Prezek Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 holder på med en fury warrior. den skal være all out attack. noen anbefalninger til addons? Ragebar, omnicc og Powerauras er ganske bra og ha som en fury warrior Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 så på de og må innrømme at ingen av dem appelerte noe særlig. men si ifra om noen har noen generelle tips til en newbie fury warrior. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Krever ikke fury warrior jævlig gode weapons før det skal gå riktig vei? synse jeg gjør mye mer dps som arms atm ;P Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Høy weapon damage er jo det som gjør en warrior og spesielt fury, og det er klart gode weps sparer deg for en del AP :> Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Fikk ICC10 første boss sword her en dag som off-spec weapon, den + pit of saron axe, duger vel mer enn nok som weapons til fury? ;p Resten av gear er 4x t9, det meste vanlige though, men dårlig trinkets, mirror + hit trinket, eller 2x mirror. Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) bare lurer på en ting, jeg spiller en orc fury warrior og bruker mourning malice som OH. siden jeg er orc så får jeg 5+ expertise hvis jeg bruker axe (har TBH som MH) hadde det være mere dps hvis jeg gemmet expertise så jeg blir cappet på OH? Edit: er cappet i MH men ikke i OH Endret 1. februar 2010 av prez Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Må nesten sjekke spreadsheet for et nøyaktig svar. Men jeg sitter med noe av det samme, Cryptmaker i MH og Bryntroll i OH, så mangler 3 expertise i OH (er human). For meg så lønner det seg å drite i expertisen og heller chante AP/gemme arp istedenfor. Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Kuldesjokk, har du noen parses av Bryntroll i OH? Har samme våpen selv men kjører med Bryntroll i MH pga proccen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Q: Should I put Bryntroll in my offhand? A: No. Proc weapons suck in the offhand. If you have a mainhand better than Bryntroll, find a better offhand. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) har kun BQ da den droppa denne uken. http://www.worldoflogs.com/reports/72e4973...424&e=10739 og angående MH vs OH, føler det å miste 3 expertise i tillegg til mindre top-end damage til å være mer enn nok for å oppveie for bryntroll i OH. Edit: sjekka vs sist ukes BQ kill der jeg hadde i MH, vi snakker om under 1% mindre av total damage som var gjort av bryntroll, i realiteten snakker vi om en nedgang fra 2,5% til 2% av total damage gjort av drain life, knapt det. Endret 2. februar 2010 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg har egentlig ikke peiling, bare la merke til akkurat den da jeg leste hos Elitist Jerks tidligere. Var litt morrsomt da siden du hadde akkurat den i offhand. Du må dra på deg litt aggro med så mye HS? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ja har lest den Q and A der selv, men tenkte jeg måtte prøve. Og ja, aggro er litt pain, jeg får salv i pullet på så og si samtlige bosser om dagen, for så kanskje å få en #2 etterpå avhengig av hvordan jeg ligger ann. Enda verre i 10-man siden jeg der får hysteria, så death wish fra meg selv etterpå Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Nok et noob spørsmål. Med bakgrunn i den "nye" looten i 5 man instancene, hva ville dere kjøpt først for Triump badga? Kjører Arms atm. Har ikke hivd meg på Spreadsheet enda. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Tviler at du har noe med spreadsheet å gjøre når vi snakker om første item med triumph ;p Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Tenkte på max dps, Spreadsheet kan alltid brukes Brukte kansje feil navn på arket. Seffern er noen items bedre å kjøpe en andre. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Skuldre er rimelig safe bet siden de er 245 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Takker, har lurt på dem, samt ring og trinket. Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Takk for infoen Kuldesjokk.. Hmm får prøve meg litt fram, har Shadow's Edge, Cryptmaker og Bryntroll. Hva ville du brukt? Har omtrent 90%~ arp i fury gear nå(Er egentlig Arms, men får leke fury innimellom) ;-) Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Er det så at om man er expertise cap'ed så trenger man ikke stå bak mobsa for å unngå at dem dodger etc? Greit nok..i enkelte bossfighter bør man kanskje stå bak pga cleave skade fra boss etc, men det blir kjapt pes å hele tiden måtte gå bak hver eneste mobs i HC'er. Lenke til kommentar
bondetamp Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Er det så at om man er expertise cap'ed så trenger man ikke stå bak mobsa for å unngå at dem dodger etc? Greit nok..i enkelte bossfighter bør man kanskje stå bak pga cleave skade fra boss etc, men det blir kjapt pes å hele tiden måtte gå bak hver eneste mobs i HC'er. En mob dodger både forfra og bakfra; det er parries du unngår ved å stå bak ryggen deres. Husker ikke nøyaktig i farten, men en boss' parry ligger vel på ca. 15%, så med mindre du har absurd mye expertise vil det alltid lønne seg å hakke på dem bakfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå