eXa Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 enn deg mener du? Fury warrs har sykt mye dmg om du kan spille klassen... Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Du trenger ikke begynne sånn. Jeg vet utmerket godt hva jeg prater om. Har ikke Death Knights, Warlocks, Mages, Hunters, Druids, Shamans og Paladins like bra damage? De eneste som ikke kan måle seg med resten er Priests og Rogues. Endret 24. februar 2009 av LyleScott Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Nå tror jeg du er litt ute og kjører. Siden når kan ikke priest og rogues gjøre like mye, om ikke mer damage enn de andre classes? Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Dårlig formulert i farten. Priests og Rogues har etter min erfaring hatt det vanskeligere å gjøre brukbar DPS i WOTLK. Dog, i det siste har jeg sett mye fremgang av begge. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Ser du bort fra HAT så har rogues vært rimelig lave faktisk. Mages, locks, spriest,dk ligger alle midt i der, enh shammie og. Ele shammie har for lite dps. boomkin er jeg usikker på tho. retri pala når ikke helt opp til toppen. Hunters ligger høyt og fury warrs ligger veldig høyt. Spriest har ikke hvert spesielt lav, man trenger bare skill for å spille klassen. Endret 24. februar 2009 av eXa Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) http://www.wowmeteronline.com/rank/classrank/dps/6/0/3 Si meg igjen. Hvorfor vil de nerfe Fury? Endret 24. februar 2009 av LyleScott Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Fury gjør vel og bra dps. Warlocks er faktisk de jeg har erfart gjør minst. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) http://www.wowmeteronline.com/rank/classrank/dps/6/0/3 Si meg igjen. Hvorfor vil de nerfe Fury? fordi wowmeter er crap og ikke til å stole på? Jeg tviler på at jeg er nr9 i europa på sartharion med 3 drager med min shadow priest iaf.(25mann) Edit: Nr10 nå http://www.wowmeteronline.com/rank/clazz/dps/pri/6/7/3 Endret 25. februar 2009 av eXa Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Herregud, du er jo vrang kun for å være vrang. Hvilket grunnlag har du for å uttale deg om at wowmeter er crap. Det virker da utmerket etter det jeg kan se. Hvis du finner andre kilder på at fury er så sinnsvakt ubalansert at det bør nerfes med 10% damage, vis meg det. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Fordi wowmeter er avhengig av at noen faktisk laster opp sin combatlog(gjerne fra flere spillere i samme raidet) til wowmeter. Og det er det mange som ikke gjør, særlig ettersom mange bruker wws istede. Glem ikke at dette er ptr, 10% er nødvendigvis ikke det som havner på live, kansje det bare er 5% f.eks. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Dem snakker jo også om å buffe arms:) muligens via slam. Det sto i blue post et sted..kan ikek linke for kommer ikke inn på wow forum fra jobb. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det kommer mere warr endringer innen 3.1 går live. Men en ting som er klart er at di buffer ArP en masse, så ting er ikke nødvendigvis så ille som di ser ut til med en gang. Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 De eneste som ikke kan måle seg med resten er Priests og Rogues. Hos oss har vi En rogue, en hunter og en Spriest som alltid topper Lenke til kommentar
likferd Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 enn deg mener du? Fury warrs har sykt mye dmg om du kan spille klassen... Ja du vet, er kun *eliten* som klarer den sinnsykt vanskelige fury rotasjonen :!: Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Har nylig startet en warrior, og er lvl 35 nå. Lurer litt på hvilke talent builds som er best for levling, atm så er jeg 21 arms, 5 fury, tenker å respecce sånn at jeg får MS når jeg blir lvl 40, slik at jeg kan kose meg litt med whirlwind øksa mi, eller burde jeg gå fury for leveling? På forhånd, takk Lenke til kommentar
PcT Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Vært det samme problemet med titans grip siden day 1 i wotlk beta. De mener at de ikke kan gi 1 talent så mye effekt på dpsen, så derfor "føler" de at de må nerfe det, bare siden 1 talent point ikke kan gi 10% dps boost (dem sin egen forklaring) Faktumet er at de må buffe fury dps om de skal nerfe TG. Men for min del, gi tilbake -15% hit på titans grip og gi meg: HEROIC LEAP tilbake :< Var ekstremt morsomt de 2mnd på beta jeg lekte meg med Heroic Leap. Savner det altfor mye :| Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Reroll mage og bruk blink. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ikke akkuratt det samma Heroic leap var bare så mye mer konge Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ja, men diverse bugs og exploits førte jo til at de endret den slik at man måtte targete en mob for at det skulle virke. Og da ble det jo bare charge v2.0. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 enn deg mener du? Fury warrs har sykt mye dmg om du kan spille klassen... Ja du vet, er kun *eliten* som klarer den sinnsykt vanskelige fury rotasjonen :!: Det er ingen god unnskyldning spør du meg... >_> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå