Bredoc Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 jeg prøvde å tanke med skjold i SM en gang. jeg syntes det fungerte mye bedre å holde aggroen på mange fiender samtidig uten skjold. fordi med skjoldet skadet jeg ikke like mye. jeg kunne slå på en fiende av gangen, og la de andre angripe presten. med 2h kunne jeg bruke wirvilwind. 5387189[/snapback] Ja det du sier her er helt riktig. Som du jeg brukte ikke skjold her før på "bossene" på slutten. Det er både raskere og mer effektivt og bruke two hander her. Første stedet jeg begynte å tanke var i Maraudon, alt før det ble gjort med two hander. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg kommer meg nok til både MC og ZG med tid og stunder. Men akkurat nå betyr det ikke så mye for meg. Jeg vil pvpe i BG og samle full valor først:) Jo lenger jeg utsetter MC, jo lenger gidder jeg spille wow:) Må være en "carrot" i enden av tunnelen hele tiden ellers mister jeg fort lysten:) Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Aegis of the blood god fra ZG er et veldig bra skjold. Bedre en drillborer disk fra MC hvertfall. Tipper det er det beste skjoldet du kan få utenom BWL. 5387137[/snapback] Vil sette denne likt: Earthen Guard Mindre blockvalue, mer hp. Avhengig av hva man prioriterer. Det beste er selvfølgelig alt i ett. EDIT: Quotet feil person. Endret 5. januar 2006 av Quicko Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Vil sette denne likt: Earthen GuardMindre blockvalue, mer hp. Avhengig av hva man prioriterer. Det beste er selvfølgelig alt i ett. Vil sette den høyere til og med. Den har +7 def, mer armor og mer STA. Og ikke akkurat liten block:) Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 earthen guard ville jeg tatt framfor alle andre shields utenom Bulwark da seff Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Drillborer fikk forresten ny loookz. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Er det noen som kan gi meg ett eller to gode tips til hvordan tjene penger i WoW? Dette er noe jeg har slitt med så å si hele tiden mens jeg har spilt. Har prøvd å ha _både_ skinning og mining, men gadd liksom ikke å holde på.. Noen andre gode ideer? (Ja, jeg er warrior ) Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Send alt av grønne items over level 45 til din egen "Disenchanter" (det navnet fungerer dessverre ikke for deg på Executus, jeg har det ) - det burde gi deg massevis av penger Har gjort det for meg Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Hehe. Å holde aggro på EN target skulle ikke være stort problem før BWL, der mobs ikke kan tauntes. 5386940[/snapback] Delvis sant, men tar meg friheten til å spikke litt flis Razorgore - ikke tauntable Vaelastraz - ikke tauntable Broodlord - ikke tauntable Firemaw - tauntable Ebonroc - tauntable Flamegor - tauntable Chromaggus - ikke tauntable Nefarian - ikke tauntable Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Vil sette denne likt: Earthen GuardMindre blockvalue, mer hp. Avhengig av hva man prioriterer. Det beste er selvfølgelig alt i ett. Vil sette den høyere til og med. Den har +7 def, mer armor og mer STA. Og ikke akkurat liten block:) 5388369[/snapback] Så på det her på thottboth, et nytt dropp fra en i Silithus ser jeg. Meget bra skjold. Får jobbe litt der for å få meg bedre rep så vi kan summone han :=) Og ja, det skjolde jeg tenkte på fra AV er så stygt som fy. Ser ut som noe kloning av et skjell og en urinal. Kommer aldri til å kjøpe meg det. Prøvde foresten item rack i går og som du sa den er virkelig bra. Kommer ikke til å bruke wardrobe mer. Item rack er bedre :=) Men fortsatt er det masse bugs i wow, trodde det var addons som er problemet, men det var ikke det. Fikk stuck bug og wow freze mange ganger i går. Så Pinella skrev om det her tidligere, og som han samme problemet her. Endret 6. januar 2006 av Darkrevan Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Prøvde foresten item rack i går og som du sa den er virkelig bra.Kommer ikke til å bruke wardrobe mer. Item rack er bedre :=) Men fortsatt er det masse bugs i wow, trodde det var addons som er problemet, men det var ikke det. Fikk stuck bug og wow freze mange ganger i går. Så Pinella skrev om det her tidligere, og som han samme problemet her. Godt å høre at du ble fornøyd med itemrack, da jeg syntes det var konge selv. Selv om jeg ikke har fått lastet ned noen addons igjen enda..alle sidene var stengt i går kveld. men men. Joda det er et par småbugs, men det fikses jo snart i små patcher..no worries!' Når man snakker om stygge ting (ikke min bestemor i badeland denne gangen hehe), så droppet det sykeste øksen "ever" for meg i går. The nicker heter den. Den har en syk syk dmg, og er treg som natten er lang. Prøvde å svinge den mot noen mobs i burning steppes i går kveld og i forhold til min tidligere øks (Øksen til "alex" ) så critet the nicker på 600 hvit skade, mens "Alex" lå på 400. Jeg skal fyre en counterweight på the nicker så den blir litt kjappere:) Denne øksen eide nok en del før 1.8 patch, men den er fremdeles svært god når man ser på dmg range som er spinnvill....for blå item å være. En på Thottbot hevdet at den var seccond best til reaper! ahh link: http://www.thottbot.com/?i=15351 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Send alt av grønne items over level 45 til din egen "Disenchanter" (det navnet fungerer dessverre ikke for deg på Executus, jeg har det ) - det burde gi deg massevis av penger Har gjort det for meg 5391298[/snapback] Da er det synd at jeg verken er Enchanter, eller over 45... Er kun lvl 32 nå! Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Til Gamer 73: Fjernet teksten fra før jeg så sparer vi forum plass hehe :=) Ja den øksa der er fin, gratulerer Siden du egentlig vil ha sword og er specca med det er jeg enig. Ingen grunn til å ¨kaste bort gull på hyper enchants på et våpen du ikke skal beholde likevel. Men han som sier på thottie at den øksa der er second to reaper tar etter min mening feil. Her er mitt alternativ http://www.thottbot.com/?i=8486 :=) Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Jo hehe..du har nok rett der. Men nå sitter jeg faktisk å tenker på en foreløpig respec til øks talents. Det kommer uansett til å ta tid før jeg får et sverd som slår denne øksen...kanskje mest pga at jeg ikek gidder å jobbe med å finne ett hehe..har for mye å gjøre med BG's og hjelpe RL venner nå. Det er så sinnsykt kult når dem holder på å falle av stolen når jeg er med dem i f.eks Uldaman og eier hele instansen *glis*..med denne øksen blir det enda kulere hehe Og når jeg sitter å tenker over saken her så tror jeg det bare er MS jeg må skille opp igjen etter en resetting av talentene. Og da vil det hele ikke koste meg mer enn ca 15gull. Så kanskje 20-25 når jeg går tilbake til sverd, men det er småpenger i grunnen. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 hehe Ja har du råd til å respec er det jo ingen problem :=) Hmm aner jeg en liten pvp build her nå ? hehe Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Så på det her på thottboth, et nytt dropp fra en i Silithus ser jeg.Meget bra skjold. Får jobbe litt der for å få meg bedre rep så vi kan summone han :=) Og ja, det skjolde jeg tenkte på fra AV er så stygt som fy. Ser ut som noe kloning av et skjell og en urinal. Kommer aldri til å kjøpe meg det. Er ikke enig, elsker det skjoldet der Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Ja hehe pvp for alle penga nå En respec kommer uansett bare til å ha en marginal betydning på mine tanke-egenskaper uansett. ÅÅÅÅÅ mitt 1-H sverd har ikke lenger 5% sjanse til å gi et ekstra slag. BIG DEAL! , med tanke på at det slår sykt raskt uansett hehe :) OG at det ekstra slaget ikke er spes aggro slag heller. Så joda...5% mer critsjanse vil gjøre mye mer for meg nå med mitt utstyr. I pvp er jo økt critsjanse ikke akkurat dårlig:) Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Så på det her på thottboth, et nytt dropp fra en i Silithus ser jeg.Meget bra skjold. Får jobbe litt der for å få meg bedre rep så vi kan summone han :=) Og ja, det skjolde jeg tenkte på fra AV er så stygt som fy. Ser ut som noe kloning av et skjell og en urinal. Kommer aldri til å kjøpe meg det. Er ikke enig, elsker det skjoldet der 5392127[/snapback] Ja smak og behag er jo delt som baken Så bare helt forferdelig ut på en Tauren. Skjoldet er jo bra men jeg beholder det jeg har. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Gamer 73: Ja hehe 5% er rimelig mye i pvp. Foresten har du den her? http://www.thottbot.com/?i=9464 og denne http://www.thottbot.com/?i=6410 ? For en pvp warrior er de questene et must å ta :=) Da får du +3 critt til :=) Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 I går i LBRS fikk jeg questet som gir meg den +2 crit'en. så en tur til i UBRS vil gi meg den:) Så joda..jeg skal få gjort UBRS i løpet av et par tre dager håper jeg. Mangler jo valor-skuldrene uansett:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå