Emil-hr Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Skal tanke Takk for build btw. (side 400) Endret 9. mars 2009 av Emil-hr Lenke til kommentar
KAS Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Expertise med fury er vel Careface? siden du skal jo stå bak bossen, og ikke foran. Du vil uansett soft cappe expertise for å fjerne dodges Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Som KAS sier, mobs kan dodge bakfra. Lenke til kommentar
2k8 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Som KAS sier, mobs kan dodge bakfra. det har jeg aldrig vært med om. Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ditt første mål som PvE fury warrior burde være å softcappe Expertise og Hit. Det trengs 148 expertise rating (6.5%) å unngå dodge hvis du har Weapon Mastery, alt etter det blir bortkastet da det er svært få bosser hvor parry er et problem (Thaddius er eneste jeg kommer på i farta). Lenke til kommentar
2k8 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 det stemmer det, kan bare komme på thaddius jeg også så. og om du går fullt ut med alle Cooldowns du har, så har du fortsatt syk dps selv om- han parryer litt. det eneste jeg trenger og få fjærna er litt hit. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...mp;n=Lazerbeamz speccen er også veldig fin. det eneste jeg lurer på nå er hva som er best etter neste patch. 10% reduced physical dmg med titans grip, og 5% mindre skade gjort i berzerker. det nye ser bra ut for PvP, men PvE? virker jo helt coccoBang. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 5% skade i zerker? du røyka da? Vi mottar 5% istedenfor 10% ekstra skade når vi står i zerker. Lenke til kommentar
2k8 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 mottar 5% skade mindre. men gjør også 5% mindre. akkurat nå så gjør man og mottar 10% mer skade i berz. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Les tooltipen en gang til. Berserker Stance now increase all damage taken by 5% (Down from 10%) Bonusen man får av zerkerstance er 3% crit. Lenke til kommentar
2k8 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 hvorfor får jeg da en sånn syk dmg buff når jeg bytter om till zerk? , test det selv, stå i battle, titt på skaden, bytt till zerk og titt på skaden. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Aldri merket, spiller du som fury kan det ha noe at du har WW i zerker og da får en boost av et ekstra angrep. Aldri merket forskjell i damage mellom stancene Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Improved berserker stance. ^^ Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Eneste skadebuffen du får i zerker (baseline) er 3% crit. Du får også 10% mer attackpower av talenten Improved Berserker Stance, sikkert dette du ser. En annen mulighet er jo at du går fra defensive, da vil du se en ganske grei økning i skade. Edit: Litt for treg der gitt! Endret 9. mars 2009 av Chiasm Lenke til kommentar
eXa Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hvor lenge har du spillt din warrior 2k8? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Tenkte ikke over Imp. Zerkerstance, min sammenligning som jeg tenkte på kommer fra arena @ 70 så Men forandrer ikke det faktum at Zerker ikke mottar nerfs, bare buffs Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hvis man spiller en dps melee klasse og ikke skjønner at man trenger expertise ved lvl80 så er det på tide og gå i tenkeboksen. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Hvis man spiller en dps melee klasse og ikke skjønner at man trenger expertise ved lvl80 så er det på tide og gå i tenkeboksen. Er ingen automatikk i det. Hadde jeg vært pvper ville det vært naturlig å anta at pve mobs følger samme regler som chars i pvp Endret 9. mars 2009 av KAS Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Alle vet da at det er helt forskjellig gear som trengs til pve og pvp så det kan jeg ikke skjønne. Og du møter ikke motstandere 3 lvl høyere enn deg i pvp på lvl 80 så da burde det jo ringe en bjelle. Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Alle vet da at det er helt forskjellig gear som trengs til pve og pvp så det kan jeg ikke skjønne.Og du møter ikke motstandere 3 lvl høyere enn deg i pvp på lvl 80 så da burde det jo ringe en bjelle. For all del, de fleste er vel klar over at det trengs forskjellig gear til pve og pvp. Poenget her er jo at mekanikken er forskjellig. I pvp kan man ikke dodge bakfra, det kan mobs i pve. Grunnen til at man trenger expertise er jo nettop for å unngå dodge. Hvis man kommer fra pvp og tror mobs ikke kan dodge bakfra (slik jeg gjorde, var ikke klar over dette før jeg startet å raide i wotlk) er dette ingen selvfølge. Endret 9. mars 2009 av Chiasm Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hvis man er seriøs med tanke på å gjøre god dps med en gang man begynner å gjøre heroics så har man gjort en del research om den klassen man spiller. Finnes tonnevis av informasjon hvis man gidder å lete. Jeg blir flau på andre sine vegne uansett klasse når de gjør dårlig dps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå