Tomne Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hvilke patchnotes tenkte du på, show Mulig de er gamle, men har klip og limt de jeg leste: Warriors Cleave damage has been reduced by approximately 17%. Execute damage has been reduced by approximately 17%. Heroic Strike damage has been reduced by approximately 17%. Overpower now does 125% weapon damage, down from 150%. Rend base damage has been reduced by approximately 17% and percent of weapon damage per tick lowered to 25%, from 30%. Shield Block now only increases block chance by 25%, but excess block that pushes avoidance plus block to over 100% is now converted to critical block chance. Slam now costs 15 rage, down from 20, and now does 125% weapon damage, down from 150%. Victory Rush damage has been reduced by approximately 17%. Whirlwind now does 65% weapon damage, down from 75%. Talent Specializations Arms Mortal Strike now does 150% weapon damage, down from 185%. Second Wind now heals for 2/5% of total health, down from 5/10%. Strikes of Opportunity now does 100% weapon damage, down from 115%. Fury Blood Craze now heals for 1/2/3% of total health, down from 2.5/5/7.5%. Bloodthirst damage has been reduced by approximately 17%. Raging Blow now does 110% weapon damage, down from 150%. Unshackled Fury now gains approximately 50% more benefit per point of Mastery. Protection Critical Block now grants an equal amount of block chance and critical block chance (1.5% each per point of Mastery). Devastate no longer provides bonus threat. Shield Slam: Contribution of attack power reduced to 60%, down from 75%, and base damage brought up so that a level 85 warrior in Heroic dungeon gear deals the same damage with no Vengeance, but Vengeance has less impact. In addition, Shield Slam no longer generates 30% bonus threat from its damage. Vigilance no longer provides 3% damage reduction, but still refreshes Taunt and provides Vengeance. Lenke til kommentar
N* Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Er 1h bedre en 2h for fury warrior nå? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hei, jeg spillte wow for flere år siden og på den tiden var warriors tanks only, nå skal jeg starte på nytt og bli en damige warrior, noen som kan gi meg noe hints i hva jeg skal legge skills i? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Starter du fra level 1 igjen? Ettersom det er "flere år siden" så tror jeg du uansett vil oppleve det aller meste som nytt. Som damage warrior, dvs. Fury eller Arms warrior, vil du på høyere nivå bruke 2handere. Ting som hit-rating og expertice-rating er noe man på level 85 vil fokusere på. Talents har blitt modifisert en del, men dette er ting du forstår uansett. Av annet som er nytt har Glyphs blitt lagt til, som du kan se i talenttree-kalkulatoren. Dette er tilleggsting man har til talenter, laget av folk med professionet Inscription. Men fra start så vil jeg bare si, spill det og lær deg det. Når du levler så er det vel bare å plukke med seg det utstyret man får. Når du til slutt kommer på høyeste nivå, si level 80 eller høyere, så kan du spørre om hjelp hvis det er noen steder du føler deg usikker på ting. On a side note; warriors are awsome! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Er det normalt med 5,06% crit når man har dinga 85 og nådd HC itemlvl 329? Da har jeg altså arms pvp spec. Endret 17. desember 2010 av Shurger Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Hva er defense cap for prot warr nå? (lvl 85) På lvl 80 var vet vel 540? Sist jeg spillte var det 490 Endret 28. desember 2010 av tl35182 Lenke til kommentar
Colado Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Defence cap er det samme for alle classer, og den er borte nå. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Warriors har et talent nå som heter Bastion of Defence, for 2 talentpoeng der så er man immune mot crits. http://www.wowhead.com/spell=29593/bastion-of-defense Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Går det ikke ann å crafte tanking våpen? Tenkte å få meg en bra pre-heroic, men det finnes bare en liten støgg mace. Wrath hadde to ekstremt pene tanking sverd. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Er alchemy beste profession for en tank warrior pga alchemist stone? Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Den pluss at du får 80+ stats av flask, men om det er den beste proffesion? Tror jewelcrafting har 1 stamina mere enn det alchemy får. men det er den beste proffesion før du begynner og raide. Endret 9. mars 2011 av prez Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Leatherworking er den klart beste profession for Warriors. Man får +195 Stamina på bracers, som er 155 Stamina mer enn nærmeste Stamina enchant. Dette banker alle andre professions med 34/35+ Stamina. Nest beste er antageligvis Jewelcrafting som ligger 1 Stamina foran Alchemy, Blacksmithing, Enchanting, Mining og Inscription. Engineering er vanskelig å sette verdi på med sin +1500 Armor (?) i 12sec. Herbalism, Skinning og Tailoring er pretty much ubrukelig. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Hvis ikke så blir det jo Stamina+Agility enchant på pants. Må være eneste agility enchanten jeg kommer til å bruke. Skjønner ikke hvorfor tank kan få noe bedre. Hvor finner jeg en ranged 346 tank itemlevel ? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Er bare å vinne 4-5 match i 2v2, så har du en god'en. http://www.wowhead.com/item=61347 Eller så kan du kjøpe: http://www.wowhead.com/item=60210 Så har du blues fra random dungeon/heroic med agility stat, ikke det beste men helt ok. Vortex Pinnacle siste boss dropper tanking ranged med str stat: http://www.wowhead.com/item=56376 Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Trenger jo strength for å holde aggro bedre. Så der fant du jo, men så står det "This item is not available to players." Har funnet en del av det der merkelige greiene. Eller dropper den rett og slett ikke lenger? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Sånn er det når du ser på random sider, kan gi deg en veldig grei noob side, altså ikke helt noob men de har grei oversikt over items og slikt... www.maxdps.com Da ser du i allefall hva som ligger oppe og nede og slikt, men som sagt, ikke noe for pr0s. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå