Bredoc Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Nåh, i kjølvannet av Pat-PvP2 kommer det nok også en haug med warriors tilbake. Warrior har jo overgått rogue som med spilte klasse. Edit: Hydralick eller Warrior's embrace som tank. Har begge to. Innspill? 5375852[/snapback] Det blir vel mere Embrace pga dodge, men jeg ville gått for Hydralick. Den kan du ha til du får deg et item med bedre fr. Flere som bruker den i MC pga +10FR Dessuten blir du ikke så gimpa av å bruke den da den i tillegg har greie stats. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) I og med at jeg verken har bloodthirst eller enrage så blir 1.9 ingen forandring for meg. Er nesten litt glad nå egentlig. etter 1.9 dreper ikke orkekrigere med 31/20 eller full fury meg like fort i pvp lenger:) Jeg dør stort sett alltid når jeg møter slike i BG's..Men dem har jo også mer pvp gear enn meg da ser jeg. Har lagt merke til at dem jeg dreper mest i BG's er huntere og cloths når vi liksom er mann mot mann. får noen av dem hjelp er jeg selvsagt død. Men i 80% av de gangene jeg faktisk dreper dem så har jeg charget dem først. Mage og lignende er jo døden om dem får åpne kampen og ingen "forstyrrer" oss. Rogue dreper meg alltid i BG's, men jeg kan ikke komme på en eneste gang hvor roguen ikke har åpnet kampen i kaoset. Dem åpner med en backstabb og stunner meg til jeg er 50%... Holder meg til min geniale og safe 31/5/15 build jeg. Selv om denne builden ikke akkurat ruler i pvp. Den er vel kanskje den dårligste pvp builden for den saks skyld:) Men jeg må ha den så jeg kan tanke godt. EDIT: Og nå mine kjære venner....jeg har funnet den perfekte addon. Itemrack. Jeg har nå 5 forskjellige armor og utstyrskombinasjoner som jeg skifter med et klikk med musen. Fungerer perfekt og den er ikke avhengig av noen andre merkelige addons. Den har til og med en event sak hvor man automatisk equip'er Argent dawn trinket når man er i WPL/EPL. Endret 3. januar 2006 av gamer73 Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Nåh, i kjølvannet av Pat-PvP2 kommer det nok også en haug med warriors tilbake. Warrior har jo overgått rogue som med spilte klasse. Edit: Hydralick eller Warrior's embrace som tank. Har begge to. Innspill? 5375852[/snapback] 200hp, 16 armor, 0,40% dodge, nesten en dps, 0,40% crit og 10 fire resistance mot 2,20% dodge, 8 armor, 0,20% crit og 110 hp? (Sikkert noe feil her). Jeg hadde valgt hydralick. Endret 3. januar 2006 av Loeve Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 200hp, 16 armor, 0,40% dodge, nesten en dps, 0,40% crit og 10 fire resistance mot 2,20% dodge, 8 armor, 0,20% crit og 110 hp? (Sikkert noe feil her). Jeg hadde valgt hydralick. Jeg og! Problemet er at embracen suger sånn rent stats messig. Jeg bruker heller valorchest til tanking enn embrace'en. Men det kommer jo ann på hvordan man ligger ann på stats siden fra før liksom. Men joa..hydralick ftw! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Vel, ville heller ha kjørt Stratholme for http://thottbot.com/?i=17848 enn å drepe Drakkisath for Valor-chest, er jo bedre for tanking også. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Selvsagt, men man skal jo ha tid til det og da. Men for meg så betyr det mer å samle inn full valor enn å hunte etter litt bedre tank-chest. Men så klart, Valor er ikke tank gear, men dem delene man har brukes til man finner noe som er bedre til tankjobben. Og valor chest er bedre enn embrace til tanking...ihvertfall for min char. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Vel, det tar jo mindre tid å gjøre en 5-man Stratholme-tur enn det tar å farme Drakkisath Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 hehe ikke i mitt tilfelle! Valorchesten droppet rimelig fort for meg:) Mener det var etter 4 gang eller noe (husker ikke helt). Og det er alltid LFM UBRS på silvermoon. Å få gruppe til UBRS er enkleste sak i verden. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 hehe ikke i mitt tilfelle! Valorchesten droppet rimelig fort for meg:) Mener det var etter 4 gang eller noe (husker ikke helt). Og det er alltid LFM UBRS på silvermoon. Å få gruppe til UBRS er enkleste sak i verden. 5376118[/snapback] Å få gruppe ja... Så må chesten droppe. Når den endelig dropper er du sikkert ikke alene om den heller Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Å få gruppe ja... Så må chesten droppe. Når den endelig dropper er du sikkert ikke alene om den heller Sant sant. Men jeg har allerede valor chest. Og å kjøre Stratholm 5 man er ikke akkurat en lett oppgave. Å farme DRAKKI med raid er barnemat i forhold. Til dags dato har jeg aldri vært med på en wipe foran Drakki. Å drepe drakki med raid er enklere enn å drepe Baron med class run til og med. MEN jeg har vært i strat noen ganger med 5 man grupper...wipe og "lets call it a night ppl" alle gangene. Så jeg vil si det er enklere å få tak på valor chest enn den tank-chesten ja. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Vel, ville heller ha kjørt Stratholme for http://thottbot.com/?i=17848 enn å drepe Drakkisath for Valor-chest, er jo bedre for tanking også. 5376081[/snapback] Må ikke finne på å ta chesten som reward i den quest linjen her. Den her er mye bedre. http://www.thottbot.com/?i=35754 Dropper i DM. Så ta heller den rewarden her fra questen : http://www.thottbot.com/?i=17781 Får mye mer nytte av den en chest platen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 200hp, 16 armor, 0,40% dodge, nesten en dps, 0,40% crit og 10 fire resistance mot 2,20% dodge, 8 armor, 0,20% crit og 110 hp? (Sikkert noe feil her). Jeg hadde valgt hydralick. 5376052[/snapback] Har fått inntrykk av at dodge var tingen som maintank, siden man reduserer skade tatt med en god del (MS-ogrene i DM, f.eks). Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Så ta heller den rewarden her fra questen : http://www.thottbot.com/?i=17781Får mye mer nytte av den en chest platen. Hmmm godt poeng egentlig Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Har fått inntrykk av at dodge var tingen som maintank, siden man reduserer skade tatt med en god del (MS-ogrene i DM, f.eks). +def og sta er main thing, men dodge og parry er også viktig ja. Minst viktig er block Selv har jeg +2% dodge på mine tank-pants....warmaster pants eller noe, men det er fordi jeg ikke har giddet å farme etter noen bedre liksom. Men problemet er at embracen er så dårlig ellers at den +2% dodge ikke veier opp for nerfen du utsetter deg for med å velge den. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hm. 80HP, 10FR og litt småplukk vs. 2% sjanse for å unngå all skade fra et angrep? Bruker jeg embrace, har jeg totalt 13% dodge. Er egentlig FR noe voldsomt tess med mindre det er i kopiøse mengder (dvs. 100+), og er det noe poeng i å bruke FR-gear før MC? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hm. 80HP, 10FR og litt småplukk vs. 2% sjanse for å unngå all skade fra et angrep? Bruker jeg embrace, har jeg totalt 13% dodge. Er egentlig FR noe voldsomt tess med mindre det er i kopiøse mengder (dvs. 100+), og er det noe poeng i å bruke FR-gear før MC? 5376507[/snapback] Eneste bossen du kan ha nytte av FR før endgame er Drakki i UBRS som tank, men det er ikke en nødvendighet. Poengent med Hydralick armor er at den er veldig bra til MC under kamper med mobs som bruker fire som dps. Husk at det ikke er mange chests der ute med god FR, og alle monner drar når man ikke har Dark Iron. Om du vil bruke den eller Embracer til tanking har egentlig ikke så mye å si. De bossene du skal tanke nå er bare pyser uansett, hadde jeg vært deg ville jeg heller konsentrert meg om valgets kval da du blir litt høyere i lvl. For en warrior forandrer mye seg da man kommer til 58 og kan ta Scholo, Stratholme Baron og Scarlet, og ikke minst UBRS. DM West begynner og så smått å åpne seg da. Kom deg tilbake i wow og få charen din opp isteden for å bruke tid her nå hehe :=) (Ikke for det du har gjort det kjempebra hittil Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Riktig, spar på hydralick. Jeg brukte den før jeg byttet det ut med senere raidgear. Endgame så er hp>dodge. Ikke fordi du nødvendigvis får bedre damagemitigation, men av hensyn til prestene. En konstant dps mot deg er bedre enn burst damage. I tillegg hjelper ikke dodge mot magiske eller ranged attacks. Det beste er begge deler, men tidlig i spillet får man ikke alltid alt i ett. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hm. 80HP, 10FR og litt småplukk vs. 2% sjanse for å unngå all skade fra et angrep? Bruker jeg embrace, har jeg totalt 13% dodge. Er egentlig FR noe voldsomt tess med mindre det er i kopiøse mengder (dvs. 100+), og er det noe poeng i å bruke FR-gear før MC? Om jeg skal være helt ærlig så vil jeg nå si at ingen av dem er gode tank-chests egentlig. Jeg vil si at både embrace og hydralic egner seg best for spillere under lvl 60 som ikke har fått seg noe bedre liksom. Mer nødløsninger på en måte. Men om jeg bare hadde valget mellom dem to ville jeg brukt hydralic pga at den er bedre egnet også til pvp og grinding, der man satser på å få fienden ned fort. Og som lvl 60 tank så har jeg den filisofien at jeg bruker den chesten som gir meg best stats/egenskaper gjevnt over med alle oppgaver en warrior har TIL jeg finner meg en dedikert tank-chest. Jeg vil si at verken embrace'en eller hydralic er dedikert tank-armor. som du skjønner så syntes jeg valget ditt er vanskelig i og med at jeg ikke ville brukt noen av dem som dedikert tank-armor. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Endgame så er hp>dodge. Ikke fordi du nødvendigvis får bedre damagemitigation, men av hensyn til prestene. En konstant dps mot deg er bedre enn burst damage. I tillegg hjelper ikke dodge mot magiske eller ranged attacks. Det beste er begge deler, men tidlig i spillet får man ikke alltid alt i ett. akkurat det prest argumentet er flamet noe sinnsykt i wow-warrior forum. Man bør alltid ha en healer som kun ser på MT uansett , og den presten som ikke lett takler en burst dmg er ingen god prest. Men HP er svært viktig uansett ja. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Altså, har jeg forstått det riktig? Vi warrior's trenger _kun_ å tenke på Strength og Stamina? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå