Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

hei. skal bynne å dual wielde. trenger ny build. builden skal være først og fremst til tanking. så pve dmg vedsidenav. pvper aldri. så skit i det. enten så tanker jeg, eller så dpser jeg i instances. skal dual wielde med maladath, runed blade ett eller anna fra broodlord og lobotomizer. hva tror dere om denne speccen?

http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...050010500000000

jeg tenker slik at impale, deep wounds og sword specc veier opp den damagen jeg mister ved å ikke ha improved offhand dmg. hva tror dere?

EDIT: var feil link

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei. skal bynne å dual wielde. trenger ny build. builden skal være først og fremst til tanking. så pve dmg vedsidenav. pvper aldri. så skit i det. enten så tanker jeg, eller så dpser jeg i instances. ..... hva tror dere om denne speccen?

jeg tenker slik at impale, deep wounds og sword specc veier opp den damagen jeg mister ved å ikke ha improved offhand dmg. hva tror dere?

Med så mye protection er DPS-en din rimelig ødelagt uansett. Tipper du vil gjøre litt dps for å være til guildets beste, men da hadde jeg i så fall skaffet meg last stand, som er en genial skill til tanking.

Block er bugged atm, den eneste grunnen til at man skal gidde å benytte seg av block er for å procce revenge. Fordi spillet roller block før parry/dodge, så får du dårligere damagemitigation mot nps som slår hardt, og det er da det er viktig med tanking. Jeg ville heller ha gått for 15 poeng i Protection hvor du fokuserer på Aggro-management og damage-mitigation-skills (anticipation, defiance, toughness, eventuelt last stand i tillegg, blir da 18 poeng). Da får du råd til flere poeng i Fury/Arms, som gir mye høyere dps.

EDIT: Sjekket allakhazam-siden din, og det var det du hadde nå :) Flink gutt. Du kan eventuelt gjøre det samme med fury.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Om hunter bruker AoC så er det bare å smelle opp bow/gun og skyte dem om intercept er på cooldown, så blir de dazed, og er et lett bytte, funker best om du har en mate ved din side.

5321052[/snapback]

faen det visste jeg ikke..takker =)

5321090[/snapback]

ja dette har jeg ikke testa! men det virker jo lovende, så vi får teste imorra i AB :dribble:

Lenke til kommentar

Block er bugged atm, den eneste grunnen til at man skal gidde å benytte seg av block er for å procce revenge. Fordi spillet roller block før parry/dodge, så får du dårligere damagemitigation mot nps som slår hardt, og det er da det er viktig med tanking.

Jeg har ofte aktivert shieldblock og fått alle slagene parryet/dodget likevel. Har du dokumentasjon på dette?

Lenke til kommentar
Jeg har ofte aktivert shieldblock og fått alle slagene parryet/dodget likevel. Har du dokumentasjon på dette?

5322878[/snapback]

Lest det på forums, så bare usikre fakta. Men stikkordet i setningen din er "alle". Shieldblock blokker bare ett slag, 2 med talents. Sjekk det igjen.

EDIT: testet det med en guildie, parryet/dodget mye til å ha 86% blockrate.

EDIT: reservert for kommentar til henrik.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

spiller på den nyeste servern som åpnet 15. november.

Vi har riktignok bare 25 lvl 60`s, resten er lvl 57-59.

Tok en tur i MC i går, og jaggu cleara vi ikke opp til golemagg første kvelden :)

Ingen bosser igjen :p

Nå trenger vi bare litt rep og quest for å spawne domo :)

Jeg fikk Quick strike ring , veldig fin :lov

Har quick strike ring, Myrmidons signet, Hand of justice og blackhands breath nå. Fin samling av duppeditter synes jeg :)

Lenke til kommentar

5322878[/snapback]

Lest det på forums, så bare usikre fakta. Men stikkordet i setningen din er "alle". Shieldblock blokker bare ett slag, 2 med talents. Sjekk det igjen.

EDIT: testet det med en guildie, parryet/dodget mye til å ha 86% blockrate.

EDIT: reservert for kommentar til henrik.

5323758[/snapback]

Jo er det jeg mener. Aktivert shieldblock og fått 2 parry på rad f.eks :)

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke på dette i det heletatt, skal jeg være ærlig.

5324423[/snapback]

Da kan du gå på chromaggus Realm forum og spørre der :)

Guild ledern er lvl 58, Hun kan enda ikke bruke Nightslayer titspads, chestplate og Doomhide gauntlets :p

Vi tok hele ZG før vi begynte med MC.

Er veldig mye taktikk og ikke så mye gear hvis alle gjør som de skal.

Maintankene har 380-400 Defence, de har det meste fra tier0 instances og DM.

Men resten av raidet har 30-40% greens, og resten blått. Sikkert en og annen BoE epic og.

Både i MC og ZG har vi hatt 2-3 Folk med experience som forteller alle hvordan det skal gjøres?

For å være ærlig, ZG er vanskeligere enn MC.

Endret av GRendal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...