Alpakasso Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hva med å faktisk bevise hva du har dasket på? Det kan være AoE-dummies, for alt vi vet. Lenke til kommentar
2k8 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 skulle ønske det var det, var på en lvl 80, men fikk ut 3,5 på boss, og det er jo ok. Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Er expertise virkelig så viktig? Bør jeg skippe alle str gems for expertise frem til jeg er expertise cappet? Ja, det burde du. Ikke gå helt av skaftet, det er ikke så vanskelig å bli expertise cappet gjennom gear alene. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg vil påstå at pri 1 er 8% hit, pri 2 er expertise, deretter kan man stacke strenght. Lenke til kommentar
lassejl Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ok takk. Er ikke så lett å skaffe seg gear skjønner du. Fury er offspeccen til warrioren min, som er en alt, så går ikke så fort frem med gearinga . Har endel expertise på tank gearet (27 exp). Bør jeg kanskje bruke noe av dette for å få mer expertise? Og hva er egentlig cappen om du har -2% dodge fra talents? Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Expertise cappen er 214 rating, eller 26 poeng, uten Weapon Mastery (husk at du mister denne i neste patch, som fury). Med Weapon Mastery er cappen 148 rating. Hadde ikke satset på å bruke tank gear i fury, prøv heller å socket for det, samt bruk expertise mat. Endret 20. mars 2009 av Chiasm Lenke til kommentar
lassejl Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Vel, jeg mister kanskje 200 AP og 3,5% crit ved å gå fra 4 -> 21 expertise. Vil du si det er verdt det? Lenke til kommentar
lassejl Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Armory Det er charen med max expertise gear. Alternativene, som gjør at jeg får 17 mindre expertise er Pendant of the Outcast Hero, Handgrips of the Savage Emisary og Band of Frosted Thorns. (Vet jeg har endel cheap enchants osv, men er offspecc gearet til min andre alt så er grenser for hvor mye penger jeg legger i det.) Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Nå har du 6 expertise fra talents også da siden du er prot. Lenke til kommentar
lassejl Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg vet, derfor jeg sa 21 og ikke 27 som jeg har i det gearet med prot specc. Men fortsatt ikke fått noe svar på om det er verdt å offre ap/crit for expertise Lenke til kommentar
eXa Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Det spørs på mengden ap/crit du ofrer. har ikke hatt tid til å se på gearet og alternativene dine enda. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Nå sammelinger du jo dps gear med tanking gear, så da taper du jo selvfølgelig alt for mye til at expertisen er verdt det. Lenke til kommentar
lassejl Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Broken Promise vs Slayer of the Lifeless for tanking? har begge nå men lurer litt. Med slayer får jeg spamma mye mere heroic strikes, men med Broken Promise hitter de hardere. I tillegg får jeg mere deep wounds damage fra Broken Promise. Hvilken burde jeg gå for? Ser bort ifra stats da de er ganske like. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) I følge maxdps.com så har jo broken mer dps menneh... Har fått inntrykk at expertise er tha'pro stat for tanks, i følge det jeg har lest her Lurer litt på hvordan det er med speed på weapons hos tanks, er ikke det fordel når våpenet er rask, som Slayer of the Lifeless? Endret 24. mars 2009 av nagina Lenke til kommentar
eXa Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Warr trenger definitivt ett raskt våpen. Mye expertise og. For prot pala, definitivt broken promise, men for warr så tror jeg slayer er bedre. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 "Improved Berserker Stance now increases strength by 3/6/9/12/15% instead of increasing attack power by 2/4/6/8/10%" Vil nok gjøre plate litt mere ettertraktet framfor leather/mail. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 :O Antagelig en grisebuff, dersom strength allerede er stacket opp. Lenke til kommentar
agito Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Les litt på MMO-Champion, det er en nerf, om ikke en stor en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå