Oxygen 07-12 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hvordan kan det ha seg når man har 2x slåing på motstanderen? Tviler ikke på at Blizzard har gjort det slik for at Arms skulle bli ubrukelig. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hvordan kan det ha seg når man har 2x slåing på motstanderen? Tviler ikke på at Blizzard har gjort det slik for at Arms skulle bli ubrukelig. Tenk logisk da, når du har 2 stk 2H som fury så sier det seg selv at du blir straffet med at du må ha høy hit rating for å gjøre bra skade. Og som alle vet så er det ikke mye hit på levelling gear. Nytter ikke å tro at fordi du har 2 våpen så kan du gjøre mere skade enn arms i et slikt tilfelle. Derfor er Arms bedre å levle med + en stund på lvl80 inntil du har bra nok gear. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Det er jo det jeg sier ellers så ville alle hoppet over til Fury Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hva kan man enchante heirloom 1H sverd med før man blir level 60? Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Crusader er nok den mest kurante. Edit: Du kan forresten bare bruke enchants som ikke har noen lvl requirements fordi heirloom er iLvl 1 hele veien. Så hjelper ikke å dinge 35 og 60. Endret 5. mai 2010 av Koseklump Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Heisann Jeg trenger litt hjelp til å forbedre dpsn min. armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Quel%27Thalas&cn=Ablazor Jeg bruker følgende rotasjon (som jeg tror er den mest vanlige) 1. Bloodthirst 2. Whirlwind 3. Heroic Strike /evt Cleave når jeg har 60 rage+ 4. Slam på proc Med dette gjør jeg alt fra 4 k til 5 k ca på singletargets. Jeg syns det virker lite så tror det er noe jeg gjør feil. Lurte på om det var noen som kunne gi noen tips Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Expertise trinket kan du sikkert fjerne, ikke noe effekt fra den, tror du vil ende akkurat 26/26 hvis du tar den bort. Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 det har du jammen rett i, må erstatte det med noe da, har ingen andre atm Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Heisann Jeg trenger litt hjelp til å forbedre dpsn min. armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Quel%27Thalas&cn=Ablazor Jeg bruker følgende rotasjon (som jeg tror er den mest vanlige) 1. Bloodthirst 2. Whirlwind 3. Heroic Strike /evt Cleave når jeg har 60 rage+ 4. Slam på proc Med dette gjør jeg alt fra 4 k til 5 k ca på singletargets. Jeg syns det virker lite så tror det er noe jeg gjør feil. Lurte på om det var noen som kunne gi noen tips først av alt er det ubuffet dps du snakker om? den beste meta gemmen for en warrior atm er Relentless Earthsiege Diamond deretter bruker du en Nightmare tear for og få aktvivert meta gemmen. gems: atm så har du 19.31% arp, det betyr at str er bedre en armor penetration for deg så bare fortsett og gemme det til du har rundt 35% fra gear. etter 35% fra gear så bytter du til og gemme for ArP. (vet ikke helt hvilke våpen du har siden du har en fiske stang på atm) Trinket kan byttes ut med Mirror of truth eller emblem of frost trinketen. bytt ut Str Eot ringen din med Agi EoT ringen. (EoT = emblems of triumph) spec: ser helt fint ut det specet med untak av at jeg ville ha tatt ett point ut av Commanding Presence og puttet det i heroic fury. tror jeg har tatt med alt no? Endret 7. mai 2010 av prez Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Heisann Jeg trenger litt hjelp til å forbedre dpsn min. armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Quel%27Thalas&cn=Ablazor Jeg bruker følgende rotasjon (som jeg tror er den mest vanlige) 1. Bloodthirst 2. Whirlwind 3. Heroic Strike /evt Cleave når jeg har 60 rage+ 4. Slam på proc Med dette gjør jeg alt fra 4 k til 5 k ca på singletargets. Jeg syns det virker lite så tror det er noe jeg gjør feil. Lurte på om det var noen som kunne gi noen tips først av alt er det ubuffet dps du snakker om? den beste meta gemmen for en warrior atm er Relentless Earthsiege Diamond deretter bruker du en Nightmare tear for og få aktvivert meta gemmen. gems: atm så har du 19.31% arp, det betyr at str er bedre en armor penetration for deg så bare fortsett og gemme det til du har rundt 35% fra gear. etter 35% fra gear så bytter du til og gemme for ArP. (vet ikke helt hvilke våpen du har siden du har en fiske stang på atm) Trinket kan byttes ut med Mirror of truth eller emblem of frost trinketen. bytt ut Str Eot ringen din med Agi EoT ringen. (EoT = emblems of triumph) spec: ser helt fint ut det specet med untak av at jeg ville ha tatt ett point ut av Commanding Presence og puttet det i heroic fury. tror jeg har tatt med alt no? takker for godt svar. men hvorfor bytte fra str ring til agi ring? trodde str var tingen for warriors. er det noen spesielle triks folk bruker da under fights generelt? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Det er fordi det er armorpenetration på agi ringen. Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) fordi det er ArP på den, kan også anbefale og skaffe deg litt mere crit (men ikke gem for det) også: fury scaler sykt bra med ArP. hvis du klarer det så skaff deg også 4pc t10, ganske nice set bonus. kan også anbefale deg og skaffe Leather beltet istedet for Plate beltet for emblems of frost. Endret 7. mai 2010 av prez Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 btw var det ubuffet du gjorde 4-5k eller buffet? Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 ligger på 4-6 k i 10 man grupper Lenke til kommentar
haaallo Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hvordan er det å levle i tank spec? Jeg har tenkt til å gjøre en del instance, men også litt questing. Så vil jeg bruke timesvis på å drepe mobs i prot spec, eller går det helt greit? Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hvordan er det å levle i tank spec? Jeg har tenkt til å gjøre en del instance, men også litt questing. Så vil jeg bruke timesvis på å drepe mobs i prot spec, eller går det helt greit? Jeg levla i tank spec fra 75-80 med one hander + shield, og resten dps gear. Noe defence gear til elite fights. Det gikk utrolig bra, brukbar dmg, no downtime osv. Vet ikke hvor bra det er i lower levels, men tror ivertfall det skal fungere greit fra 60-80. Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 som nevnt tidligere scaler ARP bra med fury specc. Var i ICC i dag hvor Blade-Scored Carapacedroppet og jeg vant. Jeg har Hellscream's Battleplate of Conquest. Det jeg la merke til i ettertid er at den nye chesten ikke har noe ARP. Det jeg lurer på da er det en oppgradering i det hele tatt? legger til en link til armory profilen: armory link Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Er en liten upgrade. Du gainer 31 str (ja også har du jo bonusen fra T9 chesten du har equipa, men du gemma feil anyways, bare å droppe bonusen der), og en ekstra socket + 84 haste, som er bedre enn 72 ArP. Så er en upgrade, men forskjellen er minor. Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Er en liten upgrade. Du gainer 31 str (ja også har du jo bonusen fra T9 chesten du har equipa, men du gemma feil anyways, bare å droppe bonusen der), og en ekstra socket + 84 haste, som er bedre enn 72 ArP. Så er en upgrade, men forskjellen er minor. jeg lastet ned rawr og den viste at jeg burde beholde T9 chesten. Nå har ikke jeg noen erfaring med rawr så vet ikke hvor pålitelig det er. Endret 13. mai 2010 av El'Nino Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Tja. Nå har du jo to pieces til setbonusen, som jeg glemte å ta med i beregninga, så sånnsett er jo T9 chesten bedre med mindre du bytter ut noe annet gear, så hvis Rawr ser på ting som set-bonuser er det greit nok. Hvis det bare sammenligner stats på de to itemsa virker det snodig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå