JPNord Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Ja smak og behag er jo delt som baken smile.gifSå bare helt forferdelig ut på en Tauren. sad.gif Skjoldet er jo bra men jeg beholder det jeg har. Synes det funker fint for undead, ser bra ut. Synes ikke undeads er så tøffe som tanks uansett, liker bedre utseende mitt i pvp-gear med TUF Endret 6. januar 2006 av Arrosiach Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) I går i LBRS fikk jeg questet som gir meg den +2 crit'en. så en tur til i UBRS vil gi meg den:) Så joda..jeg skal få gjort UBRS i løpet av et par tre dager håper jeg. Mangler jo valor-skuldrene uansett:) 5392180[/snapback] Få med deg questen for det belte og, :=) Den henter du i toppen av tårnet som er ved flight pointet i Kargath :=) (Gjøres i LBRS) Til gamer 73 glem det her, kom i lunchen til å tenke på at du er ally. Vet ikke hvor du får questen til belte på din side. Men Thottbot vet det nok :=) Endret 6. januar 2006 av Darkrevan Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Det funker veldig dårlig for alliance da, siden det er en horde quest Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 I og med at enrage har blitt nerfet. Hva syntes folk om å specce : 31arms/5fury/15prot ? 15 prot opp til iron will som er ganske bra. Dette vil etter min mening fungere bedre pve og pvp messig. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) I og med at enrage har blitt nerfet. Hva syntes folk om å specce : 31arms/5fury/15prot ? 15 prot opp til iron will som er ganske bra. Dette vil etter min mening fungere bedre pve og pvp messig. 5392192[/snapback] Joda, det fungerer sikkert fint, men jeg er likevel enda stor fan av enrage og piercing howl i fury-treet. Enrage er fortsatt veldig fint, selv etter en major nerf, 25% ekstra skade utgjør mer enn last stand etter min mening. Tanker fint uten protection-talents imo. Endret 6. januar 2006 av Arrosiach Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Angående build, så har jeg 31/5/15 i dag, og kommer til å beholde dette. spes nå etter 1.9. Av de grunner til at skade i pvp er gøy, men ikke nødvendig. Og dem 15 poengene i prot gjør deg til en bedre tank uansett...men ville ikke satt poeng på iron will anyways. For meg er mer skade gøy, men det har bare noe å si for meg som enkeltspiller. Mine evner som tank er mye vitkigere da folk er avhengig av at jeg gjør en bra jobb. så mine tankeevner vil alltid komme først. Self uten å nerfe meg fullstendig til pvp med en full prot build. 31/5/15 er litt mer sånn "your everyday hero" sak og man er ikke über på ett bestemt område. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Det funker veldig dårlig for alliance da, siden det er en horde quest 5392187[/snapback] Jepp, har rediget mitt innleg. Kom på det selv i lunchen Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Du spiser lunsj jævlig tidlig hehe! Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Du spiser lunsj jævlig tidlig hehe! 5392382[/snapback] Hehe 10.45 Starter kl 0700 og slutter 1500, økt 2 wow 1530-2200 om alt går som planlagt (ingen lunchpause) hehe Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 hehe..skjønner! spiser rundt 12 selv..pga mange utlendinger på jobben. Wow-tid for meg blir stort sett 20:00-21:00 til 24:00-01:00, så det er jo ikke allverden av tid jeg har til wow egentlig men men...en dag skal hesten hvile:) Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Og gutter! Hvaheter den addonen som gjør at man registrerer skaden man gjør mot mobs og i pvp osv...den som liksom sier når man får ny rekord osv..og hvor man kan gå inn å se hva rekorden er og gjennomsnittsskade osv.. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Og gutter! Hvaheter den addonen som gjør at man registrerer skaden man gjør mot mobs og i pvp osv...den som liksom sier når man får ny rekord osv..og hvor man kan gå inn å se hva rekorden er og gjennomsnittsskade osv.. 5392695[/snapback] Du har damagemeter som går på hva du som spiller og gruppe gjør som skade http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=582 mere forklart her. NB vent med å hente ned denne til den er oppdatert til 1.9 Brukte den før 1.9 og den bugga aldri og fungerte meget bra. Her er det en annen som går mer på deg som char. (Har ingen erfaring med denne dog) http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=1552 Dette er den jeg brukte selv før 1.9. Siden jeg bruker Titan liker jeg denne. Men ikke oppdatert enda http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=1781 Og den her også Titan addon http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=849 (ikke oppdatert enda) (også nevnt av en annen ovenfor) Mulig andre her har bedre forslag enn meg :=) Endret 6. januar 2006 av Darkrevan Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 genialt..den crit line så bra ut, ihvertfall den er addon til titan som jeg er på vei til å oppdattere:) TAKK! Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 genialt..den crit line så bra ut, ihvertfall den er addon til titan som jeg er på vei til å oppdattere:) TAKK! 5392784[/snapback] Bare vent til du ser de er oppdatert til versjon 1.9 Ingen av de addonsa er klare til siste wow versjon enda. Kan få buggs ved å bruke dem Jeg hentet ned en versjon av Titan panel i går som angivelig skulle være i orden og oppdatert. Det stemte dårlig.. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 ja jeg venter...laster ned vanlig titanbar og itemrack i kveld. Dem skal np funke ihvertfall:) Så blir det tankpoints saken, crit line og Atlas når dem er klare. Men jeg syntes det er for jævlig å spille uten itemrack'en min...denne jeg savner mest!...og joda tinan bar også Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 ja jeg venter...laster ned vanlig titanbar og itemrack i kveld. Dem skal np funke ihvertfall:) Så blir det tankpoints saken, crit line og Atlas når dem er klare. Men jeg syntes det er for jævlig å spille uten itemrack'en min...denne jeg savner mest!...og joda tinan bar også 5392815[/snapback] Men kjære venn :=) Itemrack er da oppe og går? Jeg brukte det i hele går. (hentet det ned fra den siden der de andre addonsa er) Og det står at den er oppdatert. Fungerer uten buggs og :=) Titanbar står at den er oppdatert men det stemmer ikke, den bugger i honoursystemet. Får feilmelding med en gang jeg dreper noen i pvp. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Gamer73: du lurte litt på tank gear og sånn. Jeg er riktignok ikke Maintank I guildet, eller offtank for den saks skyld. Men jeg har Jobbet litt med tank gear siste uka. Jeg får ikke Noe Might , så dette er vel omtrent det som er mulig utenom MC\BWL epics. Guilden Skal begynne på ragnaros nå. Link til profil: http://wow.allakhazam.com/profile.html?725773 400 Defence med Mortal strike build. Kjvører du prot lander du vel på 7k armor og 410 Defence. Er egentlig damagedealer, men de andre warriorene i guilden driter helt i tankegear, så det gikk nesten ikke ann å gjøre MC hvis enten MT eller OT ikke var på. Så fixet litt tank gear.... Når offtank eller MT ikke er på, offtanker jeg litt i MC. Det fungerer ypperlig med dette gearet. så da vet du sånn cirka hvor landet ligger Endret 6. januar 2006 av GRendal Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Gamer73: Jeg er riktignok ikke Maintank I guildet, eller offtank for den saks skyld. Men jeg har Jobbet litt med tank gear siste uka. Jeg får ikke Noe Might eller Wrath, så dette er vel omtrent det som er mulig utenom MC\BWL epics. Link til profil: http://wow.allakhazam.com/profile.html?725773 400 Defence med Mortal strike build. Kjører du prot lander du vel på 7k armor og 410 Defence. Når offtank ikke er på, offtanker jeg litt i MC. Det fungerer ypperlig med dette gearet. så da vet du sånn cirka hvor landet ligger 5392977[/snapback] Heisan. Hva måtte du ut med i maths for å få deg Thorium sette? Har sikla litt på det, meget bra gear foresten. Du har jo det som blir regnet som beste tankesverdet i wow og :=) Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Men kjære venn :=)Itemrack er da oppe og går? Jeg brukte det i hele går. (hentet det ned fra den siden der de andre addonsa er) Og det står at den er oppdatert. Fungerer uten buggs og :=) Ja hehe jeg vet det:) Hvis du leser posten min nøye så ser du at jeg skal laste det ned i kveld.....og jeg mente bare det at jeg hadde savnet det:) Jeg lastet ikek ned i går kveld pga jeg ikke gadd å stresse hehe. Var utrolig beyond sliten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå