AniWal Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Fikk meg endelig ny 2h i dag drepte bloodlord i ZG og halberd of smiting droppa, jeg vant med en 41 roll link:http://www.thottbot.com/?i=51332 5355607[/snapback] Ruller dere i ZG? :o Vi har én eneste dps-warrior i guilden, han har riktignok denne. Skader brutalt mye, og ligger vel på andreplass etter en imba rogue som regel. 5356478[/snapback] Bruker dere DKP i ZG :O de fleste guildene på serveren der jeg spiller (twisting nether) ruller i ZG, vi har ikke giddet å sette opp noe dkp system enda, og vi har ikke begynt med MC/ony pga litt for få guildmembers som klarer å være på samtidig. vi hadde ingen dps warriors med i raidet, så det gikk til meg som er main tank:P endte med at jeg måtte specce til 31/5/15, fra full protection. etter å ha fått testet polearmen litt synes jeg ikke den er helt ekstrem. jeg har ikke merket så fryktelig mye til proccen. og jeg synes ikke den slår så fryktelig hardt, men det kan jo ha sammenheng med at damage gearet mitt er ganske dårlig. Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Status 1.09: Swordspec er guddommelig. Kan procce flere ganger på rad, mye rart som får det til å procce. 6% sjanse, istedenfor 5 som sverd har. Status 1.10: 5% sjanse, færre kilder som får det til å procce. I dette øyeblikk har det ikke mye å si hva du velger, UTB kan gi noen syke hits/crits når den proccer, men etter patchen ville jeg valgt spinal reaper. 5355433[/snapback] En kjapp korreksjon 1.8=Swordspec har 5%, ikke 6%, alltid vært 5%, det er bare beskrivelsen av Sword specc som er feil. Kan procce på procc osv. 1.9=Swordspec kan ikke procce på en procc. Kan procce på mye rart, men hvis den proccer etter et instant attack (MS f.eks) blir auto swing reset. Ellers, vår guild bruker ZKP i ZG, som er det samme som DKP (som vi da bruker i MC/BWL/Onyx). Så slipper folk å ta ZG 200 ganger uten å få en eneste dritt. Jeg har forresten og en Halberd of Smithing liggende i banken. Fant ganske kjapt ut at tilogmed en Arcanite Reaper er ganske mye bedre. Endret 30. desember 2005 av GodSlayer Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hei hei . Har et spørsmål. Guilden har tatt hele mc 6-7 ganger nå og har så vidt begynt på BWL, og da er mitt spørsmål 1. Bruke dkp min på Spinal reaper 2. Vente på Untamed blade Edit : Har mest dkp Jeg vil ha mest dmg ut av disse våpene. Med Axe specc vil jeg får nærmere 29% crit i zerker stance. Velger jeg Untamed får jeg rund 25 % i zerker stance. Så jeg lurer på hva ville dere warrior valgt ? Proccer sword specc ofte ? Hvilke av disse våpene vil jeg få høyest crits med osv.. 5354310[/snapback] Ta Spinal Reaper om den dropper. Den er bedre i pvp samme hva folk sier. Min RL kammerat har den, og en annen har Untamed. Spinal er godlike i pvp, ikke missforstå Untamed er også bra til pvp men den gjøre bare ikke like stor skade. Når du har så høy critt som det du har vil øksa pawne alle da du får så høy dps i tillegg til critten. Bare for morro skyld testa vi våpna mot hverandre. Hehe og jeg var the guineapig Vi tok 6 dueller hvor jeg da stod bare og tok i mot dps. 3 ganger ble jeg drept med Untamed og 3 ganger med Spinal. (Begge warriorene har nesten helt likt gear ellers) Det forsøke her gjorde vi fordi de var uenige om hva som var det beste våpnet. Man så jo her etterpå at Spinal var mye bedre. (Det var mye mer critt fra Spinal enn fra Untamed) og den generelt traff hardere på norma hits enn det Untamed gjorde. Jeg ble drept mellom 4-6 sek raskere med Spinal reaper. Kjenner du noen som har begge våpna så be dem ta det her forsøke på deg så sletter det nok din tvil om hvem som er best Luck be with yah Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Ok, hadde ikke sjekka faktaene så grundig om swordspec. Husker det nå, at det egentlig har vært 5% hele tida. Uansett, jeg ville valgt øks etter 1.9. Og.. du kan ikke se på Warrior v Warrior-dueller. Totalt tilfeldige, med mindre han ene er god og han andre komplett nabb (gear og skillwise). Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Darkrevan, Untamed blade er bedre enn Spinal Reaper. Sword spec > Axe spec Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hva synes folket om denne templaten? Dualwield med så raske våpen som mulig (Eskhandar!) og +% hit (Darksoul leggings?), brukes all-round som damagedealer i PvP og PvE. Har ikke planer om å tanke i instances, guilden min har nok tanks og jeg har frihet til å gjøre stort sett hva jeg vil. Med Draconian Deflector og defensive stance kan man offtanke hvis ting skulle bli hårete, men skal stort sett "dish out the pain" med HS-spam og litt sånt. Konstruktiv kritikk eventuelt overstrømmende ros tas imot med glede. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 bra build det, og sammen med de beste fury våpnene i spillet for folk som ikke er uber hardcore 'n shit, så er det sikkert ypperlig. Hadde forresten den builden en liten stund selv, men jeg hadde ikke de våpnene =/ Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Darkrevan, Untamed blade er bedre enn Spinal Reaper. Sword spec > Axe spec 5358763[/snapback] sword spec er bedre, men det er ikke alfa eller omega. vil si spinal reaper i seg selv er bedre, men de er ganske jevne de to. Ta det første som dropper. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Vi springer noe guildruns i Ubrs for å få gear til atls. Nå har jeg hatt meg en tre mnd pause fra wow, og henger noe vannvittig etter på gear. Guilden er i BWl, vi har riktignok ikke tatt nefarian, men vi er på ham. Jeg har ikke vert i bwl, har noe goodis utstyr som quell, et skjold fra mc . Men selve gearet er blåttm en del +crit items. Har 31/20 axe spec, og AR 2h. Vi har riktig nok ikke med våre "best" utstyrte spillere, men jeg kan fortelle dere, at vi 2-3 damage warriors, leder damagelisten hver gang vi er i ubrs, guild MT might warrior: "X", er du fury spec? ,jeg: nei 31/20 cokkie cutter. Han : hmm, du gjør mye skade. Nå skal han respecce,bare for å se hva han kan greie:D Jeg gliste godt for meg selv, og forsatte med cleave, whirvelvind og MS nedover gangene i Ubrs. Dette er jo en idiel plass for å gjøre mye skade da, med grupper av mobs som ikke dør spesielt fort, men det var så komisk der og da. Jeg statser på og få spinal reaper, elsker oks og +5% crit. Ser bare arcanite reaper`en med 256 +62AP må være fult på høyde med det obsidan egde blade tingen ivertfall. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Ok, jeg er level 45 nå, og jeg har fortsatt whirlwind sword. Jeg er swordspec, og vil være det. Men, jeg må få meg nytt våpen! Og da lurer jeg på om noen har noen forslag? Jeg har tenkt på Stoneslayer, men er det noen andre som jeg kan farme etter? edit: Den er jo skummelt treg, og det er vel det man skal trakte etter? Om man har MSbuild ihvertfall? Endret 31. desember 2005 av BurTMastA Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Ok, jeg er level 45 nå, og jeg har fortsatt whirlwind sword.Jeg er swordspec, og vil være det. Men, jeg må få meg nytt våpen! Og da lurer jeg på om noen har noen forslag? Jeg har tenkt på Stoneslayer, men er det noen andre som jeg kan farme etter? edit: Den er jo skummelt treg, og det er vel det man skal trakte etter? Om man har MSbuild ihvertfall? 5361846[/snapback] Trege våpen er ikke fullt så gode som de var før i MS-build. Nå bruker jo instant-attacks for 2h våpen en fikset modifier på 3.3 wep-speed :/ Vanlige hits tjener såklart på tregere våpen da Weapondamage Formel: (Weapon DPS * Weapon Speed) + (3.3 (for 2h) (Attackpower/14)) Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Har tenkt og gå prot siden jeg ikke gidder lengre noe spes med pvp, og jeg har fått et fristende tilbud om å bli mt i guilden og få første rett p alt av might + en del ekstra dkp . Så jeg lurer på om det er noen som kan gi meg en prot build? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg er en lvl 30 Orc Warrior, Male. Jeg spiller på Zenedar! =) Kan Warriors bruke Throw weapons? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Darkrevan, Untamed blade er bedre enn Spinal Reaper. Sword spec > Axe spec 5358763[/snapback] Hvordan kan du si det da Spinal reaper gjør bedre dps i combat? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Ok, hadde ikke sjekka faktaene så grundig om swordspec. Husker det nå, at det egentlig har vært 5% hele tida. Uansett, jeg ville valgt øks etter 1.9. Og.. du kan ikke se på Warrior v Warrior-dueller. Totalt tilfeldige, med mindre han ene er god og han andre komplett nabb (gear og skillwise). 5358711[/snapback] Refererer du til min post her så lest den igjen. Jeg stod og tok i mot damage, gjorde ingenting tilbake. Testa hva som gjorde mest dps av untamed og Spinal. Var det ikke til min post så beklager jeg den ekstra posten her i forumet Lenke til kommentar
atrax Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Refererer du til min post her så lest den igjen.Jeg stod og tok i mot damage, gjorde ingenting tilbake. Testa hva som gjorde mest dps av untamed og Spinal. Å sloss mot en klasse som warrior for å teste våpen har lite for seg. Da må i såfall utstyret tas av. Husk at du som warrior har en god del dodge/parry/block fra utstyret ditt, og om disse slår ut er tilfeldig selv når du står og bare tar imot slag. Og om du tester øks vs sverd, så må selvfølgelig den som svinger våpenet respecce i forhold til hvilket våpen han bruker, eller du må ha to identisk utstyrte warriors med samme spec (utenom sverd/øks, da). Lenke til kommentar
likferd Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Dessuten er crits helt tilfeldig. Du kan teste spinal reaper opp mot arcanite reaper, og få mer dps med arcanite reaper om du er heldig med crits. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg er en lvl 30 Orc Warrior, Male. Jeg spiller på Zenedar! =) Kan Warriors bruke Throw weapons? 5362162[/snapback] Ja, de kan det. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Dessuten er crits helt tilfeldig. Du kan teste spinal reaper opp mot arcanite reaper, og få mer dps med arcanite reaper om du er heldig med crits. 5363916[/snapback] Det sier vel seg selv at man critter mer med Spinal reaper enn med Untamed som var issuet her. Vet ikke hvordan arcanite er for den er det nesten ingen som bruker av dem jeg kjenner Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Har tenkt og gå prot siden jeg ikke gidder lengre noe spes med pvp, og jeg har fått et fristende tilbud om å bli mt i guilden og få første rett p alt av might + en del ekstra dkp . Så jeg lurer på om det er noen som kan gi meg en prot build? 5362130[/snapback] Prot-treet * Anticipation * Toughness * Defiance * Improved Bloodrage (pre for Last Stand) * Last Stand * 1H Weapon Specialization Et bra protbuild må inneholde disse her, alle maksa. Resten er opp til deg, de andre talentsene er ikke like viktig, men kan være fine å ha. Skaff deg også Deflection og Tactical Mastery i Arms-treet, for å kunne skifte til battle stance + mocking blow effektivt. Shieldslam er også fin å ha til rage-dumping. Endret 31. desember 2005 av Quicko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå