gamer73 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Så ingen deep wound nerf? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg har ihvertfall ikke sett det i noe anna enn blueposts Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 den er inc, står som egen link på mmo, men når jeg klarer å få deep wounds til å ticke for 3,6k på Loatheb er det ikke vanskelig å skjønne hvor de finner grunnen til nerf Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 jeg oppretta en Undead Female Warrior i går, har tenkt å stoppe på level 19 for pvp. Noen tips til gear og spec? Skal ikke være noen "uber" twink, men en helt grei BG character med greit gear. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Sliter med å få Heroic groups. Har spilt meg 9 timer ut i lvl 80 og sitter for tiden på dette gearet: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...arr&n=Taraz Sliter også med å få tak i normal groups, da de fleste bare går heroics.. Noen tips? Er vel HP som er hovedproblemet her.. Skal også nevnes at jeg har et par shoulders jeg venter på ;p Endret 14. januar 2009 av ukjentbruker Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Bør nok få opp din defense også, mangler 25 defense for heroic cap. Endret 14. januar 2009 av BigJackW Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Bør nok få opp din defense også, mangler 25 defense for heroic cap. ...og for lite HP. Bør være over 20k. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Enten bugger armory, ellers har du ikke en eneste enchant. Ikke engang 18 sta kits? Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Kjøp noen greie epics fra AH (om du er rik nok) Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg har null problem med å få HC gruppe som dps kriger ihvertfall hehe. Kanskje respecce til dps? hehe. DPS i HC er lekende lett... Lenke til kommentar
KAS Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg har null problem med å få HC gruppe som dps kriger ihvertfall hehe. Kanskje respecce til dps? hehe. DPS i HC er lekende lett... Alt for mange dps blir bært igjennom heroics de ikke er kvalifisert til av gode tanker/healere. Synd men sant Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) den er inc, står som egen link på mmo, men når jeg klarer å få deep wounds til å ticke for 3,6k på Loatheb er det ikke vanskelig å skjønne hvor de finner grunnen til nerf Mine har ticka flere ganger for 9000 på gimmickfights (loatheb og thaddius feks.)(2000 på vanlige bosser er ikke uvanlig) Er ingen hemmelighet at warriors scaler veeldig bra med slike damagebuffs. Endret 15. januar 2009 av M@R7!N Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg har null problem med å få HC gruppe som dps kriger ihvertfall hehe. Kanskje respecce til dps? hehe. DPS i HC er lekende lett... Har vært dps helt siden jeg startet spillet og har ganske bra dps gear, men ønsker å tanke som lvl 80. Kjøpte en haug med kits nå(var ganske billig så ble det ;p). Sparer til epic mount og ser ikke poenget i å kjøpe dyre enchants til ting som byttes ut. Vil ikke en warrior som tanker HC bli sur dersom en DPS warrior begynner å neede på tanking gearet? Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) edit: dobbelpost wee Endret 15. januar 2009 av ukjentbruker Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 En DPS kriger needer selvsagt ikke på tank-items om tanken trenger det. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) edit Sigh... Firefox klikka visst her Endret 15. januar 2009 av ukjentbruker Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 JEG TRENGER HIT-RATING! http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Valdreth Jeg er altså Fury Warrior, og har som mål å kunne raide en eller anna gang. Men akkurat nå er gearet mitt, som dere ser, ganske crappy, og spessielt hit-ratingen er jo ekstremt lav akkurat nå! Hvordan bør jeg øke hit-ratingen? Er vel ingen dungeons/hc som lar meg være med med så lite hit Lenke til kommentar
daruu Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 JEG TRENGER HIT-RATING! http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Valdreth Jeg er altså Fury Warrior, og har som mål å kunne raide en eller anna gang. Men akkurat nå er gearet mitt, som dere ser, ganske crappy, og spessielt hit-ratingen er jo ekstremt lav akkurat nå! Hvordan bør jeg øke hit-ratingen? Er vel ingen dungeons/hc som lar meg være med med så lite hit Kjør normal dungeons, farm rep (med ebon blade ihvertfall), farm penger til titansteel macen, få crafta alle ting du trenger fra bs'ing osv Og ihvertfall kvitt deg med 70pvp gearet, treffer jeg på en som bruker det er det instantkick uansett hva slags annet gear han har Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Det er jo det jeg vil, men quest-items har vært så sykt crappy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå