Kuldesjokk Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 vurderte å bare binde det til sånn alle attacks jeg bruker som prot Lenke til kommentar
agito Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Bind HS til Devastate med en macro, så binder du den macroen til en av museknappene, i mitt tilfelle "bak" knappenn. Ikke helpt optimalt, men er ikke noe problem bare en man passer på GCD. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Er level 77 og klarer AoE tanking ganske bra synes jeg, mister noen mobs i et par sec men plukker de opp fort igjenn. Men lurer paa om det kan hjelpe med Glyph of Cleaving og bytte ut Heroic Strike med Cleave I rotasjonen min? Kuldesjokk, du MAA ha Focused Rage Jepp! glyph of cleaving og cleave-spam er elsk i 5 manns. Er ikke vits å bruke rage på heroic strike der. Thunderclap, shockwave og cleave er mer enn nok til å holde aggro på de fleste pulls. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Har jeg bra nok gear for HC tanking? Se bildet. Edit: Er denne godsaken her verd å skaffe seg eller vil den bli erstattet raskt? Kommer nok ikke til å raide men spiller bare casual. Titansteel Destroyer, mangler egentlig bare Titansteel Bar. Endret 4. august 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg hadde ikke villet dra deg gjennom heroics iallefall. Skaff deg en del mer HP og def-cap (535) først. Lenke til kommentar
bondetamp Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 ok, takk ^^ Få en Blacksmith til å lage Tempered Saronite-settet. Bøtter med Defense og Stamina, hvilket er de to tingene pugs spør om når de ser etter en tank. Lenke til kommentar
agito Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hjelper fort på å bruke litt penger på AH. Masse deler der som gir et svært goft løft på hvor godt en tanker. Etter en er på Def Cappen og ca 22 000 HP er det lurt å starte på lette Heroics som gir greit med tanking gear forde. Slik som Utgarde Keep og Nexus. Viktig med faction reputation og, masse bra utstyr å få på den måten. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Jeg levler mine poeng i Fury for å få Titan's Grip. Hva er bra med Arms? Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Jeg levler mine poeng i Fury for å få Titan's Grip. Hva er bra med Arms? Jeg har respecca fra Arms til Fury 3 ganger for å se hvorfor alle er så ville etter det i soloing, skjønner det bare ikke. Med Arms dreper jeg vanlig mobs i samme level MYE fortere enn jeg gjorde med Fury når jeg levla. Og jeg har toppa damage lista i alle HC/TotC runs jeg har vært i med OK gear. Hail Arms! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Når du får bedre gear, så er fury veien å gå i mine øyne. Men, fury funker ikke for en femmer, om du ikke har nok crit, for flurry, rampage osv må være oppe så godt som hele tiden. Har vell 37% crit ubuffet jeg nå. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Da skifter jeg til Armor og prøver Fury i raid heller Lenke til kommentar
PcT Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Har fortsatt ikke sett en eneste fury warrior som kan gjøre i nærheten av min dps dog. Nå har jeg 2 conq 3 valour og 245 dps 2hander (232 dps 2hander til offhand as fury) Arms, OM man fokuserer og timer alt riktig gir høyere dps enn fury så lenge det er en static fight. Så er det jo 100 ganger mer morsomt siden du gjør mer enn å trykke på 2 knapper. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Så er det jo 100 ganger mer morsomt siden du gjør mer enn å trykke på 2 knapper. Det er hoved grunnen til at jeg er Arms. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) [skryt]Recount Bilde: Character: http://profiler.wowhead.com/?profile=eu.aggramar.skullflame Gjør jeg bra damage til å være slik gearet? Alle i bilde over var full epic eller manglet noen få epics.[/skryt] Edit: Glemte å si at Skullflame er meg Endret 9. august 2009 av Gunpig Lenke til kommentar
KAS Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Har fortsatt ikke sett en eneste fury warrior som kan gjøre i nærheten av min dps dog. Nå har jeg 2 conq 3 valour og 245 dps 2hander (232 dps 2hander til offhand as fury) Arms, OM man fokuserer og timer alt riktig gir høyere dps enn fury så lenge det er en static fight. Du tar feil Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Genererer Anger Management rage selv når man ikke er i combat? Hvis ikke høres det veldig lite ut for noe som er bra under levling. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Må si Arms var betydelig bedre å levle med enn Fury. Jeg følgte en guide som sa jeg skulle raskest til Titan's Grip som mulig. Pff! Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Genererer Anger Management rage selv når man ikke er i combat? Hvis ikke høres det veldig lite ut for noe som er bra under levling. Unngå Anger Management. Edit: Det genererer kun rage i combat. Dette er min build: http://www.wowhead.com/?talent#LhrcbfIzx0bRdGuioGx00xb Du kan selvsakt bytte ut Mace spec med hva du vil da. Endret 9. august 2009 av Gunpig Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Dual Wield eller 2H når jeg levler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå