Prezek Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Åja, men den er jævli dårlig? Nei den er langt fra dårlig, en arms warrior bruker Slam når ikke noe annet har procet/er av cooldown. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Men da må jeg pumpes konstant med rage, for Heroic Strike er mye bedre. Skal prøve med talents i Slam så fort jeg får sjansen. Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Men da må jeg pumpes konstant med rage, for Heroic Strike er mye bedre. Skal prøve med talents i Slam så fort jeg får sjansen. Heroic strike bruker mye mere Rage enn det slam gjør. Slam pauser swing timern din men Heroic strike tar det neste White angrepet og gjør det om til et Special angrep. derfor får du ikke noe rage ut av det neste White angrepet ditt (kan godt være 60-80 rage hvis du critter) Ja heroic strike kan critte ganske høyt, men det er ikke mye bedre enn slam. Du kan så klart bruker et Incite spec hvis du vil (det gir bedre dps enn et vanlig 54/17/0 spec hvis du kan og bruke Heroic strike) Kan ikke si at jeg har raidet mye som arms tho, bare opp til sindragosa på 10 man og Downet fester/rotface 25 man. spiller som fury atm. Endret 17. juni 2010 av prez Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Nokon som har ei formeining om det fint går an å lvl med protection spec i frå ~50 og oppover? Eventuelt link til passandes builds? Endret 6. juli 2010 av Tafsen Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Er Mortal Strike med i rotasjonen når jeg går dungeons? Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Nokon som har ei formeining om det fint går an å lvl med protection spec i frå ~50 og oppover? Eventuelt link til passandes builds? Ja, i allefall hvis du kan tenke deg og spille i instanser med group toolen. Men også solo er prot ok. Og har du planer om og fortsette som tank ved lv 80, er det jo en fordel og kunne alle skillene/rotasjon og vite hva du evt. er svak i. http://www.wowwiki.com/Warrior_builds Andre del av 'Leveling Builds/Protection Leveling Spec' ,tar for seg hvordan du bør specce mens du levler i instanser. Det ligger også en egen spec og med variasjoner av denne under 'Level 80 Builds/Protection' på den samme siden som på linken over. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Bruker dere pr0t wars mye demo shout? Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Er Mortal Strike med i rotasjonen når jeg går dungeons? ja såklart, hvorfor ville man spece inn i det hvis man ikke skal bruke det Bruker dere pr0t wars mye demo shout? Kan ikke si at jeg har tanket mye men Demo shout skal være oppe når det ikke er noen ret paladin i raidet. kan også bli gjort av en dps warrior/lock, litt usikker på om druids kan gjøre det tho. (men bare hvis det ikke er en ret paladin/prot warrior i raidet) veldig sjeldent at en dps må putte opp demo shout tho, mtp at de fleste prot/ret paladiner specer inn i Vindication Endret 9. juli 2010 av prez Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 men den er jo dyrest. koster 30 rage. jeg har bare slammet for det meste hittil. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Nja man har god tid å sette den, er mye tomtid på mange av boss-fights, kan nesten sovne i enkelte fights ;p Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg tømmer meg fort for rage. Har jo execute i tillegg. Raid må jo være et mareritt. Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Jeg tømmer meg fort for rage. Har jo execute i tillegg. Raid må jo være et mareritt. som arms i et raid så har du nesten uendelig med rage, spørs litt på hvor bra gearet du er såklart. Endret 9. juli 2010 av prez Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Bør jeg gå for strength på gear på en warrior for å øke dps? Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Bør jeg gå for strength på gear på en warrior for å øke dps? Link armory? hvis du er under 25%~ arp fra gear så gå for str, hvis du har over 25% så gå for arp. (bare hvis du har nok gem slots til og nå 35% + tho) Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Bør jeg gå for strength på gear på en warrior for å øke dps? Du bør bruke spreadsheet og finne det ut selv http://elitistjerks.com/f81/t37462-warrior_dps_calculation_spreadsheet/ Forøvrig bør du være kjent med forskjellen på soft-capped ArP og hard-capped ArP. Soft-capped: Hvis du har en ArP proc trinket. Hard-capped: Hvis du ikke har en ArP proc trinket + ganske bra gear (ilvl 251+). Her har du mer informasjon om ArP; http://www.mmo-champion.com/threads/680294-*Guide*-Armor-penetration-for-dummies! Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Hva slags spec bør jeg ha for leveling? Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Hva slags spec bør jeg ha for leveling? Den du liker best. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Og det er? Jeg har aldri spilt warrior før. Hva er det mest effektivet speccet for leveling? Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Prøv deg frem. Ble selv anbefalt arms, men etter dualspec på lvl 40 ville jeg prøve prot. Har enda ikke gått tilbake til arms og nå er jeg lvl 79. Har heirlooms og jeg legger litt gull i gear, gems/enchants hele tiden mens jeg levler. Kjøper også gear med honor points, som jeg sender fra andre lvl 80's jeg har. En godt gearet prot war gjør veldig bra dmg og han/hun tåler det meste. Det er også nice å stille som prot når noen skal prøve en liten gank på deg. Har kun blitt tatt ned av en Shadowprest en gang mens jeg har levlet. Tenker da på pvp på ca. samme lvl som meg selv. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Aye. Da får jeg prøve litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå