Stoop kid Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Lang talents-liste. 5383817[/snapback] Du er nå level 45, levler. Jeg ville startet med 31 points i fury for bloodthirst, så gått for noen points i tactical mastery asap. På level 60 er et 34/17-build veldig fiffig. Jeg tror ikke critraten din er så veldig høy enda, så gå for imp. heroic strike før du går mot impale. Til levling så dropper du blood craze, imp zerk rage, piercing howl, improved intercept (veldig pvp-orientert) og improved cleave (ekstremt bra for dps endgame, men vi er ikke der enda. Grinding som warrior burde være på en mob om gangen i denne perioden). Skaff deg heller battleshout, for mer dps og bedre bloodthirst-skade. Husk å alltid /beg en mage før du starter å levle, noen stacks med brød gir en enormt mye raskere grinding. Endret 4. januar 2006 av Quicko Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Arms / fury er desidert best til og slakte ned mobs, med mindre du har uber utsyr uansett, etter mine erfaringer... i lvl 60 med dal rends og nesten 900ap ubuffet, noe som ikke er mye men nå har jeg ikke uber gear heller... iværtfall, da lå bloodthirst på 170-250, kunne kritte 400+ish, dette er langt dårligere enn Blackhand Doomsaw / Ice barbed spear / Arcanite Reaper since 300-400 MS hits, og 1000+ - 1400 + MS crits... (med enrage) Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Feil. Er selv arms/fury, men blir utdpset av enkelte furywarriors. Hadde furyspec for en stund siden, men har ikke fått tak i noen furyvåpen enda som er like bra som 2hen min. Venter på at neste binding skal droppe fra geddon. På rundt level 30-45, så får du 2Her med 36 dps, men 1Her med 30. I tillegg til flere skills og raskere ragebuilding. Prøv å levle som fury, du merker forskjellen Endret 4. januar 2006 av Quicko Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Feil. Er selv arms/fury, men blir utdpset av enkelte furywarriors. Hadde furyspec for en stund siden, men har ikke fått tak i noen furyvåpen enda som er like bra som 2hen min. Venter på at neste binding skal droppe fra geddon. På rundt level 30-45, så får du 2Her med 36 dps, men 1Her med 30. I tillegg til flere skills og raskere ragebuilding. Prøv å levle som fury, du merker forskjellen 5385570[/snapback] Skal støtte opp om det her, men legger til at jeg hele tiden har prioritert arms talenter. Brukte imidlertid dual wield når det dukka opp one handers som var bra. Som han andre her sier man merker forskjell. Mobsa datt raskere ned, og det gikk raskere å gaine xp. Dette var uten fury build og mellom lvl 40-50 Lekte meg litt med det Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Endelig AV exhalted og TUF og Don Julio er nå mine :=) Fant denne i AV sjappa i går, helt ny ring for http://www.thottbot.com/?i=52382 casters class :=) Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Gratz med Exalted:) Selv ble jeg master sergeant og fikk kjøpt den neck saken med +17 STA Jeg tenkte jeg skulle BG'e mye nå fremover siden jeg håper at alle andre er opptatt med å åpne porten hihi..Men det er sikkert andre som tenker som meg hehe. Begynner å bli over en uke siden sist jeg var i en instance:( ...pga stress i familien..men men...snart tilbake for å samle inn full valor hehe. Jeg så faktisk dem pvp rank plate skoa på en fyr med nesten full valor. Det så jammen stilig ut, så jeg tror ikke jeg lenger kan slå meg til ro med rank knight:) Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg så faktisk dem pvp rank plate skoa på en fyr med nesten full valor. Det så jammen stilig ut, så jeg tror ikke jeg lenger kan slå meg til ro med rank knight:) 5386463[/snapback] Takker for Gratulasjonen Samme til deg med ny BG rank Hehe tenkte meg nok at du kom til å fortsette ja, og det forstår jeg godt. Bra utstyr i BG både i butikken for ranks og i AB og AV for warriors :=) Selv lurer jeg litt på å kjøpe meg det her. Kan kjøpe det med exhalted status i AV. http://www.thottbot.com/?i=38252 hmm bør jeg gjøre det? Noen som har meninger om det skjoldet her? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 LOL. Det skjoldet var kanskje noe av det styggeste jeg har sett siden jeg var 6 år og var med min bestemor i svømmehallen:) Men hehe...(uff sitter å ler nå)..det skjoldet hadde god armor og en fin + på STA. Når det kommer til block så er jo dette kanskje noe av det mest unyttige for en tank (spes om du ikke er maksa på prot talents), men siden du enda ikke har skaffa deg deflectoren, så kan du bruke dette til du får tak på den. 15 gull er ikke mye gull for et svært godt skjold. Om man ikke sliter med å få opp +def, så vil noen sikkert hevde at dette er et bedre skjold enn deflector uansett. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Men hehe...(uff sitter å ler nå)..det skjoldet hadde god armor og en fin + på STA. Når det kommer til block så er jo dette kanskje noe av det mest unyttige for en tank (spes om du ikke er maksa på prot talents 5386654[/snapback] Hvorfor er block ubrukelig? For det første bruker hvertfall jeg å spamme shieldblock ganske mye på bosser. For det andre blokker du ganske mye etterhvert. Med 3 sett-bonus på might blokker jeg 112 damage per block. MT'er med litt BWL loot blokker for over 200. Høres kansje ikke mye ut, men det blir litt til sammen Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hvorfor er block ubrukelig? For det første bruker hvertfall jeg å spamme shieldblock ganske mye på bosser. For det andre blokker du ganske mye etterhvert. Med 3 sett-bonus på might blokker jeg 112 damage per block. MT'er med litt BWL loot blokker for over 200. Høres kansje ikke mye ut, men det blir litt til sammen Er bare min erfaring at block har minst å si av alle dem egenskapene en warrior trenger. Det ser ut til at denne filosofien også går igjen på warriorforumet til wow. uten at jeg vet fasitsvar her self. Det gikk på at du kunne bruke ragen på mer nyttige aggro skills og heller la presten ta seg av livet ditt:) Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hehe. Å holde aggro på EN target skulle ikke være stort problem før BWL, der mobs ikke kan tauntes. Dessuten er shield block = revenge. 1x shield block og 1x revenge = 15 rage. 1x heroic strike = 15 rage. Revenge lager mye mer aggro en heroic strike, og du får i tillegg blokket 2-300 skade Slenger du inn sunder armors mens du venter på cooldowns skal det mye til å miste aggro. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Takk for tilbakemeldinger fra min venn Gamer73 og Likferd :=) Hehe rakk ikke å se hvordan det så ut i går, var mest hypp på å få TUF og Don "hulio" for å teste det på noen allys. Ble opptatt etter det med å se skaden TUF gjorde i forhold til IBS, det er som to verdener dps messig. Fikk en normal hvit critt i går på 846 uten en eneste buff eller special attack. Har ikke fått mer en mellom 600-700 på isb. Og det har vært med buffs. Scouta bare litt av stuff fra jobben i dag, og så statsa på skjoldet virket bra :=) Likferd, har du vært i BWL? Har aldri vært der selv, vi har igjen Ragnaros i MC. Kjører frem til han nå uten wipes på 6 timer i guilden og vi har fått Ragnaros ned til 66%, det var vårt første forsøk. Bestemte oss for å vente litt til vi får farmet mer tier 1 og FR. Ser du skriver at bosser i BWL ikke kan tauntes, lærte noe her og hehe :=) Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) ja hehe jeg er ingen warrior ekspert selv. Jeg plukekr bare med meg det jeg leser og blir fortalt og self erfarer selv. Men som sagt så er ikke akkurat block det mange warriors satser på i følge wow forumet. Men klart om man har nok +def og Sta, så kan man sikkert begynne å tenke på block osv. Jeg er nok ikke så inne det, men jeg vil tro at man med et kjapt sverd klarer å applye mer aggro mot seg enn om man skal bruke rage'en opp på shield block. Jeg har selv slitt med å holde aggro mot pre-Mc eliter og bosser og alt som er. Men så er ikke utsyret mitt konge heller da. Så på mitt nivå tror jeg block utgår, men som du sier..har mann full might og epix og møter mobs som er imun mot gud vet hva så er gjerne block noe å satse på. EDIT: Dessuten prøver jeg å aggro mer enn EN target uansett hehe. Er jo ikke pala heller:) Endret 5. januar 2006 av gamer73 Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Bare de to første bossene i BWL desverre, før guildet ble splittet og oppløst. Men første bossen i BWL er et kapittel for seg selv.. Se fram til en *del* wipes før dere kommer lenger enn et steinkast fra portalen Angående ragnaros. Det som er viktig der er mye damage, samt god FR. Jeg vil anbefale å ikke bruke ting som grønt gear med kun FR, siden spesielt roguer og andre mister veldig mye dps av dette. Få heller raidet til å farme elemental fire til fire resist pots (mye enklere etter 1.9 siden alchemists kan lage 3 elemental fire av 1 heart of fire), og ta en tur til UBRS, mindcontrol de casterene og buff hele raidet med fire resist buffen de har. Få roguer til å pimpe mongoose pots, mat med str, agi osv. De +50 sta, agi osv buffene fra blasted lands er også fin. Mye stress, men første gangen ragnaros går ned er litt stas Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 ja hehe jeg er ingen warrior ekspert selv. Jeg plukekr bare med meg det jeg leser og blir fortalt og self erfarer selv. Men som sagt så er ikke akkurat block det mange warriors satser på i følge wow forumet. Men klart om man har nok +def og Sta, så kan man sikkert begynne å tenke på block osv. Jeg er nok ikke så inne det, men jeg vil tro at man med et kjapt sverd klarer å applye mer aggro mot seg enn om man skal bruke rage'en opp på shield block. Jeg har selv slitt med å holde aggro mot pre-Mc eliter og bosser og alt som er. Men så er ikke utsyret mitt konge heller da. Så på mitt nivå tror jeg block utgår, men som du sier..har mann full might og epix og møter mobs som er imun mot gud vet hva så er gjerne block noe å satse på. EDIT: Dessuten prøver jeg å aggro mer enn EN target uansett hehe. Er jo ikke pala heller:) 5387092[/snapback] Tror vi snakker litt om hverandre Selvfølgelig, trashmobs i instancer som scholo, dire maul, ubrs osv osv er krevende å tanke. Rett og slett fordi de ikke skader deg nok til at du får "overskuddsrage". Når du i tillegg skal tanke flere blir det vanskeligere. Du har helt rett i at man heller bør bruke ragen på cleave, sunder og heroic strike i slike situasjoner. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 ok hehe...da er vi enig. Og Darkrevan er jo kanskje også enda på thrashmob-stadie *glis* da han ikke hadde vært i BWL hihi. Men epix skjold pleier jo som oftest å komme til sin rett i end-game instanser kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Aegis of the blood god fra ZG er et veldig bra skjold. Bedre en drillborer disk fra MC hvertfall. Tipper det er det beste skjoldet du kan få utenom BWL. Nå vet jeg ikke hva looten i de nye instancene er men Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 jeg prøvde å tanke med skjold i SM en gang. jeg syntes det fungerte mye bedre å holde aggroen på mange fiender samtidig uten skjold. fordi med skjoldet skadet jeg ikke like mye. jeg kunne slå på en fiende av gangen, og la de andre angripe presten. med 2h kunne jeg bruke wirvilwind. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Gamer 73 Hehe ja, mc mobs går som thrashmobs men ikke bossa der :=) Egentlig er det ganske enkelt i mc. Det er som Likferd sier sikkert enkelt å få ned Ragna og bare vi finner litt mere ut om han. Var en stor opplevelse første gangen vi summona han. :=) Men faktisk jeg har fått mer smaken for ZG, der er det virkelig gøy, faktisk på noen måter hardere der enn i MC. Håper du snart får tatt deg en tur til ett av de stedene. wow blir noe helt annet å spille :=) Likferd Takk for gode Ragna råd :=) Hehe ja blir litt "småkåt" nå når du nevner ZG skjoldet, har de ikke buffa Hakkar så skal det ikke gå lang tid før det er mitt. Han er nesten litt for enkel til å være en slags end boss der. Jin do er etter hva jeg har hørt mye hardere emn dropper kanskje ikke like bra warrior loot som Hakkar. (bra for oss warriors hehe :=) Foresten det har kommet en ny FR enchant nå, se her http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=20732 Har prøvd så godt som jeg kan å bruke fr items som ikke "gimper" meg for mye. Har kun to grønne fr items (ubrs kappa og en grønn fr 19 ring) resten er blå items. Endret 5. januar 2006 av Darkrevan Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg synes også at ZG kan være mer krevende en MC. Mye på grunn av at du bare har 20 mann i raidet, og derfor ikke har like mange av de enkelte klassene. Du må derfor passe mye bedre på, mister du et par healere er du ille ute, du har likesom ikke 10 healere i reserve slik som i MC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå