Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

ok hehe..skjønner den. Jeg har ingen blues akkurat da men;)

 

husker ikke helt hva dps'en min ligger på men på target dummy level 80 uten noen som helst form for buff lå jeg i går på ja..2.5-2.7k dps...det var til og med uten battleshout fordi jeg glemte den hehe. Det er ikek allverden, men med partybuff etc blir det nok godt over 3k kan jeg tenke meg.

 

EDIT: Bruker pvp skuldre pga looks da;)

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok..driver nå å samler emblems of triumph for å få meg full tier 9.0 armor set. Så akter jeg muligens å lage meg breast og wrist med BS. Men jeg er litt usikker på hvilke gems jeg skal slenge på. Arp eller STR? Bør jeg slenge på ARp til soft cap? Hva er soft cap? 50%? Jeg har ingen trinkets som hjelper eller proccer noe som helst av Arp...

 

Ser jo at max dps mener STR gems gir mest dps men.....

 

Er arms kriger, human, med mace spec....

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Ok..driver nå å samler emblems of triumph for å få meg full tier 9.0 armor set. Så akter jeg muligens å lage meg breast og wrist med BS. Men jeg er litt usikker på hvilke gems jeg skal slenge på. Arp eller STR? Bør jeg slenge på ARp til soft cap? Hva er soft cap? 50%? Jeg har ingen trinkets som hjelper eller proccer noe som helst av Arp...

 

Ser jo at max dps mener STR gems gir mest dps men.....

 

Er arms kriger, human, med mace spec....

 

Skaff deg en axe. har du en arp trinket? (GT, Runestone, NES)og har du over 35% arp fra gear? hvis du har alt av dette da gemmer du Arp.

og forresten ikke bruk Maxdps de har for mange feil, tror faktisk de ikke har opdatert koden siden tbc. last ned rawr eller landsouls spreadsheet istedet

Lenke til kommentar

Det er ikke softcap hvis du ikke har ArP på proc, 50% hadde vært softcap om en trinket hadde procet for 50% til. Vi stacker jo ArP som Fury, selvom zerker stancen gir +% Str, så jeg vil tro det er best for Arms også :p Husk at du får noe sånt som 18% ArP tror jeg det var, med 2 setbonus og mace spec, så hadde du skaffet en ArP trinket hadde du ikke trengt mange ArP gems. Den fra siste bossen i FoS hc er ganske bra. Hadde du fått noe snt som en soft ArP cap blir det Str i røde og blå, og Str/Crit i gule.

Lenke til kommentar
Det er ikke softcap hvis du ikke har ArP på proc, 50% hadde vært softcap om en trinket hadde procet for 50% til. Vi stacker jo ArP som Fury, selvom zerker stancen gir +% Str, så jeg vil tro det er best for Arms også :p Husk at du får noe sånt som 18% ArP tror jeg det var, med 2 setbonus og mace spec, så hadde du skaffet en ArP trinket hadde du ikke trengt mange ArP gems. Den fra siste bossen i FoS hc er ganske bra. Hadde du fått noe snt som en soft ArP cap blir det Str i røde og blå, og Str/Crit i gule.

 

hadde vært bedre og gemme opp til 50% arp softcap og skaffet deg arp trinket så du nådde hardcap dessuten tror jeg det er bedre dps med axe spec enn med Mace spec.

 

og dessuten Runestone/GT er bedre enn den fra Fos så skaff deg en av de hvis du kan

Endret av prez
Lenke til kommentar

Jeg har ingen av dem ARP trinketsene....Og akkurat nå har jeg 29% ARP fra gear(inkl arp gems på gear) Saken er jo at jeg allerede har stacket arp gems der jeg kan og allikevel er jeg bare på 29% arp. Og min AP er bare på 3.2k...ikke bra :(

 

Joda, skaff en øks..greit nok, men dem dropper ikke for meg enda hehe...

 

Her er min char.. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...on&cn=Styrm

 

MEN...som sagt...skal jo få nytt gear..så da får vi se hva Arp jeg får der pre-geming

 

PS: Har også prøvd landsoul og rawr...men jeg syntes dem er rimelig komplisert å bruke hehe

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

ok..men forstår jeg det slik at;

 

Jeg bytter ut masse av gearet mitt nå med emblems armor. Dvs at jeg mister masse Arp pga alle Arp gemsene jeg nå mister.

 

Men er det slik å forstå at om mitt nye gear tilsammen har 30% eller mer Arp (ikke medregnes talenter og battlestance etc. MEN medregnet er vel den 6% bonus for 2 deler tier 9) så gemer jeg for Arp videre? Om ikke, så gemer jeg for STR?

Lenke til kommentar

Bare gå ARP.

 

STR er teoretisk høyere damage stat per stat, men det forandrer seg sekundet du får litt bedre gear, så bare være litt fremtidsgeara og gå ARP.

 

Er 2 grunner til å ikke gemme arp, ene er om du har rimelig dårlig gear MED en ARP trinket, hvor du vil "softcappe" arpen din, mao at har sånn 50%+ passive og proccer resten fra trinket.

 

Andre grunnen er at du har som meg, allerede 100% arp, men det skjer bare på veldig høye gear levels.

Lenke til kommentar
hva står ARP for ? :blush:

 

Warrior'en min dinget 20 på morgen i dag forresten. Lurer på om jeg skal gå etter mer shield block value eller armor først. Deilig å tanke :love:

 

Shield Block Value er nesten aldri verdt det. Det skader i og for seg ikke, men det er ikke noe å se spesielt etter.

 

Generelt sett ville jeg sett etter Armor først, rett og slett fordi det gjerne viser generelt ilevel på et item. Det kan være vanskelig å se forskjell på en blå kappe og en grønn som er fem levels høyere; Generelt kan du gå for den med høyest armour. Hvis et item er generelt bedre enn et annet og har rimelig relevante stats (Strength, Stamina, Agility (i mindre grad), Crit, Hit, Dodge, Parry, Defense, Shield Block Rating, Shield Block Value etc) kan du ta det og heller bruke tiden til morsommere ting enn å vurdere items. Du erstatter items etterhvert som du levler alikevel, så en og annen feil er ikke så fryktelig farlig. Instancene er uansett tunet til folk i hvitt og grått på det levlet. ;)

Lenke til kommentar

Høres ut som jeg skal fylle 5/5 armor først. Kan hende jeg var helt på jordet, men er ganske sikker på at det er shield block value, de talentsa som er ved siden av last stand :D

 

edit: får ikke sjekket siden jeg sitter på skolen. Her er det meste blokket.. :<

Endret av ZtriCk-T
Lenke til kommentar
Høres ut som jeg skal fylle 5/5 armor først. Kan hende jeg var helt på jordet, men er ganske sikker på at det er shield block value, de talentsa som er ved siden av last stand :D

 

edit: får ikke sjekket siden jeg sitter på skolen. Her er det meste blokket.. :<

 

Når det gjelder talenter og ikke gear, vil jeg si at Shield Block er en god investering. Både for ekstra avoidance og for ekstra rage når du avoider. :)

Lenke til kommentar

Man må jo ha minst 2 points i shield specilization for å komme videre, det er idiotisk å ikke specce Thunder clap. Shield Mastery er uansett nice fordi Shield Block er en survival cooldown på det aktuelle levelet og med 40 sec CD har du den klar når det trengs. :> AT du blocker ekstra damage og gjør mer dmg med Shield slam er heller ikke dumt, tho er 30% ikke det helt store da valuen antagelig er rimelig lav fra før.

 

Edit: missforstod posten over ^^

Endret av Koseklump
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...