gamer73 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Altså, har jeg forstått det riktig? Vi warrior's trenger _kun_ å tenke på Strength og Stamina? NEI! Som tank er +def svært svært viktig. Dette øker dodge og parry og minsker sjansen en mob har til å critte deg og tildele deg knusende slag. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Altså, har jeg forstått det riktig? Vi warrior's trenger _kun_ å tenke på Strength og Stamina? 5376663[/snapback] Nei :=) Det er viktig med agility også fordi det øker critt raten din og noe armor class. Men du kan si det slik med eksempel i disse epic http://www.thottbot.com/?i=40167 Her er det Agility, Strength og Stamina som gjelder. Dette er til pvp hvor agility øker critten din. http://www.thottbot.com/?i=27194 og http://www.thottbot.com/?i=37871 Begge end game items hvor det er Strength og Stamina som gjelder. Dette er da til tanking. Oppsumert trenger en warrior strength og stamina i tanking, og i pvp samme men i mindre deler strength,men mere agility. :=) Får legge til def. også da selv om kompisen over alt har gjort det :=) Han har forklart resten om def. godt nok . Endret 3. januar 2006 av Darkrevan Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 jeg er lvl45 warrior, og jeg har brukt talent i bloodthirst. når jeg valgte det, syntes jeg det så veldig bra ut. men jeg har ikke fått noe bruk for det. 30 rage kunne jeg har brukt på masse bra, og 10 health er ingen verdens ting. noen som har en grunn til at jeg burde bruke det? jeg har resetta talentene mine to ganger alerede. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Agility gir vel også dodge og parry? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Agi gir dodge og crit. Ingen basicstats gir parry Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Agi gir dodge og crit. Ingen basicstats gir parry 5378631[/snapback] Defense gir parry ikke sant? (vet det ikke er basicstat men bare lurte) Lenke til kommentar
aemil Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) jeg er lvl45 warrior, og jeg har brukt talent i bloodthirst. når jeg valgte det, syntes jeg det så veldig bra ut. men jeg har ikke fått noe bruk for det. 30 rage kunne jeg har brukt på masse bra, og 10 health er ingen verdens ting. noen som har en grunn til at jeg burde bruke det? jeg har resetta talentene mine to ganger alerede. 5376896[/snapback] Den lille HP'en du får er ikke mye, men det er jo ikke et dårlig ability allikavel. Er jo instant, og har fått crits på over 1k (lvl 58 var det vel. På cloth riktignok da men.). Hvis du dual-wielder er fury-build veien å gå. Endret 3. januar 2006 av andy15 Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 har en venn som er lvl 45 warrior han bruker atm nightblade. men vill skifte på lvl 50 så er fury bedre enn 2handed arms med MS for leveling? brukte selv MS builden da jeg levlet min warrior og brukte ww/ss men det er ikke mulig og gjøre lenger.. så hva er best for leveling? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 jeg er lvl45 warrior, og jeg har brukt talent i bloodthirst. når jeg valgte det, syntes jeg det så veldig bra ut. men jeg har ikke fått noe bruk for det. 30 rage kunne jeg har brukt på masse bra, og 10 health er ingen verdens ting. noen som har en grunn til at jeg burde bruke det? jeg har resetta talentene mine to ganger alerede. 5376896[/snapback] Nå ble jo Bloodthirst buffet opp fra 40 til 45% av AP i dagens patch, så jeg ville prøvd den litt til. Rage skal uansett ikke være det største problemet med to kjappe 1h-våpen, "of the tiger"-gear, Flurry og Unbridled wrath. Selv har jeg MS-build, men kjøpte ny 1h (Axe of Rin'ji - 1.90) i går for tanking. Prøvde ut litt dualwielding med den gamle øksen (Curve bladed ripper - 1.90), og selv uten talenter eller gear gikk det riktig fort unna. Rage var aldri et problem, så jeg ser ikke noen grunn til at Fury-build ikke skulle være noe annet enn knakende bra. Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Noe av poenget er også at man har Flurry hvis man dual wielder. Det er drit fett og crite et par ganger på rad. Man slår så sinsykt fort. Flurry gir 30% større hastig het på de tre neste slagene etter et crit for de som ikke viste det. Når det gjelder bloodthirt bruker jeg det bare for det meste i dueler. Siden det kan være rimelig heftig og slenge på en death wish samt være enrage og mokke løs på en mage eller en eller annen cloth user. Record criten min er 1185 med bloodthirst på en mage. Samt i neste slag på samme magen satte jeg ny crit record også med heroic strike på 1136. Han døde fort Edit: La til noe. Endret 4. januar 2006 av MoFFaSSa£ Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 ordet: equal betyr vell tilsvarene? at bloodthirst skader 40% av, og ikke i tillegg. med min warrior skader det mindre en heroic strike. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Heroic Strike er "on next swing"-ability, så du får bare det som står skilldescription i bonusdamage, samt 20% ekstra om du critter og har talents. Hos Bloodthirst må du se på all skaden du gjør i hele angrepet. Da ser du at bloodthirst >> HS. Eksempel: HS gives 138 damage on next attack = 138 ekstra skade på neste angrep. Bloodthirst 45% av AP som er 500-600 (normal AP på 40-55) = 225+ skade, i tillegg er attacken instant og gir helse. Senere i spillet kan du få syk høy AP, og gjøre opptil det andre warriors gjør med MS i skade. Den blir altså bedre og bedre enn Heroic Strike etterhvert som du får bedre gear. Men med fury har man så rask rage-building, at man kan gjøre begge deler :>. I tillegg: For en tank er agility viktigere enn strength om man vil ta mindre skade. Endret 4. januar 2006 av Quicko Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 hvis jeg hadde brukt talents i arms hadde jeg har mortal strike. det er også instant. pluss at efekten av det er mye mer brukbar enn efekten av bloodthirst. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Med arms får du mindre hvit skade mens du grinder, og bommer du på et slag blir DPSen jævlig (unnskyld uttrykket) treg. 30 rage med fury går det mye fortere å få enn 30 rage med arms, noe som gjør at abilitiesene ikke trenger å gjøre like mye skade. Med arms får du ikke effektiv DWing, 30% kjappere attackspeed ved crits, deathwish, improved cleave osv osv. Det eneste du tjener omtrent, er weaponspec og MS. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 hva med 18/33? (de 3 ekstra for å få 10 ekstra rage på berserkr rage, i stedet for 50% crit på overpower) Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Det er mange forskjellige talents man kan ha med fury/arms, så vis meg heller en link med oppsettet, så kan jeg gi mine (subjektive) synspunkter. Endret 4. januar 2006 av Quicko Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 arms talents: Improved Rend - 3/3 points Improved Heroic Strike - 2/3 points Tactical Mastery - 4/5 points Improved Charge - 2/2 points Deep Wounds - 3/3 points Improved Overpower - 2/2 points Impale - 2/2 points fury talents: Cruelty - 5/5 points Unbridled Wrath - 5/5 points Blood Craze - 3/3 points Piercing Howl - 1/1 point Improved Cleave - 3/3 points Enrage - 5/5 points Improved Intercept - 2/2 points Death Wish - 1/1 point Improved Berserker Rage - 2/2 points Flurry - 5/5 points Bloodthirst - 1/1 point Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hmm. Hvor mye armor, stamina (liv) og dps. burde en lvl 30 Warrior egentlig ha ? Jeg har 1495 armor nå, og 13-1400 liv ca. Hvordan er dette ? Jeg er i STV nå, og sliter litt med å drepe Kurzed Medicine Man pga. de healer seg når de er lav. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hmm. Hvor mye armor, stamina (liv) og dps. burde en lvl 30 Warrior egentlig ha ? Jeg har 1495 armor nå, og 13-1400 liv ca. Hvordan er dette ? Jeg er i STV nå, og sliter litt med å drepe Kurzed Medicine Man pga. de healer seg når de er lav. 5384275[/snapback] de fleste sliter mot de folka . Jeg som warlock sleit hele tia med de slemmme dummingene . Og det er vel ikke så ille hp mengde vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå