Kuldesjokk Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Beklager, men den var jo 9% før da. nps, var noen tester på EJ som gjorde at det har blitt endra til 8%, blant annet en warrior som kjørte tre raids eller noe uten en yellow miss med 8%. MartiniusV, jo. 5/5 Unbridled wrath er overkill. Anger management er ikke nødvendig og kan brukes andre steder. og hvor har du gjort av points til Intensify rage? Mer oppetid på Death wish, Recklessness og Berserker rage er snasent. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hvis han har 700dps antar jeg han har rimelig lusent gear, mao. rage starvation. Var ikke det ganske logisk? Med bedre gear, ja, da har du rett . Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 tok ikke poenget du... Aldri lest de uttalige diskusjonene rundt unbridled wrath? Var vel 2/3 points så cappa du talentet. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg gjorde 1600 dps på level 70 etter wotlk kom på warren min. Gjør du under det på 80 er man fail (dog, hadde 56.9% crit selfbuffa på 70 med 2x brutal glad våpen) Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 tok ikke poenget du...Aldri lest de uttalige diskusjonene rundt unbridled wrath? Var vel 2/3 points så cappa du talentet. Da får jeg beklage, vil vel si at talentet er bugga . Hvordan skal jeg "ta poenget" om jeg ikke vet? Du har ikke akkurat nevnt det, ikke på den siste siden iallefall . Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) talentet er ikke bugget og har vært sånn siden starten av TBC (om ikke før) så trodde dette var ting du visste. Edit: er nevnt noen ganger opp gjennom sidene her også Edit2: hørtes kanskje litt vel elitist ut, men de fant ut at med 2/3 points procca den cirka 90% (tatt ut av hukkomelsen) av gangene noe som gjorde de siste poengene så overflødige at det fantes ting som var bedre å satse på. samme gjelder enda. http://www.wowhead.com/?talent=LN0c0fhZhxb0E0ubeRVkAo det speccet ser jeg på som det mest optimale for pve. heroic fury er tatt med da det finnes fights med nok mobility til at on demand intercept kan bety mye dps (grunnet mer oppetid) og være lifesaver i andre situasjoner. Endret 17. februar 2009 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
daruu Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) mnjaa, commanding presence er vel strengt tatt ikke nødvendig (men er jo fint med ekstra hp til tanks)Det er somregel minst en pala med improved might i hvert raid også Hvis man tenker kun dps så er improved cleave bedre ( på trash ihvertfall) Endret 17. februar 2009 av daruu Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 sant det du sier om commanding presence, men kan komme over en gruppe hvor imp might ikke er med, da vil battle shout være bedre, samt en hp boost til tanks. Cleave er fint for trash, men finner ikke mye annet å sette de i for bossfights. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Gir meg ende over, har raidet som fury i et halvt år og hadde ikke peiling på det der . Imp. execute er vel ikke noe å fnyse av heller om jeg skal tro elitistjerks. daruu; om han gjør 700 dps, raider han garantert ikke 25-mann, da er sjansene for at det er en pala med imp might en del mindre vil jeg si. HVIS det skulle være mer enn en paladin i raidet, vil det ikke være noe særlig med CP nei. Hvis det bare er en, hadde jeg lett foretrukket bok. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Imp. execute er omdiskutert, mange mener at for fury er det bedre dps å holde samme gamle rotasjon bare execute når man har ekstra rage og alt er på CD, har vurdert et par points ut av commanding presence og inn der, men usikker på den enda. tanker til vanlig så Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Veldig omdiskutert indeed. Jeg, personlig, blir ikke frista av det talentet der . Holder uansett på å levele en retadin jeg nå så, så ufattelig mange ganger mer morsomt! Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Er http://www.wowhead.com/?item=42949 http://www.wowhead.com/?item=42991 http://www.wowhead.com/?item=42945 http://www.wowhead.com/?item=44096 bra å levle fra 1 til 80 med? Skal jeg unngå 2H til jeg har talents i det? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Selvsagt er heirloom items gode. Blir som å spørre om tier 7 er noe særlig til å gå heroics med. Jeg ville ikke kastet bort emblems/shards på 1h-våpen, men heller kjøpt et 2h-våpen og så brukt en vanlig 2h i tillegg når du eventuelt får TG. Endret 17. februar 2009 av Inxs Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Kjøp alt så er du ferdig med det har selv kjøpt, leathermelee, clothcaster, mailcaster, mailmelee skuldre, to-håndsøks, staven og to trinkets til min ene shaman, kjekt å kunne respecce når du føler for det Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hva skal jeg enchante en heirloom 2H med da? Hva skal jeg enchante en heirloom 2H med og heirloom shoulders? Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Heirloom items regnes som level 1 items, det er ikke mange 'gode' enchants som passer. Selv har jeg Crusader på Arcanite Reaperen min. Angående shoulders. Kjøp 30stam+15resilience fra honor vendor. Koster 11000 honor tror jeg. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 10000, men alle de der er BoP. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Mens heirloom skuldrene er ..? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Heirlooms er Binds to Account. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå