gamer73 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Ok takk grendal for nyttig info. Jeg har en del like items som du har der selv, men thorium mangler jeg helt. Jeg er ingen BS og kameraten min som er BS har helelr ikke fått fatt på plans. Stockage skuldre er svindyrt:) Men en gang skal jeg nok få spart meg opp til disse. forøvrig bruker jeg denne linken når jeg er på tank-gear jakt. http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...mp=1#post594562 Den har faktisk hjulpet meg en god del. Spes også enchant anbefalingene dems:) Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Gamer 73: Beklager wow tanker her nå, overså nok det hehe. God helg foresten, nå er det hjem til wow Alle: Kos dere alle sammen med wow i helga Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 hurra, jeg fikk Ice barbed Spear igår til min glade orcekriger! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...mp=1#post594562 Den har faktisk hjulpet meg en god del. Spes også enchant anbefalingene dems:) 5393067[/snapback] Veldig fin tråd. Stockade pauldrons, Morris-medallion, Hydralick, Stonegrip, check. Har en kompis som kan lage Enchanted thorium helm, chest og legs, så der er jeg jo et godt stykke allerede. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Gamer73: Jeg er riktignok ikke Maintank I guildet, eller offtank for den saks skyld. Men jeg har Jobbet litt med tank gear siste uka. Jeg får ikke Noe Might eller Wrath, så dette er vel omtrent det som er mulig utenom MC\BWL epics. Link til profil: http://wow.allakhazam.com/profile.html?725773 400 Defence med Mortal strike build. Kjører du prot lander du vel på 7k armor og 410 Defence. Når offtank ikke er på, offtanker jeg litt i MC. Det fungerer ypperlig med dette gearet. så da vet du sånn cirka hvor landet ligger 5392977[/snapback] Heisan. Hva måtte du ut med i maths for å få deg Thorium sette? Har sikla litt på det, meget bra gear foresten. Du har jo det som blir regnet som beste tankesverdet i wow og :=) 5392999[/snapback] Hei igjen Er ganske fornøyd med tank gearet nå, Selv om noen av delene ble en relativt kostbar affære. Prisen på Fullt Enchanted Thorium sett er som følger: Arcanite Bar: 24 Enchanted Thorium bar: 60 Essence of earth: 10 Essence of Water: 10 Huge Emerald: 3 Azerothian Diamond: 3 Huge Emerald: 3 Blue sapphire: 2 Heldigvis er jeg selv alchemist og Miner, det senket prisen betraktelig. jeg kunne naturligvis tenke meg litt might, men for øyeblikket er det kun MT og offtank som får dette. Enchanted thorium settet gir deg mye av strength, stamina og defence. Før jeg begynte å samle gear, hadde jeg vel 4250 HP eller noe sånn, og nå har jeg litt over 5500 unbuffed, og jeg skal si jeg merker god forskjell, og det gjør healerne mine og . Når det gjelder quel`serrar så har jeg aldri opplevd maken. Sverdet er bare helt perfekt til tanking Var så heldig å finne den på en DM north run Lenke til kommentar
AniWal Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 har quell'serrar blitt nerfet nå? tenker da på proc raten, var en jeg kjenner som sa det, men lurer på om noen kan uttale seg? jeg mener at enchanted thorium leggings ikke er vedrt pengene, med tanke på at magmadar dropper might leggings. angrer selv på at jeg fikk disse laget. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Er vel først og fremst Thunderfury som har fått skikkelig bank av nerfbaten. Kan ikke huske å ha sett QS da jeg leste patchnotes... Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 har quell'serrar blitt nerfet nå? tenker da på proc raten, var en jeg kjenner som sa det, men lurer på om noen kan uttale seg? jeg mener at enchanted thorium leggings ikke er vedrt pengene, med tanke på at magmadar dropper might leggings. angrer selv på at jeg fikk disse laget. 5394505[/snapback] Might Legs koster DKP. Og jeg er DPS. I tillegg har ikke offtanken Might Legs enda, så da snuser du på endel uker før de eventuellt dropper igjen. Klart, er du Maintank\offtank og får Might av guilden så bør du vel ikke kjøpe noe av dette. Men vil du ha bra utstyr til ZG f.eks og ikke har mulighet til å få might ( eller ikke ønsker å svi av DKP på det), så er det det beste du får. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Det er sant. For mange warriors blir sikkert enchanted thorium...og til og med full valor så langt dem når i wow. Før extension kommer ihvertfall. Å få plass i guild og raid hvor might dropper krever at man har svært mye tid til å spille wow. For min del tror jeg at jeg går for thorium.. Lenke til kommentar
AniWal Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 jeg ville heller gått for legplates of the eternal guardian, og fått en 100+ hp enchant på de, og ventet på might leggings. er du dps warrior er jo ikke behovet for masse tanking gear så stort heller. ordnate adamanteu breatplate er også god til tanking, og gratis. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) jeg ville heller gått for legplates of the eternal guardian, og fått en 100+ hp enchant på de, og ventet på might leggings. er du dps warrior er jo ikke behovet for masse tanking gear så stort heller. ordnate adamanteu breastpate er også god til tanking, og gratis. 5396764[/snapback] du kan jo slenge librams på enchanted thorium og, så det poenget faller litt bort. 1. 210 HP > 7 Defence 2. Du velger bort en jævlig bra crit neck hvis du tar chestplaten 3. Enchanted thorium breastplaten og legsa ser sinnsykt bra ut. Er sikkert bra med masse defence, men det hjelper ikke så mye når du har 4k HP. da får ikke akkurat healers så mye spillerom. Du får riktignok mer defence på andre items, du får også mer Armor, men ingen har mere velbalanserte stats eller mer stamina enn dette settet. Og selv om det er kostbart, kan du trygt transmute i vei og være sikker på at du får det. det samme kan ikke sies om drops Endret 7. januar 2006 av GRendal Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Mitt råd: Gi blaffen i sånt med mindre du er maintank i et guild som akkurat nå skal begynne med MC. +100 hp på chest er rådyrt med mindre du er på en veldig heldig server. Som Grendal sa, necklacet i fordring-questet er fettbra. Skaff deg heller Deathbone Chestplate fra scholo. EDIT: 100 hp på chest sa jeg? Mente leggings/helmet. Endret 8. januar 2006 av Quicko Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Kjapt spørsmål. Glacial blade, kurant tankevåpen? Lenke til kommentar
AniWal Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Kjapt spørsmål. Glacial blade, kurant tankevåpen? 5398158[/snapback] ja hvis du ikke er så nøye på stats er det helt greit. HS spam med ett kjapt våpen + sunder spamming skal gjøre deg i stand til å holde aggro. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Kjapt spørsmål. Glacial blade, kurant tankevåpen? 5398158[/snapback] Timeworn mace er vel det beste alround våpenet. 11 stamina, 120 armor samt en fornuftig speed Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Bone Slicing Hatchet Kurant til rask tankevåpen. Kjapp speed, greie stats. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Mitt råd: Gi blaffen i sånt med mindre du er maintank i et guild som akkurat nå skal begynne med MC. +100 hp på chest er rådyrt med mindre du er på en veldig heldig server. Som Grendal sa, necklacet i fordring-questet er fettbra. Skaff deg heller Deathbone Chestplate fra scholo. 5397199[/snapback] Kromcrush's Chestplate er også kjekk. Mindre defense riktignok. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Mitt råd: Gi blaffen i sånt med mindre du er maintank i et guild som akkurat nå skal begynne med MC. +100 hp på chest er rådyrt med mindre du er på en veldig heldig server. Som Grendal sa, necklacet i fordring-questet er fettbra. Skaff deg heller Deathbone Chestplate fra scholo. 5397199[/snapback] Kromcrush's Chestplate er også kjekk. Mindre defense riktignok. 5398393[/snapback] den har 100 HP mindre enn Thorium chestplate, men helt grei for all del. er jo gratis og Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 jeg er nå even ground med en annen warrior i guildet DKP wise.' vi farmer Domo nå og venter på flere cores til fire res gear. Gir jeg han Flameguard gauntlets og tar første ragnaros våpenet? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hvis du liker pvp: Skaff deg Stronghold Gauntlets, spar dkpen til rag-våpen. Hvis du liker pve: Har egentlig ikke noe å si in the long run. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå