Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mitt råd: Gi blaffen i sånt med mindre du er maintank i et guild som akkurat nå skal begynne med MC. +100 hp på chest er rådyrt med mindre du er på en veldig heldig server.

Som Grendal sa, necklacet i fordring-questet er fettbra. Skaff deg heller Deathbone Chestplate  fra scholo.

5397199[/snapback]

Rådyrt? Jeg er ikke helt sikker på hva dy syns er rådyrt, men 8-9g er ikke akkurat rådyrt.. Og da snakker jeg om median pris på serverne jeg vet om....

Lenke til kommentar

Constitution koster neppe 8-9g median... Voracity, som gir 8sta derimot

Han taper:

54 konstant AP

10 hp

Tjener:

Crusaderproc (200 ap 13 sek elns 75-125 heal 1ppm)

1% parry

Får nok DKP til å få neste Rag-våpen.

For meg er det et lett valg.

Stronghold er gimpa hansker. Jeg hadde tatt våpen først, så hanskene. Stronghold koster mer enn de smaker imo.

Lenke til kommentar

Ok, dere som er heldige da. Må bla opp minst 80 g , sikkert rundt 100 for en libram of constitution på min server.

Hadde i tillegg en typo, mente helm/leggings-enchant. Ikke lett å være konstant trøtt etter å ha spilt wow altfor mye. Var enchant på leggings vi snakka om, så håper dere skjønte det.

For noen som først og fremst snuser på MC, så koster flameguards en god del, og for warriors, spesielt pvp/dps, så får man de største oppgraderingene av våpen.

Jeg fikk 25-30% dps-upgrade da jeg gikk fra TUF til Ashkandi. Prepatch. Har man valget mellom våpen/random armour, så er valget lett. Prøver å si at det finnes non-dkp alternativer.

Jeg blar lett opp 250 g for Core Hound Tooth om jeg er furywarrior for eksempel, istedenfor å kjøpe dem for høy pris i guildet, og dermed tape på andre items.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Da mine kjære venner, har denne warrioren vært i AV for første gang. Det var i går kl 1830 på silvermoon serveren det hele starten. folk var like sjokkert som meg at AV endelig var oppe. Jeg har jo aldri vært der før, men fulge dem andre som muligens hadde mer peil. Jeg var overveldet av det kule map'et og kom meg ikke av sjokket før en skare av horder strømmet mot der jeg sto. Sto vist med en gravlund:)

Uansett så gikk kampen i bølger fram og tilbake, med at horde okkuperte vår fremste GY (graveyard) og vi tok den tilbake. Dette varte i timer på timer. Kl. 0045 hadde begge sidene fremdeles alle orginale baser og GY i eget eie og det så ikke ut til at det store gjennombruddet ville komme for noen parter. Som ansvarsfull voksen med jobb og familie måtte jeg dermed takke for meg å pådra meg 15min "deserter", med å logge ut før en av sidene hadde vunnet.

Det var jo også med en pinlig stolthet at jeg på det tidspunktet var den av både horde og alliance som hadde flest "deaths" :) Men jeg hadde jo også kjempet der kampen sto på som værst hehe og skaffet meg en enorm sum av HK's.

Jeg la merke til at mange warriors brukte 1H og skjold. Selv kjempet jeg med mitt barberblad "the nicker" 2H. Jeg burde kanskje selv gått for 1H og skjold...da hadde jeg nok tålt endel mer men men. Da hadde jeg helelr ikke hatt så mange killing blows..så det er jammen ikke lett å finne den beste løsningen i massive battles.

I bunn og grunn var AV fantastisk stilig, men når jeg spilte sammenhengende i omtrent 6 timer uten at noen av sidene så ut til å vinne så er det jo litt frustrerende. Og det etter 5 timer i kø.

Med 25k honor denne uken håper jeg på å hoppe fra master sergeant og rett til knight rank:) Vi får se hvordan det blir...

Lenke til kommentar

Gamer 73:

Hei min venn :=)

Gøy å se at du endelig har fått testet AV.

Ja, kamper i AV kan ta opp til 8-9 timer før en side vinner, og det kan gå fort i løpet av en time. Alt kommer ann på om man er organisert eller ikke.

Grunnen til at andre warriors brukte skjold kan skyldes to ting. Enten at de er prot spec. eller mest sansynelig det siste.. Det er samme problem på deres server som på vår. Healers healer ikke i BG.

AV er utrolig gøy når man får alle til å samarbeide og healers gjør jobben sin.

Dessverre er mange healers kun opptatt av kills i en BG. Kan egentlig ikke fatte hvorfor, man får da mere honour og rep av å vinne enn BG en å drepe uvilkårlige motstandere. Det er også grunnen til at ting tar tid i en BG. meele klasser må hele tiden løpe fra gy tilbake i combat pga alt for ofte deaths.

På vår server er Allys oftere mye flinkere til å heale meele class, derfor vinner de også oftere. Har testet guild AV og det går rimelig raskt å vinne når man får healing og hele tiden samarbeider :=)

Ha en fin dag:=)

Lenke til kommentar
Med 25k honor denne uken håper jeg på å hoppe fra master sergeant og rett til knight rank:) Vi får se hvordan det blir...

5408489[/snapback]

Ikke for å drepe gleden din men det blir nok hardt. Jeg gjorde hvertfall ikke det med 175k honor. Men det er jo forskjell på servere og din høres jo ut som ikke er så aktiv på PvP siden så du får ha lykke til^^

Lenke til kommentar
Ikke for å drepe gleden din men det blir nok hardt. Jeg gjorde hvertfall ikke det med 175k honor. Men det er jo forskjell på servere og din høres jo ut som ikke er så aktiv på PvP siden så du får ha lykke til^^

Ja jeg gikk fra sergeant 75% til master sergeant 69% med bare 15k honor. så jeg tenkte som så at jeg kunne blitt knight 2-3% til onsdagen liksom:)

Folk er kanskje opptatt med å farme til AQ, så da ser jeg mitt snitt til å pvp som en gal imens hehe..

for dem eneste som virkelig vil åpne "the gates" er jo dem store guildsa. For meg er det helt fint om dem ikke åpner før om 3 mnd, jeg har så mye annet å gjøre at jeg ikke har tid til AQ nå uansett. Og rewardsa man får når man leverer inn ting til AQ suger big time anyways.

EDIT: I følge wow honor på silvermoon så ser det ut til at en ranking på rundt 25K tilsvarer knight-Lieutenant. Men vet ikke helt om det at jeg nå har 25K honor betyr at jeg vil få den ranken neste gang da men. Forrige uke hadde jeg 15k honor og samme tallet sto bak min rank på den honorsiden.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Darkrevan

Ja hehe..det var ikke mye healing:)

Uansett så leste jeg på silvermoonforumet. Og slik jeg tolket fra tidspunktet på et innlegg så vant alliance rundt kl 3 i natt. Hadde jeg spilt til da hadde jeg ikke sittet her hehe...og tanken på å måtte respecce til polearm er jo ikke akkurat hyggelig hehe.

EDIT: Det kule var at jeg gikk fra 50 i rep til friendly der inne i AV. Så jeg kjøpte meg den fine AV tabarden hehe.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Idag presterte jeg å selge den Two-hand mace'en "The Shoveler"... For kun 10 gold... Er litt deppa for det...

5411782[/snapback]

hah!

for noen dager sia kjøpte jeg guardian blade til 2,5 gull og tenkte å bruke på warrioren min, men siden han var lav level da la jeg den ut til 25 gull og fikk solgt den :D .

Lenke til kommentar
Idag presterte jeg å selge den Two-hand mace'en "The Shoveler"... For kun 10 gold... Er litt deppa for det...

5411782[/snapback]

Warriors har fått Whirlwind-våpenet sitt på det tidspunktet, så du skal være glad du fikk solgt den i det hele tatt.

5411834[/snapback]

Hmm... Hvor finner jeg et våpen i lvl 34?.... Går rundt med en Staff nå :!: Har i værstefall Corpsmakeren i lomma! :)

Lenke til kommentar

Hmm denne droppet or meg nettopp http://www.thottbot.com/?i=17740

Lurer på om jeg skal selge den elelr bruke den selv. Den er jo über for wariors da. En kar på serveren sa jeg kunne få over 600gull for den. Men men...jeg har jo epic hest så jeg har ikke akkurat et enormt behov for gulla da men..kunne kjøpt arcanite bars for 600gull hehe.

Hva mener dere andre warriors om denne ringen? Og hva burde jeg gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...