. 5414204[/snapback] Og det er ikke du? Du har jo snart 3 lvl 60 char's. Men ikke en eneste endgame epic. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 tok en titt på dem iron skuldrene og dem er faktisk ikke god i det hele tatt hehe. STA eier styrke som tank. Jeg bruker heller mine blå skuldre som jeg ikke husker navnet på men dropept i LBRS og har 22+ STA. Så skal jeg sjekke prisen på stockage.... Lenke til kommentar
atrax Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hmm denne droppet or meg nettopp http://www.thottbot.com/?i=17740 Lurer på om jeg skal selge den elelr bruke den selv. Den er jo über for wariors da. En kar på serveren sa jeg kunne få over 600gull for den. Men men...jeg har jo epic hest så jeg har ikke akkurat et enormt behov for gulla da men..kunne kjøpt arcanite bars for 600gull hehe. Hva mener dere andre warriors om denne ringen? Og hva burde jeg gjøre? 5413111[/snapback] Du trenger fremdeles penger. Forstod det sånn at du likte Alterac Valley ... Der er det rewards som du trenger en god slump penger til å kjøpe. Se selv. For ikke å snakke om repairs etter utallige wipes når du en gang kommer deg til ZG/MC. Ja, jeg sier når! Har troen på deg! Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 hei gamer73, min kjære venn Den ringen ser jeg faktisk mange BWL tanks bruke sammen med Dark iron Ring. SÅ bra er den. hvis du noengang kommer inn i et BWL\MC guild, kommer du til å skrape tankgearet ditt før eller senere uansett Her er en fin liste over gratis tankgear. jeg tar ikke med noe AH skrap, for det vil jeg ikke at du skal bruke penger på. Golem skull helmet - BRD - Phalanx i baren Evil Eye Pendant - DM vest - Immolthar ( hunden) Bulky iron spaulders / Bile-etched spaulders - DM vest fra guards eller Immolthar Chestplate: Ornate adamantium chestplate fra Scarlet side 5 - manns quest Bracers: first sergeants bracers ( enkle å få tak i ) Hands: Force Imbued Gauntlets - DM - Alven og Bjørnen I DM vest Belt: Stalwart Clutch - BRD - quest reward Legs: Legplates of the eternal guardian - BRD coffer room Boots: Knight-leutenant rank 7 boots er helt greie, samme er Boots fra Tribute chest i DM eller rare spawn i BRD. Rings: 2xBand of the ogre kings evnt. Band of flesh Trinket: vigillance charm, Immolthar - DM vest Trinket: force of will - BRD - Emperor ( trinkets som også er gode er warrior class trinketen, dropper i DM, eller exalted trinket i AV ) . Få deg HP enchant på helm legs og chest. Der har du et fullt gratis tank sett som med enchants vil gi deg godt over 5k health og rundt 400 Defence. Det er MER enn godt nok til å tanke hele Molten Core. og hva gjør du med pengene dine nå? Kjøper epic mount vel! Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Ja hehe kjære venner! hehe Som svar og kommentar til dem to postene over. Ja AV er skitkult..har jo vært der en gang nå og på bare 1 gang så ble jeg friendly med AV. Jo vet at det er myyye digg å kjøpe der, så jo..jeg trenger jo penger hehe Og av tankeutstyr har jeg Hode- Skull helmen fra BRD Skuldre- Noe +22 STA fra LBRS Chest- Valor chest...denne må jeg jobbe med. Hansker- Stonegrip hanskene (disse byttes ikke ut før muligens might..som jeg neppe noengang får tak på) Bracers- Valor, men på onsdag blir jeg garantert rank 5 eller mer så da blir det first sergeant bracers Bukser- Warmaster leggings..dem fungerer greit nok men self dem fra BRD er bedre sko- Corpselight sko..dem funker til jeg får meg noe bedre. Belte- Den grønne saken fra det questet...den som dem fremdeles bruker i end game:) skjold- Draconian deflector Så i bunn og grunn har jeg ikke så hakkande dårlig tank armor. Tanker alt opp til og med UBRS. Men enchanted thorium er noe alle tanker skaffer seg uansett på en måte. Ihvertfall dem som ikke venter might settet i fremtiden. Problemet er bare at min familiesituasjon gjør at jeg ikke kan farme instanser. Det blir kanskje 2..muligens 3 instanser i uken. Da er det bedre for meg å bruke litt penger som erstattning for tiden jeg ikke har. Men stockage skuldre er faktisk noe jeg med stor sannsynlighet kjøper meg. Om dem ikke koster 400gull. Da skal jeg saktens vente med dem og tror jeg. EDIT: Det som er bra er jo som du sier at BWL tanks-horer bruker ringen jeg har. Dem har ofte penger og blir sponset av guilden. Så da håper jeg på å selge til en av dem for blodpris hihi. EDIT2: Epic hest hadde jeg ca 3 min etter at jeg ble 60:) Endret 10. januar 2006 av gamer73 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Og det er ikke du? Du har jo snart 3 lvl 60 char's. Men ikke en eneste endgame epic. 5414232[/snapback] Er ikke i et endgame-guild heller, da. ZG er det høyeste. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Ja hehe kjære venner! hehe Som svar og kommentar til dem to postene over. Ja AV er skitkult..har jo vært der en gang nå og på bare 1 gang så ble jeg friendly med AV. Jo vet at det er myyye digg å kjøpe der, så jo..jeg trenger jo penger hehe Og av tankeutstyr har jeg Hode- Skull helmen fra BRD Skuldre- Noe +22 STA fra LBRS Chest- Valor chest...denne må jeg jobbe med. Hansker- Stonegrip hanskene (disse byttes ikke ut før muligens might..som jeg neppe noengang får tak på) Bracers- Valor, men på onsdag blir jeg garantert rank 5 eller mer så da blir det first sergeant bracers Bukser- Warmaster leggings..dem fungerer greit nok men self dem fra BRD er bedre sko- Corpselight sko..dem funker til jeg får meg noe bedre. Belte- Den grønne saken fra det questet...den som dem fremdeles bruker i end game:) skjold- Draconian deflector Så i bunn og grunn har jeg ikke så hakkande dårlig tank armor. Tanker alt opp til og med UBRS. Men enchanted thorium er noe alle tanker skaffer seg uansett på en måte. Ihvertfall dem som ikke venter might settet i fremtiden. Problemet er bare at min familiesituasjon gjør at jeg ikke kan farme instanser. Det blir kanskje 2..muligens 3 instanser i uken. Da er det bedre for meg å bruke litt penger som erstattning for tiden jeg ikke har. Men stockage skuldre er faktisk noe jeg med stor sannsynlighet kjøper meg. Om dem ikke koster 400gull. Da skal jeg saktens vente med dem og tror jeg. EDIT: Det som er bra er jo som du sier at BWL tanks-horer bruker ringen jeg har. Dem har ofte penger og blir sponset av guilden. Så da håper jeg på å selge til en av dem for blodpris hihi. EDIT2: Epic hest hadde jeg ca 3 min etter at jeg ble 60:) 5414509[/snapback] du sier noe Skulle ønsket du spilte på chromaggus, da skulle jeg laget thorium settet gratis for deg, og saktens skulle jeg ikke ha sponset litt også Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 du sier noe Skulle ønsket du spilte på chromaggus, da skulle jeg laget thorium settet gratis for deg, og saktens skulle jeg ikke ha sponset litt også Ja:) jeg tror ikke jeg kjenenr noen som kan lage thoriumen til meg egentlig. Men det er vel bare å spørre på trade channel kan jeg tenke meg. Kan jo ikke koste mer enn 2-4 gull å få noen til å lage til meg. Nå må jeg bare sørge for å få godt betalt for den ringen. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 tror nok folk ligger i pris-kategorien 0-40 Gull for å lage. Ingenting er gratis her i verden vet du Du kan jo forsøke å spørre om det er noen armorsmiths i guildet? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 ja min beste venn er armor-BS, men jeg vet at han er langt fra å kunne lage thorium hehe..selv om han har 300 i BS. Han syntes det er gøyest å levle opp nye chars fra bunn av etter han nådde 60 lol. Men vi får se... Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Gamer 73: Prøv det som du sier 700g og 800 bo. Går ikke det senker du til 650 og 750 bo. osv. Det er skjeldent de ringene dropper og er en virkelig klar for den betaler han / henne det som den koster. Jeg ser andre har gitt div. råd her og det er mye bra tips, men jeg ville aldri ha tatt chest platen fra den scarlet questen som reward. Du får deg bedre chest i DM North gratis. Gjør du først den Scarlet questen så er det som jeg skrev tidligere her bare "Mark of Fording" som er en mye smartere reward å ta. Og ja Stoc. Pauldrons er de beste tanke skulderne utenfor ZG.MC, og BWL. Men jeg ville gitt maks 300g for dem. på BL ligger de på alt mellom 200 - 450g. Alt over 300g er for mye. Jeg kjøpte mine for 250g :=) Du som ikke har så mye tid til rådighet trenger gull siden tiden din i wow blir for knapp til skikkelig farming så jeg håper du får solgt den ringen der og skaffet deg Arcanite bars :=) Så du nevnte at en venn av deg skulle mekke bars for deg, vil bare minne deg om at det er cd på 48 timer for å transmute en bar.. Dvs 10 bars er 20 dagers arbeid om bare en skal hjelpe deg med den jobben.. Og skal du få andre til å gjøre det er det vel som på BL standar pris 5g for en bar. Da lønner det seg nesten å kjøpe ferdige bars på AH, sparer ikke alt for mye på det nå som alle selger Thorium til blodpris på AH. Syke satan jeg fikk 10g for ett stack med Thorium bars i går.. Endret 10. januar 2006 av Darkrevan Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Så du nevnte at en venn av deg skulle mekke bars for deg, vil bare minne deg om at det er cd på 48 timer for å transmute en bar.. Dvs 10 bars er 20 dagers arbeid om bare en skal hjelpe deg med den jobben.. Joa vet det, men jeg kan vente både 20 og 30 dager på ti bars jeg. Tid til å vente har jeg nok av hehe. Nå håper jeg bare at folk slutter å farme til portåpning på serveren min. Jeg syntes det er så spennende dette med å forberede seg til krigen i AQ at jeg vil at forberedingen skal ta maks tid...3mnd. Jeg skal ihvertfall ikke donere en eneste linen cloth til. Og joa..jeg følger ditt råd og tar ikke chest fra scarlet...når jeg engang får tid til å faktisk gjøre den questen:) 250 er en fin pris for skuldrene:) Hmmm skal legge noen thorium bars på AH:) takk for tips! Skal bli deilig å suge penger fra dem store guilda hehe....men legger det ut med lvl 1 bankhoren min så ikke jeg kommer i dårlig lys hos dem guildsa jeg muligens joiner langt langt i fremtiden...når min sønn begynner på skolen hehe. Endret 10. januar 2006 av gamer73 Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 ja, noen som kan fortelle litt om fury i pvp? jeg har respeccet fury for å nå lvl 60, er 58 nå. Digger det i PVE, men savner MS i PvP. Tips og triks? Og fins det en addon der ute som lar deg bytte armor, shield, våpern osv med et trykk, eller lignende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå