JohnRichard Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Da levler jeg som Arms, også får jeg noen guildies/irl-venner til å bli med meg på en skikkelig "Tank-Camp" Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Du kan jo dualspecce, just sayin' Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Det er helt riktig, og det er jo uansett planen, men jeg har ingen planer om å faile som tank og på den måten sørge for at jeg blir ett "bad apple" for mange.. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Du lærer deg ikke å tanke solo, bortkasta tid med mindre du klarer å levle effektivt som prot. Æhm? Jo? Training Dummies FTW. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 hvordan lærer man å tanke mot training dummys egentlig? ;> Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hehehe Ser ikke for meg det er stor utfordring, nei... Jeg har en Priest som main, og kan derfor det alle fleste boss-tactics. Det som blir "nytt" for meg blir Threat i større grad, aggro, taunt, og ikke minst at det stilles store krav til movement, plassering, følge mer med på debuffs, osv. I tillegg synes jeg det er uvant å bruke tastaturet til abilities. Men det lærer jeg meg i stor grad gjennom levling. Er foreløpig level 64, så enda masse levling igjen... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Har tørket støv av tauren warrior min, og har egentlig glemt hva stats som er viktig. Så da lurte jeg på hva jeg skal gå for når jeg er Arms, og en for Fury. Om det er strength/agility/crit/hit/hast osv. Er klar over at jeg sikkert kunne googlet meg fram til det, men siden jeg sitter på jobben så er de fleste slike sider sperret. Lurte på hvor god 'Slam' er, er det en dere bruker ofte? Ser at fury treet har en talent som reduserer eller gjør 'Slam' instant. Endret 30. november 2009 av Léon_ Lenke til kommentar
KAS Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Kan jo ta den biten jeg kan, som er arms Du vil ha hit nok til å nå cappen, 8% Så mye expertise som mulig. Å være cappa er fint, men ingen krise å gå under Arp og Str er begge finfint, med crit like bak. Agi ligger litt bak, men ikke mye. Hvis et item med agi er bedre itemisert enn noe med str så for all del bruk det, selv om hunters/rogues kan bli lettere irritert. Haste styrer du unna. Eksakte nummer avhenger av resten av gearet ditt. Bruk Landsoul's spreadsheet (foretrukket men du må ha excel 2007 eller 2003) eller Rawr (warrior-modulen har blitt massivt forbedret den siste tida) for å finne ut hva som er best for deg. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Takk for infoen, har Rawr på pcen så kan stikke inn der å ta en titt. Builden jeg leita etter er for lvl 80 og PvE. Om noen vil komme med et forslag. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Dette er vel en ganske standard pve build for arms. Men et spørsmål om arms til de som kan enda mer. Jeg ser folk på elitistjerks snakker om incite-build for arms. Hvordan kan dette ha noe for seg? Rawr sier også at en incite-build vil gi høyere teoretisk dps. Logikken min er at med weapon speed på 3,5 så vil det ta 7 sekunder mellom hver gang jeg får rage hvis jeg bruker en heroic strike i mellom. 7 sekunder er 4 global cooldowns. På 4 global cooldowns brenner jeg lett all ragen jeg har, så hvordan kan det da være effektivt å bruke heroic strike annet enn når du har incoming damage? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Fordi: #1 - en del fighter, typ Onyxia, Anub'arak etc har flere mobs, og thunder clap har ikke cap på hvor mange den treffer, så thunder clap med 15% crit og -cooldown og +damage er ganske god. I tillegg proccer den deep wounds på crit. Tenk de whelp damage. #2 - 15% crit på cleave sier seg selv at er søte saker når det er flere mobs. I tillegg vil det gi mer DW. #3 - Jeg merker tidvis allerede at jeg kan cappe meg selv på rage (Solifugae, har ikke allverdens gear) dersom det går lenge mellom SD-procs, og jeg ikke klare å dumpe nok i slam mellom overpower, rend, bladestorm og mortal strike. Da er det greit å bruke Heroic Strike (som med Incite gir 15% crit, mind you, deep wounds) for å brenne bort det som bare hadde blitt overflødig rage uansett. Sikkert flere grunner, men de tre som blir dratt opp oftest. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Godt poeng angående thunder clap. Tenkte ikke engang på at det talentet lå der. Bruker jo thunderclap når det er mange mobs allerede. Merker også den rage-cappen selv, men jeg føler at hvis jeg bruker hs/cleave så ender jeg opp med å starve meg hvis jeg får en sudden death proc. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Du balanserer bruken av HS/cleave etter procs. Jeg pleier å bruke 1HS per slag jeg går uten SD-proc, gitt at jeg går over 100 rage på neste slag. (SD har stor sjanse for å procce i mellomtiden gjennom MS/slam/overpower) Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hva kreves av Gear for å tanke ToC normal (gearfarming for en fresh 80)? Hva kreves av Geare for å tanke heroics (535 def, også good to go)? Farme emblems for gear. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Både ToC normal og vanlige heroics går helt greit så fort du er crit immune (535 def ja). Spørsmålet er om du finner folk som vil kjøre med en tank som ikke har über gear. Dpsere og healere vil ikke jobbe lenger, de vil ha en tank med 35,000 hp som kan dra de igjennom:( Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ingen fare, satser på noen snille venner Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Har ikke tanket på en stund nå, men skal det ikke være 540 def? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 For raids ja, til heroics holder det med 535. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Åja, sånn å forstå Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hadde vært fint om noen kunne komme med forslag til nytt gear for min warrior. PvE gear. http://www.wow-heroes.com/index.php?zone=e...;name=X%C3%A9ro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå