Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Har dreve å herja med en warrtank i random dungeon. Faktisk ikkje gjort et einaste q (utenom dungeon q) sia level 40 og er no 64.

Så tenkte eg at eg skulle få tak i en dualspec på warr'en. Spørsmålet då ligger i kva som egentlig er best på akkurat det nivået (rundt 60-70). Er det Arms, Fury med 2h eller Fury med 1h?

Eg lener jo så klart mot Fury med 2 2h rett og slett pga at det er 2 2h =) Men om det er beste spec'en på det nivået er noko anna. En rekker jo fint lite anna om ein skal heilt ned i Fury treet.

Lenke til kommentar

Har begynt og geare warren for pvp og fikk endelig et bra nok våpen til kunne herje litt.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Grim+Batol&cn=Klewt

Men jeg lurer på om jeg skal endre noe på gearet?

Leser på arena junkies at man bør ha en del mer resi enn jeg har nå, men synes pvp delene blir ufattelig mye dårligere offensive enn de pve delene jeg bruker nå.

Har relentless legs, wrathful boots og WG ringen i bagen.

Forøvrig mottas generelle tips for warrior pvp med takk :)

Lenke til kommentar

Har begynt og geare warren for pvp og fikk endelig et bra nok våpen til kunne herje litt.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Grim+Batol&cn=Klewt

Men jeg lurer på om jeg skal endre noe på gearet?

Leser på arena junkies at man bør ha en del mer resi enn jeg har nå, men synes pvp delene blir ufattelig mye dårligere offensive enn de pve delene jeg bruker nå.

Har relentless legs, wrathful boots og WG ringen i bagen.

Forøvrig mottas generelle tips for warrior pvp med takk :)

Vanelig gear er nok greit for PvP i begynnelsen. Men vis du virkelig skal gå PvP, ville jeg spart emblems til PvP gear ja, du vil merke forskjell på 60 resili og 900 :p

Samme i Arena, går du inn i Arena med 50 resili, blir man totalt slakta :p

Lenke til kommentar

Jeg har 5/5 relentless set deler, full wrathfull off set. Bryntroll som våpen og bruker 264 craftable legs og boots i pvp.

I tilfelle armory viste meg i pve gear (har gått arena hver uke en stund bare for points og fant plutselig ut at jeg hadde råd til full relentless, så nå har jeg begynt å gå litt arena) :p

Lenke til kommentar

Jeg har 5/5 relentless set deler, full wrathfull off set. Bryntroll som våpen og bruker 264 craftable legs og boots i pvp.

I tilfelle armory viste meg i pve gear (har gått arena hver uke en stund bare for points og fant plutselig ut at jeg hadde råd til full relentless, så nå har jeg begynt å gå litt arena) :p

Ser det nå ;)

Først kan du bytte ut alle gemsa til Strengt vis du gidder :p

Ikke vits og gemme Apr med mindre man faktisk blir cappa. Vis bare gearet selv går til rundt 40%, da kan du begynne og gemme for cappen ;)

Lenke til kommentar

Ser det nå ;)

Ikke vits og gemme Apr med mindre man faktisk blir cappa. Vis bare gearet selv går til rundt 40%, da kan du begynne og gemme for cappen ;)

Dette vil jeg påstå at er feil, da jeg akkurat gjorde det motsatte, endte vel på rundt 30% ARP i PVP gear og merka en stor forskjell i hvordan jeg klarer meg i BG's og arena. Gjør også mye bedre dps på dummien.

Endret av Incursus
Lenke til kommentar

Ser det nå ;)

Dette vil jeg påstå at er feil, da jeg akkurat gjorde det motsatte, endte vel på rundt 30% ARP i PVP gear og merka en stor forskjell i hvordan jeg klarer meg i BG's og arena. Gjør også mye bedre dps på dummien.

I disagree :p

Lenke til kommentar

Kan sikkert hende det hjelper med 40% i PvP osm er tilfellet her, har ikke prøvd enda. Men I PvE, er det ikke noe vits ivertfall, sett endel warriors med høyset dps, har for eksempel leather gloves eller wrist for og cappe seg til 100%

Da er det helt insane bare :p

Lenke til kommentar

Kan sikkert hende det hjelper med 40% i PvP osm er tilfellet her, har ikke prøvd enda. Men I PvE, er det ikke noe vits ivertfall, sett endel warriors med høyset dps, har for eksempel leather gloves eller wrist for og cappe seg til 100%

Warriors bruker ikke leather bare fordi det har arp på seg.

Plate har ofte hit rating på dem, hit er ubrukelig for en fury/arms warrior hvis dem allerede er hit capped.

F.eks: Toskk's maximized wristguards vs Polar bear claw bracers

Polar bear claw bracers = str/hit/crit

Toskk's = agi/crit/ap/arp

er det samme med gloves fra festergut 25 man og beltet fra PP 25/frost emblems. noen leather deler har bedre stats på dem.

Endret av prez
Lenke til kommentar

Swifty hadde strength gems pga han ikke hadde DBW trinket, folk hadde til og med spurt hvorfor han ikke gemmer ARP, men det var pga trinket.

men det er en stund siden nå.

Jeg var en PvE spiller når jeg spilte aktivt, så min kunnskap er basert på dette er basert rundt PvE.

Sliter litt med å se grunnen til at noen skulle ønske å gemme for ArP når de ikke har gear til å nå ArP cap (slik som Swifty gjør).

ArP er den beste offensive statn man har som warrior, men så lenge man ikke når cap på 100% er den ikke nødvendigvis bedre enn strength.

ArP cap når man enten med gear (da må man ha relativt bra gear ilvl 251+), eller med trinket + 50% arp fra gear og bstance.

Tror rett og slett at de bare går for ca 40-50% ArP, men siden resi er så viktig og man i tillegg må gemme for å nå hit cap, kan de ikke nå ArP cap uten å bruke en ArP proc trinket. Så 50% ish ArP er vel litt bedre enn å ha 30% ish ArP og mer strength, hvor mye bedre det er, ja det er jeg veldig usikker på. Er du bare "casual" PvPer så tror jeg egentlig ikke at du vil merke så veldig stor forskjell. Det eneste som er sikkert er at man merker stor forskjell fra 50% ArP til 100% ArP.

Man bruker ikke leather items fordi man skal nå ArP cap, arp cap når man uten problemer med plate så lenge ilvln er høy nok. Man bruker leather items fordi de rett og slett er bedre enn alternativene.

Kan forøvrig nevne at PvP med full PvE gear + Shadowmourne er fantastisk gøy og like latterlig. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Nordrassil&cn=Muntimas

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har laget meg en warrior alt som bruker Bloodied Arcanite Reaper og trenger derfor tips til arms spec for leveling.

Planen er å bytte om til fury på lvl 60 for å bruke to stk. 2 hander. Kanskje blir det to stk. Bloodied Arcanite Reaper, men det får tiden vise.

Har ikke satt meg noe mål å være 80 før expansion, siden jeg har to stk. lvl 80 allerede.

Noen tips?

Noe slikt kanskje?

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Alle warrs går for arp i pvp som jeg ser og de færreste har nok arp til å faktisk nå cappen i pvp gearet sitt. Men jeg vet ikke, har nylig rerolla til warrior så :p

Nå vet jeg ikke om han er like god som han er kjent, men et eksempel: http://www.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Darkspear&cn=Swifty

Litt mye hit kanskje :p kan vel være det eneste jeg kan plukke Swifty for :)

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Tarren+Mill&cn=Bastrel har vel det meste som er BiS

Endret av Jimgamer
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...