Kuldesjokk Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Phowl, bladestorm så er mye gjort mot dobbel dps, selvfølgelig har du ikke killet der, men du får de defansive som faen, så hvis du klarer å holde de unna en "restart" av fighten er mye gjort. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jada, bladestorm er game breaking uten tvil mot dobbel dps, men det er ikke der de dør vanligvis. De dør vel en 5-10 sekunder etterpå. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Kommer prot til å være bra i arena framover? Har en warr jeg dinga 80 med for en liten stund siden og lurer på hvilken spec jeg bør statse på.. Hadde i utgangs punktet tenkt på prot pvp, men har også battered hilt 2hander. Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Okei, I alle disse "årene" har jeg sagt, og ment - at protection warriors er det kjedeligste på WoW. jeg kan ærlig innrømme at jeg var stor i kjeften, ettersom jeg lvl'er en selv nå, og stortrives.. Da var spørsmålet - er det noen som har noe bra protection tanke spec, som også funker til å lvl'e med? (ikke noe pvp greier ) og - åssen stats skal jeg gå for på items? Stam/hit rating and such? er helt noob når det gjelder warrior.. gullungen min er level 16 atm, but climbing edit: http://www.wowhead.com/?talent#LVZGxcZVItrg0zidIzoGo:Mbd0Mm maybe ? Endret 18. januar 2010 av ZtriCk-T Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Okei, I alle disse "årene" har jeg sagt, og ment - at protection warriors er det kjedeligste på WoW. jeg kan ærlig innrømme at jeg var stor i kjeften, ettersom jeg lvl'er en selv nå, og stortrives.. Da var spørsmålet - er det noen som har noe bra protection tanke spec, som også funker til å lvl'e med? (ikke noe pvp greier ) og - åssen stats skal jeg gå for på items? Stam/hit rating and such? er helt noob når det gjelder warrior.. gullungen min er level 16 atm, but climbing Her, jeg spurte om noe lignende og fikk dette svaret. Jeg bruker denne builden. Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 okay, takker. Leser igjennom nå Lenke til kommentar
bondetamp Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 og - åssen stats skal jeg gå for på items? Stam/hit rating and such? Hit er fint, men Expertise er, punkt for punkt, dobbelt så bra. Sats på Strength som en generell regel, men jhit/crit/expertise/AP er også bra, bevares. Du bør ha en viss mengde Stamina på tanking ghear i instancer, men ikke så mye som man skulle tro. I tidlige levels vil jeg hevde at Improved Thunderclap og Improved Shield Block er veldig verdt poengene. Shuieldblock er like bra som dodge når skaden per slag er liten (noe som jo er tilfelle i 99% av 5-mans) og med de talentene får du ekstra rage når du blokker/dodger/parerer. Med Improved Thunderclap er en ability du allerede bør bruke på hver cooldown blitt dobbelt så bra. Når du nærmer deg level 20 kan du ta poeng i ekstra avoidance elleer ekstra Threat etter hva du selv ønsker, men på level 20 bør du absolutt ta Last Stand. Du vet aldri hva slags healer du får i PUG 5-mans, eller når du snubler over adds mens du soloer. Last Stand gir deg en veldig fin buffer og gjør at du overlever mange situasjoner der du ellers ville måttet løpe tilbake fra GY. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 kan noen tipse meg om hvilke abilities jeg bør bruke sammen med bladestorm? Glemmer det alltid...regner med å poppe sweeping strikes før bladestorm? kanskje retaliation før også? Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Sweeping strikes, ja. Retaliation er fint og, dog det kommer litt an på situasjonen. Om du møter et team uten healing abilities, for eksempel mage/rogue er ikke MS så viktig, men ellers skal det være oppe. Også slow. Piercing howl er fin for anledningen. Lenke til kommentar
SML Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Sweeping strikes, recklessness, bladestorm. Da får du mest ut av det, eller retaliation hvis det er melee du møter. Går 3v3 med en warrior, og han møtte en warrior hvor begge tok sweeping strikes, retaliation, bladestorm. Det ble helt sinnsykt mange bladestorm hits mot hverandre hvert sekund Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Må være forsiktig med bladestormen din da, jeg dreper andre warriors oftest mens de bruker bladestorm, ikke mens jeg bruker det. Retaliation ftw. Lenke til kommentar
SML Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Sant, men vår warrior hadde healer. Det hadde ikke dems Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 tenker mest på pve bruk av bladestorm jeg da;) men jeg går i BG's av og til ..aldri arena. Men oki da gjør jeg det. Sweeping strikes...så gjerne ret...så bladestorm. Recklessness er i berserker stance og jeg vil helst slippe stance dance;) Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Åja, PvE.. Ha god tid igjen på rend, pop eventuelle trinkets og klikk bladestorm knappen. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 takk for tips:) En ting til....siden jeg ikek har spilt siden septmeber er jeg litt ute.. I går forsto jeg det slik at Gearscore er tingen nå om dagen. min Gearscore er 4150...altså ikke all verden. Snitt på gear lå på rundt level 208. Hvilke 5 mans heroic er jeg god nok for? Regner med alle dem pre-tournament, men skulle dem patch 3.2 5 mans også være grei sak? Lenke til kommentar
SML Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Ja, burde ikke være noe problem tror jeg. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 takk for tips:) En ting til....siden jeg ikek har spilt siden septmeber er jeg litt ute.. I går forsto jeg det slik at Gearscore er tingen nå om dagen. min Gearscore er 4150...altså ikke all verden. Snitt på gear lå på rundt level 208. Hvilke 5 mans heroic er jeg god nok for? Regner med alle dem pre-tournament, men skulle dem patch 3.2 5 mans også være grei sak? Så lenge du ikke får beskjed om at du må obtain better gear for this dungeon så er du gearet godt nok. Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Det virket ikke sånn for meg D; Nå spilte jeg med mage'n min da, men fortsatt samme meninga. Nå husker jeg ikke hvilken HC jeg kjørte, men folka i gruppa merket at jeg gjorde veldig mye dårligere dps enn de andre. Alle kom og inspecta meg, og der sto meg - med mine blues/epics 90% pvp items. aner ikke GS, men det var ihvertfall alt for lite, i følge dem. "god damn, you need to gear up m8." så alle som er åpnet for deg på lfg trenger ikke være passe for deg Lenke til kommentar
KAS Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Det virket ikke sånn for meg D; Nå spilte jeg med mage'n min da, men fortsatt samme meninga. Nå husker jeg ikke hvilken HC jeg kjørte, men folka i gruppa merket at jeg gjorde veldig mye dårligere dps enn de andre. Alle kom og inspecta meg, og der sto meg - med mine blues/epics 90% pvp items. aner ikke GS, men det var ihvertfall alt for lite, i følge dem. "god damn, you need to gear up m8." så alle som er åpnet for deg på lfg trenger ikke være passe for deg Det å bruke pvp gear i heroics er som å ta på det spellpower gear som kriger fordi det har høyere itemlevel. Ok, det er kanskje å overdrive, men poenget er at gearet ditt ikke var for dårlig, det var rett og slett feil. Og noen vil antakelig komme med abuse til de som er rett over kravet for å queue seg. Det er deres eget problem. Så lenge et gruppemedlem er høflig, lærevillig, og innser sine egne begrensninger så vil de aldri bli vota ut, med mindre de ikke har peiling på hvordan klassen fungerer overhodet. De alle fleste klasser klarer 2000 når de dinger 80 hvis de vet hva de gjør. Det er mer enn nok til å komme gjennom samtlige vanlige heroics, og antakeligvis alle opp til HoR heroic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå