Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Refererer du til min post her så lest den igjen.

Jeg stod og tok i mot damage, gjorde ingenting tilbake.

Testa hva som gjorde mest dps av untamed og Spinal.

Å sloss mot en klasse som warrior for å teste våpen har lite for seg. Da må i såfall utstyret tas av. Husk at du som warrior har en god del dodge/parry/block fra utstyret ditt, og om disse slår ut er tilfeldig selv når du står og bare tar imot slag.

Og om du tester øks vs sverd, så må selvfølgelig den som svinger våpenet respecce i forhold til hvilket våpen han bruker, eller du må ha to identisk utstyrte warriors med samme spec (utenom sverd/øks, da).

5363906[/snapback]

Skrev vel ovenfor at de har noenlunde likt gear, skiller litt på noe might items men det er ubetydelig.

Selvfølgelig har de specca seg opp mot våpna de bruker, ellers ville jo den testen her bare vært tull.

Jeg hadde kun på meg items som ga meg mer HP og noe def. items.

Def. blir jo det samme for begge våpen siden det ikke har noe med random eller procs og gjøre. ?

Vet dere som har svart på det her om noen som har begge våpen?

Test det selv og se om det stemmer. :=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se på chance on hit til Untamed Blade. Den proccen skjer rimelig ofte, og da tar det sverdet helt av. Dug, å sitte og håpe på proc suger. Spinal Reaper er bra til pvp grunnet equip-bonusen, men jeg hadde brukt Untamed Blade, sett at jeg hadde begge. Sword spec er bedre enn axe spec, det er ikke noe å diskutere. An extra attack = mer skade og mer rage. Har du Hand of Justice-trinketen fra BRD? Den gir en liten smak på hva extra attack faktisk er.

Lenke til kommentar
Se på chance on hit til Untamed Blade. Den proccen skjer rimelig ofte, og da tar det sverdet helt av. Dug, å sitte og håpe på proc suger. Spinal Reaper er bra til pvp grunnet equip-bonusen, men jeg hadde brukt Untamed Blade, sett at jeg hadde begge. Sword spec er bedre enn axe spec, det er ikke noe å diskutere. An extra attack = mer skade og mer rage. Har du Hand of Justice-trinketen fra BRD? Den gir en liten smak på hva extra attack faktisk er.

5364347[/snapback]

spinal har 4 dps mer da :)

Lenke til kommentar

5364347[/snapback]

Tja.

Det er da også rart at de vi har av High Warlords på vår server bruker Axe som de kan kjøpe på rank 14.

Har til gode enda å se en som kjører sword på denne serveren.

Mulig Lodgestone kan gi litt bedre effekt med

Og nok en gang det er ikke jeg som har noen av de vånene her, da ville jeg vært veldig lykkelig.

Har to RL venner som har vært av disse våpnene. De er begge enige i at Spinal er bedre enn Untamed.

Som jeg postet her tidligere, kan dere ikke få noen dere kjenner til å teste det og se hva dere kommer frem til?

Teori og praksis er to vidt forskjellige ting når alt kommer til alt. :=)

Godt Nyttår foresten :)

Lenke til kommentar

Nå er den en del dager siden jeg har vært på forumet grunnet jul:)

Men jeg må få komme med julens warrior loot:)

Jeg har egentlig ikke vært mye i instanser i julen, så ikke mer valor på meg enda. Endelig ble mine Big bad skuldre byttet ut med noen som rent estetisk ser bedre ut til valorrustningen. Dem heter slamshot skuldre http://www.thottbot.com/?i=9035 (tror moderator prøvde å hjelpe med å linke det som blå skrift men jeg skjønte det ikke :blush: )

Uansett så er dette bedre skuldre enn Big Red'sene.

OG..hehe jeg har alltid likt sverd best, men har hatt store problemer med å finne duganes sverd som tidligere nevnt. Og da http://www.thottbot.com/?i=6660 droppet i scholo need'et jeg på den. Og etter at jeg nå har 299 i øksskill så merker jeg at den er bedre enn mitt grønne lvl 60 sverd som var hakket bedre enn min TS. Spes er det disse spes angrepene som gir mer skade. Men jeg gidder ikke respecce til axe build av den grunn. Øksen er bare noe jeg bruker mens jeg venter på bedre sverd:) Men kanskje jeg må finne ut av hva det vil koste meg å måtte respecce to ganger til liksom...om det ikke er mer enn 10 gull så mulig jeg gjør det mens jeg venter på sverdet liksom.

Ser at darkreaven fikk seg skullflame...samme som jeg har, men det benyttes egentlig aldri grunnet proc. Man blir flammet noe sinnsykt om man bruker det skjoldet i instanser, da proccen løsner sheeps og alt som er. Så jeg håper du ikke bruker skjoldet i instanser :cool: Som nevnt bruker jeg det stiligste skjoldet i hele wow. Draconian def FTW! Som en kamerat av meg så..det ser ut som et ekte krigerskjold:)

Nå som min sønn for håpentligvis kommer inn i en normal rytme ved å sovne kl åtte så kan jeg begynne å samle inn resten av valor igjen:) Skal bli konge å få komplett sett. Men jeg er mest sulten på skuldrene, da jeg har bukser, chest og hansker.

Elelrs jobber jeg nå litt med pvp ranken min. Blir nok rank 4 på onsdag. Målet er rank knight, slik at jeg kommer inn i offiser-klubben.

Lenke til kommentar
Nå er den en del dager siden jeg har vært på forumet grunnet jul:)

Men jeg må få komme med julens warrior loot:)

Jeg har egentlig ikke vært mye i instanser i julen, så ikke mer valor på meg enda. Endelig ble mine Big bad skuldre byttet ut med noen som rent estetisk ser bedre ut til valorrustningen. Dem heter slamshot skuldre http://www.thottbot.com/?i=9035 (tror moderator prøvde å hjelpe med å linke det som blå skrift men jeg skjønte det ikke :blush: )

Uansett så er dette bedre skuldre enn Big Red'sene.

OG..hehe jeg har alltid likt sverd best, men har hatt store problemer med å finne duganes sverd som tidligere nevnt. Og da http://www.thottbot.com/?i=6660 droppet i scholo need'et jeg på den. Og etter at jeg nå har 299 i øksskill så merker jeg at den er bedre enn mitt grønne lvl 60 sverd som var hakket bedre enn min TS. Spes er det disse spes angrepene som gir mer skade. Men jeg gidder ikke respecce til axe build av den grunn. Øksen er bare noe jeg bruker mens jeg venter på bedre sverd:) Men kanskje jeg må finne ut av hva det vil koste meg å måtte respecce to ganger til liksom...om det ikke er mer enn 10 gull så mulig jeg gjør det mens jeg venter på sverdet liksom.

Ser at darkreaven fikk seg skullflame...samme som jeg har, men det benyttes egentlig aldri grunnet proc. Man blir flammet noe sinnsykt om man bruker det skjoldet i instanser, da proccen løsner sheeps og alt som er. Så jeg håper du ikke bruker skjoldet i instanser :cool: Som nevnt bruker jeg det stiligste skjoldet i hele wow. Draconian def FTW!  Som en kamerat av meg så..det ser ut som et ekte krigerskjold:)

Nå som min sønn for håpentligvis kommer inn i en normal rytme ved å sovne kl åtte så kan jeg begynne å samle inn resten av valor igjen:) Skal bli konge å få komplett sett. Men jeg er mest sulten på skuldrene, da jeg har bukser, chest og hansker.

Elelrs jobber jeg nå litt med pvp ranken min. Blir nok rank 4 på onsdag. Målet er rank knight, slik at jeg kommer inn i offiser-klubben.

5370723[/snapback]

Feel the power of an axe hehe :=)

Godt nyttår til deg og.

Kjører med det skjoldet i alle instancer jeg nå, har ikke merket noe til sheep break pga den procen. Vår MT 2 i guilden har samme skjold som oss. Jeg vil og ha Draconian, men for øyeblikket er jeg så drit lei UBRS at jeg ikke orker flere runs på en stund.

Er litt faktisk lei ZG og MC og nå. Har kjørt bare pvp og rep farming siste uka, og det hjalp godt på leiheten. Mangler bare 4k nå så har jeg exhalted status i AV og.

Da skal jeg kjøre mace frem til en ny twohander dropper i MC eller ZG. Har litt lite dkp nå fordi jeg har holdt meg unna raids siste tiden, og jeg brukte mye på det utstyret jeg alt har. Kjørte derfor av rep for den macen er det beste våpnet man kan få seg utenom high end instancer. (Legger til at ja det er noen epice drops i DM som også er bra) Da slipper jeg å få en kommentar fra andre her hehe :=)

Lenke til kommentar
Kjører med det skjoldet i alle instancer jeg nå, har ikke merket noe til sheep break pga den procen. Vår MT 2 i guilden har samme skjold som oss. Jeg vil og ha Draconian, men for øyeblikket er jeg så drit lei UBRS at jeg ikke orker flere runs på en stund.

Er det virkelig tilfelle at proccen ikke løsner sheep? Det raste inn med meldinger da jeg flashet skullflame i UBRS raid....at jeg ikke måtte finne på å bruke det osv. Ikke det at det betyr så mye for meg lenger da draconian eier skullflame anyway :cool: men det hadde vært greit å vite.

Jeg har vært ganske heldig i UBRS selv. Jeg tror ikke jeg har hatt mer enn ja..rundt 7 runs der (5 ganger tatt ned DRAKKI). Og jeg har allerede valor chest og draconian. Tapt roll på skuldrene den ene gang jeg har sett dem droppe. Så jeg må nok kjøre UBRS til jeg får dem ihvertfall.

Det rare er at jeg bare har sett LF utstyr droppe en eneste gang...virker som om valor dropper hyppigere enn LF, men det er sikkert bare et synsbedrag.

Uansett. Om jeg respeccer til øks-talents...hvor mye gull må jeg ut med for å kjøpe nye skills? Må man ikke kjøpe MS en gang til liksom? Noen som har en fin oversikt over slikt?

Lenke til kommentar

Er det virkelig tilfelle at proccen ikke løsner sheep? Det raste inn med meldinger da jeg flashet skullflame i UBRS raid....at jeg ikke måtte finne på å bruke det osv. Ikke det at det betyr så mye for meg lenger da draconian eier skullflame anyway :cool: men det hadde vært greit å vite.

Jeg har vært ganske heldig i UBRS selv. Jeg tror ikke jeg har hatt mer enn ja..rundt 7 runs der (5 ganger tatt ned DRAKKI). Og jeg har allerede valor chest og draconian. Tapt roll på skuldrene den ene gang jeg har sett dem droppe. Så jeg må nok kjøre UBRS til jeg får dem ihvertfall.

Det rare er at jeg bare har sett LF utstyr droppe en eneste gang...virker som om valor dropper hyppigere enn LF, men det er sikkert bare et synsbedrag.

Uansett. Om jeg respeccer til øks-talents...hvor mye gull må jeg ut med for å kjøpe nye skills? Må man ikke kjøpe MS en gang til liksom? Noen som har en fin oversikt over slikt?

5370811[/snapback]

Skjoldet først da, jeg har aldri fått noen klager når jeg bruker det. Har heller ikke merket at det har knekt noen sheeps. Uansett så bør man som mage sheepe mobs unna combat senteret så de ikke er for nærme der man tar ned mobsa.

Når det gjelder respec av talents så blir talent treet tømt for poeng, alt du da skal lære på nytt koster gull. For hvor flere ganger du gjør det her, jo hvor dyrere blir en ny respec. Første gangen betalte jeg vel 5 gull, neste gang 10g. (har bytta talents kun to ganger) Når jeg får meg TUF bytter jeg ikke om til mace spec, lar den være på polearm til jeg får bestemt meg for hva jeg skal gå for.

SÅ var jeg deg ville jeg ventet med å respece siden du allerede vet at den øksa ikke blir din følgesvenn for så lenge :=)

Lenke til kommentar

Ja..kanskje skjoldet kan brukes..og at skaden er så liten at den ikke løsner sheep, men men ikke problem for meg lenger, da jeg mest sannsynlig aldri kommer til å bruke skjoldet igjen.

Men ok...jeg har jo allerede respeccet en gang pga uvitenhet tidligere. Men skjønner at det kan bli dyrt ja..Og 5% mer crit sjanse er jo ikke allverden uansett da. Også det at om jeg respeccer som mister jeg sword spec som tank...og det er som tank at det virkelig gjelder for meg. Og der bruker jeg jo sverd. Så tror jeg lar det stå så lenge jeg..sånn som det er.

Også nyttig for oss warrior engineers er jo Goblin jumper XL cables. Spes da i low lvl instanser når jeg hjelper kameratene mine mot 60. Da gidder jeg ikke tanke så mye og kjører full dmg gear. Da er det alltid en eller to av dem som dør. I går resset jeg palaen to ganger i ZF til gruppens (lvl 40 mage, lvl 40 pala, lvl 49 hunter) store glede.

Og for dere som bryr seg. jeg vil bare si at talentet LAST STAND er utrolig nyttig. Jeg har mistet tellingen på hvor mange ganger det har reddet meg selv og gruppen. spes da når man hjelper low lvls i instanser.

Lenke til kommentar
hmm, ja den har jo ca 70 dps normalt, så det henger forsåvidt på greip det.

Så  43 dps = ca 60% mer skade.

Skal finne et SS, hvor untamed fury er på, men hitten er snodig lav.

5371389[/snapback]

Nei. Våpenet er 70 dps, og sett du har 1000 attack power fra før, får du 71 dps fra AP. De 43 dps'ene blir lagt til de 140 dps du allerede har i tooltip-damage. Om du stod og banket på plate, paladiner eller noe annet lurt, behøver du ikke å ha merket noe, da du "bare" får 70 damage mer etter armor reduction.

Lenke til kommentar

Huff :no: onsdag kommer til å bli en stygg dag så vidt jeg har hørt. Da kommer 1.9 og som vanelig er det casual gamerne som kommer til og lide mest av nerfen. Vi som bare har valor komme til og sitte med henda i lomma mens andre classer bare danser rundt oss av glede mens vi blir pwna av de.

Den eneste bitte lille gleden jeg får ved den nye patchen er at bloodthirst for "hele" 5% mer dmg. Uten at det på langt nær kommer til og veie på får nerfen av enrage.

Blizzard hvis dere fortsetter slik kommer det ikke til og være noe problem for warriors og få seg mc guild *Plenty off warriors just left the game*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...