Prezek Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Mye gold brukte du på engineering? rundt 2-3k tror jeg fra 250-410. har en alt som miner for meg men det tok sykt lang tid... så etter 250 kjøpte jeg bare av ah. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 For å fjerne tråder fra Mine Innlegg må man ha vært aktiv i tråden de siste 3 mnd. Jeg har sluttet med WoW og vil fjerne en del tråder fra mine innlegg, men det er ikke lett når jeg ikke har vært aktiv i trådene... Må derfor poste i noen tråder. Har rapport innleggene mine så moderatorer kan fjerne de når jeg har fått fjernet trådene fra mine innlegg... Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 nettop fått engineering opp i 410. Hvilken enchant på gloves burde jeg bruke? 320 haste vs en rakett på rundt 2k damage. også et spørsmål til: hva er de beste potions? (med pre pot btw) 2x indestructible potion. vs 2x Haste pot. eller 1x indestructible potion og 1 haste pot under bloodlust? er fury btw. bump anyone? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Alt du spør om kommer ann på hvilken kamp du gjør. Det finnes mao ikke noe godt svar på det. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Indestructable Potion før pullet dersom du av en eller anne grunn går inn i combat 10-15 sek før du kan begynne å slå, ellers 2x haste pots imo. Ganske lite du blir hittet av physical damage i ICC, det skjer, men det skal mye til før armoren er bedre enn hasten, tror jeg Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 indestructible er greie å bruke, så det lille jeg eventuelt taper har jeg faktisk ikke orket tenke på en gang, nå kan jeg bomme med 1-2 sec, skal haste være bedre må jeg time alle prepots perfekt. AttT er btw grunnen til å vurdere indestructible. Lenke til kommentar
N* Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Noen andre furywarriors som plutselig mister offhanden og må ta den av og på igjen for at den skal dukke opp? Skjedde etter patchen Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Known bug, men offhanden funker fortsatt, så trenger ikke reequippe. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hey! Skal begynne å tanke litt med denna warrioren min (lvl 73) kan dette da se ut som en OK spec? (med glyphs) eller hadde dere gjort noe anderledes? Har aldri noen gang vært i defensive stance med warrior en gang så er litt noob der gitt ;-) Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Du burde dra 5 poeng ut ifra Imp Bloodrage og Puncture og putte de i Toughness, resten er greit. Ville brukt glyph of Cleaving, istedet for Revenge. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Tusen takk, da prøver jeg det =) Er det noen "triks" jeg burde vite om på forhånd? Ting som er lett for nye å gjøre feil osv? Hvilke "spells" er det viktigst å bruke og hvem skal jeg ikke bruke så ofte osv? Er 1000 knapper jo ;-) Endret 2. april 2010 av Orcuz Lenke til kommentar
thking Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hei! Har nettop mekka en warrior dwarf med hairloom og div stash. Så har jeg tenkt om jeg skal levle den opp nå eller når cata kommer? Noen som har noen grunnner til hvorfor eller hvorfor ikkje? Hørte i innledningen til dwarf at di endret sin profession til den nye "grave" professionen, så ville det vert en fordel og vente? Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hvorfor sitte på gjerdet å vente? Lenke til kommentar
Xcon94 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hva skal jeg gemme til pvp ? arms seff. Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hva skal jeg gemme til pvp ? arms seff. er vel Arp som er det beste. skaff deg også en arp trinket. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Drit i arp-trinket (utenom DBW) og gå får 75-100% arp, avhengig av hvor mye pvegear du har tilgjengelig og weaponspec. Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Hei, driver å leveler en warrior med RaF og lurte et bra prot og fury/arms? spec og glyphs fra lvl 60 Endret 16. april 2010 av toxiciity Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) så hva synes dere om cataclysm? Gleder meg til 1h fury i cataclysm Endret 19. april 2010 av prez Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 så hva synes dere om cataclysm? Gleder meg til 1h fury i cataclysm 2 1-handere, eller bare 1 våpen? Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) så hva synes dere om cataclysm? Gleder meg til 1h fury i cataclysm 2 1-handere, eller bare 1 våpen? 2 1h's ja '' While we like how Titan's Grip plays, we recognize some warriors liked the Fury tree because of the really fast swings that dual-wielding one-handed weapons could provide. Therefore, we're planning to try out a talent called Single-Minded Fury that is parallel to Titan's Grip and will provide a large boost to the damage of a pair of one-handed weapons. '' kilde Endret 19. april 2010 av prez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå