Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du flere trinket på lager?, kan egentlig begynne med å skifte trinket nr1, den med hit.

Så kan du faktisk kaste noen 20 expertise gems, evt hente ring fra Halls of Reflection siste boss (lich king), den skal ha noe expertise.

Lenke til kommentar

Guilden vil jeg skal specce unbinded wrath for mer rage isteded for improved cleave for å få høyere single target dps. Hva syntes dere om dette? Tåpelig syntes jeg. Jeg har ikke problemer med rage på bosser og imp cleave er dritbra.

Lenke til kommentar

Synes det er ganske mye mer tåpelig at de bryr seg om speccen din (som er grei som den er) men ikke sier noe om gemsa dine.. Folk som gemmer 20 crit rating.. Du burde aldri gemme 20 crit, aldri. La meg si det igjen, ALDRI GEM 20 CRIT RATING. ALDRI! Hvis du har så veldig lyst på socket bonus, bruk str/crit.

Det er ett godt kjent faktum at hvis du ser noen som bruker 20 crit rating i pve gearet sitt (og sikkert pvp), uansett hvordan class/spec de er, så vet du at den personen ikke har peiling på hvordan å gemme og derfor ikke vet så mye om klassen sin. Noe som fører til at den personen alltid skuffer i raids -_-

Uansett, med mindre du er en buffbot (commanding presence/booming voice/imp demo shout) så kan du jo ha både UB og imp cleave. Hvis du er buffbot dropper du UB.

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

Vet du HVORFOR du skal gemme ArP da? Eller gemmer du siden du har sett mange andre bruke det?

Hvis du går for 2-3 ArP gems og resten noe annet kan du egentlig bare glemme det og gå for Str i stedet.

www.elitistjerks.com

Endret av Detectable
Lenke til kommentar

Sant nok. Du må ha 722 eller mer Armor penetration fra gear (Uten gems) for at det skal være verdt det. Hvis du har det, kan du begynne å gemme ArPen. Du må også ha en trinket som øker ArPen'en din på proc.

Needle Encrusted Scorpion (Forge of Souls HC)

Grim Toll (25man Naxx)

Er to lette trinkets å få tak i. :)

Lykke til!

Lenke til kommentar

Sant nok. Du må ha 722 eller mer Armor penetration fra gear (Uten gems) for at det skal være verdt det. Hvis du har det, kan du begynne å gemme ArPen. Du må også ha en trinket som øker ArPen'en din på proc.

Grim Toll (25man Naxx)

Lykke til!

Her var det mye rart. Det eneste som faktisk stemmer er hvor de to trinketene dropper.

Og angående det å gemme for crit - jeg har vært borti situasjoner som arms warrior der Crit er den staten med høyest SEP, så helt bak mål behøver det ikke å være

Endret av KAS
Lenke til kommentar

Nå gjør jeg 3600 single target dps. Men blir kicka fra nesten alle pug raids fordi den er for lav. Men dette er da ok dps for en warrior er det ikke? Hvordan skal liksom warriors få seg loot da?

Lenke til kommentar

Grim Toll (25man Naxx)

Lykke til!

Her var det mye rart. Det eneste som faktisk stemmer er hvor de to trinketene dropper.

Og angående det å gemme for crit - jeg har vært borti situasjoner som arms warrior der Crit er den staten med høyest SEP, så helt bak mål behøver det ikke å være

Er mulig jeg tar feil om ArPen, siden jeg ikke spiller warrioren min nå til dags.

Lenke til kommentar

Nå gjør jeg 3600 single target dps. Men blir kicka fra nesten alle pug raids fordi den er for lav. Men dette er da ok dps for en warrior er det ikke? Hvordan skal liksom warriors få seg loot da?

Kan jeg få lov til å si det som det er? 3600 DPS med gearet ditt er forjævlig.. Hvilke knapper trykker du på i hvilken rekkefølge?

Lenke til kommentar

Med DW som en av de beste trinketene, vil du hvis man gemmer for mye crit, overcappe criten, noe som fører til en bug som gjør at du får mindre crit. Dette er bare noe jeg har hørt, men å gemme crit er dårlig i de fleste tilfeller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...