bondetamp Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Er ingen ekspert på Arms, men om du tar noen talents i Fury, så kan det vel uansett være en god idé å respecce på level 40. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg ville specet cruelty i starten og resten i Arms, og respecce på level 40. Du har valgt riktige talents i Arms-treet. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Tusen takk for tilbakemeldingene, da har jeg en "plan". Ser jeg rotet litt med hva jeg hadde på hvilket level. Då kjører jeg med Cruelty 5/5 frem til jeg kan få Mortal Strike på level 40 Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Hallo i luken. For noen uker siden fikk jeg beskjed om at jeg måtte respecce fury eller arms for guilden min, fordi vi ikke hadde noe bruk for så mange tanker. Jeg har nå brukt de siste ukene til å skaffe meg dps gear, gems, enchants osv. Valget ble Arms, og det jeg da lurer på er--> Jeg gjør 3,3k dps på boss dummy, hvordan er det i forhold til dere som har spilt dps warr siden tidenes morgen? Gear, specc og alt det der finner dere i signaturen min edit: akkurat nå er det tankgear som vises av en eller annen grunn. Endret 26. september 2009 av Bob The Blob Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Kan kjøre en test i morgen for å si hva jeg gjør, dog er ikke mitt arms set helt riktig stattet nå siden jeg gikk fra fury i går kveld, mangler noe expertise i arms-spec/gearet mitt. Men ihvertfall, skal komme med noen tall i morgen. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Den er god. Gjorde ett run i Totc10 i kveld, på anub lå jeg på 5,9k da han døde med enhance totems, feral druid og flask. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Kom meg fra lvl 23 til 34 i helga, og har nå en "herlig" 7/14/4 specc Jaja, den funker hvertfall greit Armory Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 En kompis av meg skal muligens legge opp wow, så da får jeg låne accounten hans. Han har en lvl 80 warrior arms spec. Hva er rotation for arms warrior? Har aldri prøvd det før, og han som eier accounten er ikke online på noe som helst.. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg bruker iallefall sånn ca ->charge-rend(for overpower procc)->slam->slam (evt Execute ved sudden death procc, eller overpower ved taste of blood procc), når jeg sliter med rage, kjører jeg bladestorm. Er fortsatt veldig fersk innen arms specc her også, men føler dette funker bra. Sikkert på trynet forklart. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg bruker; Charge > Rend (hold oppe Rend hele tiden) > alltid bruk MS når den er av cooldown > Execute (Sudden death) er andre prioritet > Overpower (Taste of Blood) er tredje prioritet. Slam når ingen av de andre kan brukes, og Heroic Strike når du har mye rage. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Betyr dette at du løper ut for å Charge om du har den av cooldown? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Tviler, var vel heller bare en form for "opener" selv bruker jeg charge hver gang det er mer enn 5 yards til mobben aka løper heller vekk enn mot hvis jeg er i dødsonen. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Da var en ny "helg" over. Level 34-42 er unnagjort, med unntak av ett boost-run i Zul'Farrak har jeg bare questet, og har tenkt å fortsette levlingen i Tanaris. Speccet om til Mortal Strike. Har Heirloom Sword (PvP) med "Fiery Weapon"-enchant, men det ville vel kanskje vært bedre med Heirloom 2H Axe (PvE) og "Crusader"-enchant? Poleaxe Specialization er vel bedre enn Sword Specialization? Tenker kun leveling specc her, denne skal bli tank til slutt. Holder på å øve meg på å bruke keyboardet for abilities, istedenfor musa (jeg er en grid+clique healer egentlig ). Det begynner å fungerer ved solo-grind, blir mer spennende når jeg skal begynne å tanke, hehe. Ellers oppdaget jeg nettopp "Slam" - har tidligere bare brukt HS, så det hjalp litt på DPS'en. Need moar rage!! Armory (burde jeg endre noe her?) Endret 26. oktober 2009 av JohnRichard Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ardent Guard eller Peacekeeper blade? Vil TPS bli mye bedre med Ardent Guard (anub10) enn Peacekeeper blade (toc5hc)? Lenke til kommentar
Felhart Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Har nå endelig fått en warrior til 80 og må innrømme jeg er veldig blank når det gjelder denne classen. Sitter lussent igjen med bare Greens (max item level 172) bortsett fra heirloom shoulders og axe. Lurer på hvor jeg burde starte for å få meg bedre gear som ARMS warrior (57/14/0) - et ganske bra spørsmål i disse "LINK EPIC ACHI FOR DTK HC"-dagene Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Du kan jo prøve deg litt i toc normal, dropper greit gear der til å begynne med. Veldig få som krever epic achievement eller gs, det er så lett.. Jeg gjorde det i 78 med roguen min, bare crappy gear. Ser du er ute etter gear til arms, så kan liste litt av det du kan få på Toc normal http://www.wowwiki.com/Gauntlets_of_the_St...earted_Crusader http://www.wowwiki.com/Banner_of_Victory http://www.wowwiki.com/Breastplate_of_the_Imperial_Joust http://www.wowwiki.com/Girdle_of_Arrogant_Downfall http://www.wowwiki.com/Helm_of_the_Violent_Fray http://www.wowwiki.com/Drape_of_the_Undefeated http://www.wowwiki.com/The_Black_Heart Forresten. Hvordan er det å levle som prot nå? Har lyst til å levle en tank, og har ikke råd til dualspec atm, heller ikke å drive å bytte fram og tilbake mellom prot og arms/fury. Endret 5. november 2009 av .Butthead. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 levle som prot har jeg kun erfaring fra 70 til 80, men det var veldig gøy og effektivt, flere av de som fikk realm first warrior i sin tid levlet som prot, for litt backup av min subjektive mening. Lenke til kommentar
Felhart Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Tusen takk for hjelpen, Butthead! Mange anbefaler Prot leveling, iallefal fra 70-80 Du tåler veldig mye og det er veldig lite downtime Prøvde selv, men fant ut at jeg likte Arms bedre for levling også - Det har litt mer downtime, men kan jo reddes inn av forskjellige trinkets og et spell du får etterhvært som healer deg for så-så-mye av ditt totale HP over 10sek tror jeg det er. Endret 5. november 2009 av Felhart Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det som gjør prot så kjekt er i all hovedsak: #1 - Shockwave/Thunder Clap/Damage shield/Cleave - AoE-pulls, selv om paladin er 1293918231 ganger mer effektiv. Evnen til å ta 6 mobs samtidig, og da går ting unna. #2 - Revenge/Shield Slam/Devastate - Hvorav Devastate er nøkkelordet. Revenge og shield slam koster nesten ikke noe (talented koster revenge 2 rage, smeller for rundt 2k (min warrior @ 76) og har 50% stun chance. Shield slam koster 50% av tiden ingen rage (Sword and Board) og gjør mellom 1500 - 3500 damage for meg. Devastate koster 9, ni, rage, har ingen cooldown, gir arp, critter godt (med deep wounds blir det party, tjohei), og gjør at du ikke får så spiky damage. Det kjedeligste med (tidlig) warrior er å måtte vente i 2-4 sekunder når mobben står igjen på 4% hp mens rage/cooldown/swingtimer ordner seg. #3 - Ettersom du er prot og bruker shield er to ting tilfellet: Du tar MYE mindre skade, både pga. defensive stats, speccen, defensive stance og block absorb. I tillegg har du en del stuns (shockwave, revenge, concussion blow) som gjør at nedetiden din er betydelig mindre. Gear strength/hit(expertise og, gjerne)/crit. Jeg har en del arp pga arms-gearet mitt, er så mas å fixe noe annet. Tank-gear til tanking. Lenke til kommentar
bondetamp Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Skal du levle som prot, er det to stats som gjelder: Strength (og AP) og Expertise. Dernest Hit og bak der igjen ting som Arp og Crit. Da du finner mye Strength og Expertise på både tanking- og dps gear kan du ofte bruke en blanding når du levler. Hvis du har både dps og tanking gear til gitte slots vil det mest effektive ofte være å bruke det itemet med høyest iLevel. Unntakene finnes sikkert, men vil ofte ikke være bryet verdt å finne. Når jeg kjører solo med min tank, så Charger jeg, åpner med Shield Slam, Revenge hvis den lyser og devastate. På dette tidspunktet er mob'en død og jeg har valget mellom å Intercepte neste eller å vente til Charge kommer av cooldown (liker ikke å løpe, da jeg er Dverg og har korte ben ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå