Lycantrophe Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Execute og MS, tenker jeg. Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Bruker Execute og MS, ja. Har Rend som siste, men lurer litt på om jeg skal bytte til Bladestorm. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Rend var det jeg hadde glemt. Rend > Bladestorm, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Sucker warrior for tiden eller? Skulle sjekke topplista på arena ladderen etter pvp spec men er jo faen ingen warriors der :S Og de få som er er faen meg fury :S Hva skjer med wow a Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Sucker warrior for tiden eller? Skulle sjekke topplista på arena ladderen etter pvp spec men er jo faen ingen warriors der :S Og de få som er er faen meg fury :S Hva skjer med wow a Warriors er ikke lenger OP som de var i TBC, så få herjer i pvp. Men de som er bra gjør det bra. Synd Paladins og Death Knights er OP nå så de bra der er best. Arms Warriors skal ha fått en buff hvis jeg ikke tar helt feil, så kanskje Arms Warriors kommer lenger opp med den kommende tiden. Vi får se. Lenke til kommentar
Jon Skvadron Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Tester ut Arms nå for tiden, og må si det er mye kjekkere og gjøre pvp nå, enn før patch 3.1. Men har en pve build, så vil nok bli enda bedre med en pvp build. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Har en lvl 66 warrior, vil det lønne seg for meg å gå fra fury til arms nå etter patchen? Kan noen i så fall sette oppe en levle spec? Er Fury nå, med denne builden: http://www.wowhead.com/?talent#LVMc0fhZhxxcVVu0xRVzAo. Noen som har noen innspill på den? Edit: La til noe. Endret 23. april 2009 av Mevon Lenke til kommentar
Chados Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Tror det spiller liten rolle om du velger arms eller fury for og lvle med nå etter patchen. Jeg ville spillt med den speccen som jeg føler meg mest komfortabel med, om det måtte være arms / fury / prot. Speccet fra fury til arms etter patchen og eneste jeg synest er forskjell er at dmgen er blitt jevnet ut melloms arms og fury. Får jo 100% crit på MS / Slam når du charger med Juggernaut talentet og Overpower har jo en rimelig høy crit chanse med talent og gylph, noe som du får mulighet til og bruke nesten konstant. Hvis du har grunker nokk til dual spec ville jeg kansje gått for arms eller fury og prot som 2nd spec. Utrolig kjekt og ha prot både for og kunne tanke instance og soloe nesten alle gruppequest. Gjorde nesten alle gruppe q i Nagrand solo og mange i wotlk som prot uten noe stress. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 pvp warriors: http://www.sk-gaming.com/arena/player/2/all/warrior/all/all/ pala/dk _var_ bra. Denne er nå bare en ok combo. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 synes jeg sloss mot priest/rogue eller priest/ret dagen lang, møter av og til noe dobbel dps eller en warrior, men er veldig mye fotm ute og går møtte faktisk to forskjellige mage/warrior ufattelig vanskelig å ta de, virket som en artig kombo å spille, de vi møtte hadde MMR rundt 2k Lenke til kommentar
gnrlover Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hei! Hvordan er det med warr nå ? Er det så dårlig alle skal ha det til ? Ville dere anbefalt å lvle en warr ? eller ... Lenke til kommentar
gnrlover Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Warr er digg i arena nå <3 Så du vil anbefale det hvis du skal gå pvp men ikke ellers ? eller hva sier folkens ? Lenke til kommentar
manyquiz Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hei! Hvordan er det med warr nå ? Er det så dårlig alle skal ha det til ? Ville dere anbefalt å lvle en warr ? eller ... hei, jeg har akkurat dinga 45 med warriorn min nå. er fullt ut arms talent me juggernaunt talentet å etter lvl 45 blir det bare så inn i helvette rått.. anbefales!! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg er enig. Kjeder meg smått om dagen så levler litt Warrior, og hva kan jeg si? Helt latterlig rått å levle som Arms om dagen. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Kan noen sette opp en arms build til meg? Er level 66. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) ok da har jeg testa arms, å det stinka.. sorry.. Går det ann å fortsatt gjøre grei skade med 2 stk en hånds våpen i fury treet? edit: Og no offense til de som bruker arms treet, det er vel bare jeg som foretrekker fury / ikke får til å bruke arms lenger. Endret 3. mai 2009 av Xanitra Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hvis du ikke får til Arms, får du da til å skrive her? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Vet ikke hva du testa men.. Jeg ligger vanligvis på 5200 dps på patchwerk, noe som er veldig akseptabelt når du også ser at jeg gir 4% physical skade buff til resten av raidet. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Nok en warrior som gjorde god fury dps fordi han kunne rulle hodet på tastaturet og ikke skjønte det "avanserte" i arms? Hvordan går arena for deg om dagen Pct? Fortsatt bleikfeiten på armory? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå