Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal ver enig med GRendal her :)

MC er en zerg der man kan se på tv og snurre.

5324755[/snapback]

Med de rette forutsetningene - ja. Med masse folk som aldri har gjort det før, "dårlig utstyr" og dårlig hitchance/masse resists - nei.

5324980[/snapback]

vel til tross for din theorycrafting så renska vi ihvertfall MC utenom Domo og Rag.

Du kan bli overrasket over hva en gjeng folk som hører etter kan utrette, Grønt gear eller ikke.

men du fortsette å tro at man trenger epix for å få ned noe som helst der nede da :)

Endret av GRendal
Lenke til kommentar

jaja siden loginserver er nede så skriver jeg her.

I går var en gledens dag for meg. Jeg hadde vært nr.2 tank i UBRS med en gjeng hardcore gamere som skrev i et bankande kjør mens dem fighta...hvordan dem klarte det aner jeg ikke. Jeg hadde mer enn nok med å gjøre jobben min. Det gikk jo sånn noenlunde, men jeg hadde en ekkel følelse at jeg liksom ikke hørte hjemme blandt hardcore-horene. Uansett så viste jeg at den andre warrioren hadde både valor skuldre og chest, så dette kunne være min stor sjanse på disse to hoveddelene av valorsettet (buksene har jeg fra før). Og riktignok...der dør drakki...der dropper valorchest. Jeg skalv nesten når jeg trykket NEED. Og regnte med at nå var den i boks...skriften fløy forbi med greed på to andre items samtidig så jeg fik ikke med meg alt. Pluttselig ser jeg noen som liksom skriver WTF...WHAT? Og så navnet på en spiller....jeg skjønte ikke noe som helst...og der mot slutten så så jeg at jeg fikk chesten:) Så så jeg lenger opp. Der var det pinadø en som hadde tatt need på valoren også. Men rettferdigheten hadde seiret med at den personene rollen 1, mens 37. Jeg priset meg lykkelig og HS tilbake til IF i en jævli fart. Da kom den gratulasjoner fra den andre warrioren:) det var koselig det. To timer senere dropper Death grips i STRAT...dem needa jeg som eneste og fikk dem. SÅ nå har jeg er hærlig warrior med 2 av de tre viktigste valordelene og er så glad. Valor har vært mitt store mål etter epic hest og nå er jeg så nært så nært. Jeg kommer kanskje aldri til å få might elelr wrath slik som serverens MC-horer er bekledd i, men pyttsann. Valor er egentlig den kuleste av dem sånn rent utseendemessig og noen mener sikkert den er best på pvp med også.

Lenke til kommentar

I går var en gledens dag for meg. Jeg hadde vært nr.2 tank i UBRS med en gjeng hardcore gamere som skrev i et bankande kjør mens dem fighta...hvordan dem klarte det aner jeg ikke. Jeg hadde mer enn nok med å gjøre jobben min. Det gikk jo sånn noenlunde, men jeg hadde en ekkel følelse at jeg liksom ikke hørte hjemme blandt hardcore-horene. Uansett så viste jeg at den andre warrioren hadde både valor skuldre og chest, så dette kunne være min stor sjanse på disse to hoveddelene av valorsettet (buksene har jeg fra før). Og riktignok...der dør drakki...der dropper valorchest. Jeg skalv nesten når jeg trykket NEED. Og regnte med at nå var den i boks...skriften fløy forbi med greed på to andre items samtidig så jeg fik ikke med meg alt. Pluttselig ser jeg noen som liksom skriver WTF...WHAT? Og så navnet på en spiller....jeg skjønte ikke noe som helst...og der mot slutten så så jeg at jeg fikk chesten:) Så så jeg lenger opp. Der var det pinadø en som hadde tatt need på valoren også. Men rettferdigheten hadde seiret med at den personene rollen 1, mens 37. Jeg priset meg lykkelig og HS tilbake til IF i en jævli fart. Da kom den gratulasjoner fra den andre warrioren:) det var koselig det. To timer senere dropper Death grips i STRAT...dem needa jeg som eneste og fikk dem. SÅ nå har jeg er hærlig warrior med 2 av de tre viktigste valordelene og er så glad. Valor har vært mitt store mål etter epic hest og nå er jeg så nært så nært. Jeg kommer kanskje aldri til å få might elelr wrath slik som serverens MC-horer er bekledd i, men pyttsann. Valor er egentlig den kuleste av dem sånn rent utseendemessig og noen mener sikkert den er best på pvp med også.

5325166[/snapback]

Skaff deg Might du.. mye fetere :w00t:

Lenke til kommentar

5325166[/snapback]

Skaff deg Might du.. mye fetere :w00t:

5325191[/snapback]

Crown of tyranny, Bloodstained shoulders, Ogre forged Hauberk, Vindicators armguards, Riever claws, AB belt, Eldrich reinforged leggings/Abyssal plate leggings of striking, Sapphiron Scale boots.

Hvor trenger man valor da :whistle:

og btw..hvis du synes du ser fet ut i valor...få deg might shoulders du ;)

Lenke til kommentar

Etter og ha duelert en del mot en kompis som også er warrior har jeg definitift fått konkludert at ferdigheter er viktigere enn gear med warrior. Vi er begge dual wieldere. Han har knight-Lutenant gear + might mens jeg har valor+litt annet random blått gear. Sån pvp messig har han en del berdre gear og skal i teorien slå meg. MEN etter og ha duelert han til ganger på rad ende stillingen slik for min del:

9 Seiere

1 Tap

De fleste gangene jeg vant også hadde jeg god margin på meg. Den gangen jeg tapte brukte han reclessness..... den feige jævelen :roll:

Skills pwn gear :thumbup: (til en hvis grad velogmeke)

Lenke til kommentar
Etter og ha duelert en del mot en kompis som også er warrior har jeg definitift fått konkludert at ferdigheter er viktigere enn gear med warrior. Vi er begge dual wieldere. Han har knight-Lutenant gear + might mens jeg har valor+litt annet random blått gear. Sån pvp messig har han en del berdre gear og skal i teorien slå meg. MEN etter og ha duelert han til ganger på rad ende stillingen slik for min del:

9 Seiere

1 Tap

De fleste gangene jeg vant også hadde jeg god margin på meg. Den gangen jeg tapte brukte han reclessness..... den feige jævelen :roll:

Skills pwn gear :thumbup:  (til en hvis grad velogmeke)

5325792[/snapback]

Men tingen er at det ikke er skills involvert da du hopper rundt han og trykker diverse knapper i usortert rekkefølge. Mortal Strike\Enrage Warriors mot hverandre er totalt random.

Lenke til kommentar
Jeg må innrømme at selv jeg på lvl 60 warrior ikke klarer å drepe dem giant'sene som går rundt i Azahra alene. Dem er ikke mer enn lvl 54 eller noe tror jeg. Men jeg har prøve med tank og pvp 2H armor, men dem knerter meg uansett. Jeg fikk ham ned på 5% liv med bruk av relentlessness elelr hva den heter men så døde jeg. Jeg har riktignok ikke fult valorsett eller annen über armor. så Enkelte eliter tåler myyyye mer enn hva lvl dems tilsier.

Jeg kjørte til om med i gang last stand uten at det hjalp. Men jeg tror nok jeg klarer å drepe en om jeg bruker alt av skills jeg har..medregnet alle cooldown osv..og ikke er "uheldig" med crits.

5318592[/snapback]

Disse tar du lett ned om du bruker zerk og two hand.

Se bort fra min profil nå, jeg hadde som deg da jeg prøvde dem samme gear som deg. ;)

Kanskje ikke med builden du nå har, men en annen build, ja da hadde de gått rett ned.

Poenget med eliter er å gjøre maks dps og få executa dem før de dreper deg. :)

Gratulerer med valor chesten, vet du har venta på den lenge ;)

God Jul :D

Lenke til kommentar
Valor er ikke et drittsett. Det er faktisk svært bra til pvp om man ser på statsene. Det er gjerne ikke det beste men det er noe enhver warrior kan klare å skaffe seg egentlig. Might og wrath krever nesten Guild-raid eller lignende.

Og mitt guild er laaaangt fra MC osv...

5318724[/snapback]

Nja ;)

Valor ser kult ut, det vil det alltid gjøre men spesielt bra til pvp er det ikke.

Da er noen av delene bedre til tanking pga bra stamina bonus, men det finnes så mye bedre items der ute som er innenfor din rekkevide, og heller ikke to hard to get :)

Valor er mere all round for å si det slik, ikke spesilet bra, men heller ikke dårlig.

Som deg var jeg hekta på Valor i begynnelsen helt til jeg besøkte thottbot og så på items der og sammenlignet det med andre items. Fikk meg en stor overaskelse og skjønte hva min RL venn mente med at det ikke var verdt å bruke tid på å samle det. Tilv pvp er to deler ok å bruke inntil du får deg bedre, skuldra og hjelmen. Chesten brukte jeg og til jeg fikk meg bedre. Men DM Nort (Eldrith ) er så mye bedre enn valor leggs. :)

Når det gjelder Might og Wrath så er det deler som dropper i MC (Might) og Wrath dropper hjelmen hos Onyxia, resten i BWL. Her er det en god guild grp det eneste som funker. Når dere vokser gå heller for ZG først, det er tøffere i ZG enn MC men krever bare 20 spillere, MC bør du ha 30-35. Kan ta noen bosser der med grp under 40 mann bare alle vet hva de skal gjøre.

Du som har 15 poeng i prot må skaffe deg deler som gir deg def. bonus og mye stamina til tanking. Valor holder ikke mål der når dere skal til ZG og MC. :)

Lenke til kommentar

Jeg synes skuldrene og chest er det eneste som er verdt å få ifra valor settet, du finner bedre en de andre slottene selv om vi regner med set bonusen=) Men ja, valor er et greit allround sett. Men du ender alikevel som regel opp med 2-4 forskjellige armor sett x_x

Lenke til kommentar
Disse tar du lett ned om du bruker zerk og two hand.

Se bort fra min profil nå, jeg hadde som deg da jeg prøvde dem samme gear som deg.

Kanskje ikke med builden du nå har, men en annen build, ja da hadde de gått rett ned.

Poenget med eliter er å gjøre maks dps og få executa dem før de dreper deg.

Gratulerer med valor chesten, vet du har venta på den lenge

God Jul

Jeg fighta ham nettopp i zerker og med 2H..hjalp lite. Men jeg har jo ikke 31/20 build heller da. Og jeg gjorde egentlig som man skal når man fighter dem..kjørte full DPS...men døde likeså..Men jeg har jo bare 15% crit sjanse i zerker stance så..:)

Lenke til kommentar
Du som har 15 poeng i prot må skaffe deg deler som gir deg def. bonus og mye stamina til tanking. Valor holder ikke mål der når dere skal til ZG og MC.

Jupp...jeg har egent tank sett da. Det fikk jeg lenge før en eneste valor item:)

Har vel 345 i def nå. Der inngår Stonegrip gountlets, golem skull helm, stalwart clutch, warmaster legguards, corpselight greaves, sergeants cloak, gorewood bow og nå også valor chest plate:)

Men jeg syntes valor ser digg ut....vet jo at det ikke er best men som sagt så er jeg langt fra MC og lignende. Så jeg satser på fult valorsett...og det skal jeg nok klare:)

En dum ting er at dem nye hanskene mine..death grips ruler...men dem er ikke akkurat vakker sammen med valor...men men...kjører valorhanskene som jeg fikk i går til vanlig og death grips når jeg trenger det:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...