PcT Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Spørs hva du raider mest, generelt sett med dårligere gear level er arms bedre for 10mans etc siden fury bare går forbi med full raidbuffs på dårligere gear nivåer. Dog, uansett hva du gjør fornoe, regem alt til ARP, blir bare trist å se 160 arp på en dps warrior med helt ok gear. Om du går for arms vil du også fjerne _alt_ av expertisen din, forutsett at du greier å få tak i ARP/STR for det. Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 takk for svarene ok skal regemme til ARP og bli fury men hvis jeg regemmer til arp burde jeg bruke NES istedet for WFS eller DC? og er Tyrannical Beheader bra nok for fury? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Da har eg dinga lvl 30 på warrioren min Har nokon spm. 1. Er det ein fordel å bruke kjapt eller tregt våpen når en tanker? 2. Er det nokon bra addons? Tenker spesielt på ein som viser tid på rend, og hvor lenge eg har Victory Rush tilgjengelig samt slam. Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) nå er jeg bare level 33 selv men jeg er ganske sikker på at det er trege våpen som er best. slik får du en "smoothe rage regen" angående addon så vet jeg ikke. Endret 22. februar 2010 av ZtriCk-T Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 For å vise tid på Rend og Victory Rush kan du bruke Classtimer, den viser akkurat det den skal, ikke noe mer og er lett og confige. Du bruker ikke slam på lvl 30? Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 slik får du en "smoothe rage regen" Det får man vel best med raske våpen? Gitt samme dps == samme rage generert, så vil raskere våpen gi deg oftere rage, mens ved treige våpen så kommer det i større bolker? 1. Er det ein fordel å bruke kjapt eller tregt våpen når en tanker? Er nok litt en smakssak, men jeg hadde gått for raske våpen. I all fall i levelling dungeons. De gangene jeg driter meg ut, er hvis jeg får en parry eller dodge på mine første angrep. Da sitter jeg i baret med null rage, og nær null threat. Fair enough at jeg får mye mye rage neste gang mitt auto-attack lander, men det kan være nokså lenge til med et treigt våpen. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Da har eg dinga lvl 30 på warrioren min Har nokon spm. 1. Er det ein fordel å bruke kjapt eller tregt våpen når en tanker? 2. Er det nokon bra addons? Tenker spesielt på ein som viser tid på rend, og hvor lenge eg har Victory Rush tilgjengelig samt slam. Er vel kjapt som er best med tanke på rage. Bruker selv dagger på lvl 35 warrioren min, og det funker bra iallfall. Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Da har eg dinga lvl 30 på warrioren min Har nokon spm. 1. Er det ein fordel å bruke kjapt eller tregt våpen når en tanker? 2. Er det nokon bra addons? Tenker spesielt på ein som viser tid på rend, og hvor lenge eg har Victory Rush tilgjengelig samt slam. Er vel kjapt som er best med tanke på rage. Bruker selv dagger på lvl 35 warrioren min, og det funker bra iallfall. Når jeg tanker (ICC10) nivå, har jeg aldri sett spesielt mye på farten på våpenet ved valg av tanking våpen. Tenker mer på stats. Rage får jeg av å bli slått på for de meste. Har for de meste brukt raske tanking våpen, men det er fordi det er de som har droppet, ikke nødvendigvis for det er best. Lenke til kommentar
bondetamp Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Skal du tanke er det generelt raske våpen som gjelder. Tar du mye skade og har mye rage får du inn flere Heroic Strikes og Cleaves med kjappe våpen. I low-level dungeons er det etter min erfaring sjeldent aktuelt å bruke hverken Cleave eller Heroic Strike da det rett og slett ikke er nok rage tilgjengelig. I så fall ser jeg ikke at det skulle spille særlig rolle hva du bruker. Min lille warrior bruker heirloom macen og det funker helt greit. Endret 22. februar 2010 av bondetamp Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Eneste fordelen jeg kan tenke meg med et tregt våpen er at heroic strike bruker mine "rage i sekundet" på et tregt våpen, for du bruker det ikke så ofte. Men som sagt tidligere har jeg sjelden et rage problem, og jeg har ca 95% oppetid på heroic strike. Lenke til kommentar
bondetamp Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Du slår hardere devastates med et tregt våpen. Ikke nok til at det verdt å bruke det hvis du også spammer Heroic Strike, men nok til at det kan lønne seg i low-rage situasjoner. Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Har sjekket litt nå, ser ikke ut som det er noen tanking våpen med over 1.7 speed som har over 200 item level. Er iallefall ikke mange, så selv om tregt våpen hadde vert det beste, er det omtrent ingen utavalg innen det. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 http://www.wowhead.com/?item=49495 10 og 25 man, har selv 25man versjonen. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 For å vise tid på Rend og Victory Rush kan du bruke Classtimer, den viser akkurat det den skal, ikke noe mer og er lett og confige. Du bruker ikke slam på lvl 30? Fikk ikkje classtimer til å vise VR, tips? Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 http://www.wowhead.com/?item=49495 10 og 25 man, har selv 25man versjonen. Hvordan er den vs feks http://www.wowhead.com/?item=50760 som jeg har nå? Tenker på oppetid på proccen osv Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Noen sier den sug, noen ikke... noen sier uptime 50% noen 75% ++ kommer vel ann på class?, virker som paladins er mer horny på denne jeg linket til men... men jeg hadde nok tatt macen du linker til, er egentlig ute etter den. Endret 23. februar 2010 av nagina Lenke til kommentar
bondetamp Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hvorfor vil dere ha trege våpen egentlig? Lenke til kommentar
KAS Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Bare misforståelser som gjør at noen vil ha tregt våpen til tanking i raids. Jo raskere jo bedre, alle unntak fra denne regelen er høyst teoretiske For tanker rundt de forskjellige våpnene, sjekk ut innlegget på tankingtips.com Lenke til kommentar
N* Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Hvordan skal jeg gemme warrioren min? Arp, sånn den er nå eller masse str? Tenkte å bytte ut crit-gemmene med str men mister så mye fra socket-bonusene. Vil helst ikke miste de. Endret 3. mars 2010 av N* Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Spreadsheet er vel det de fleste ville sagt Vet du hit cap på warrior? (melee) Expertise for den saks skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå