Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du må huske å le ondt hver gang Imp. hamstring proccer. gjerne hamstre pettet og. hjelper i blant. Hvilken race er din warrior? men jeg vet desverre ikke om noen andre triks, jeg pleier bare å critte hunterne til helvete :D

5314947[/snapback]

Joda, når jeg først kommer innpå hunteren, så vanker det både Hamstring, MS og Overpower. Problemet er bare at de fiser avgårde med AotC, og når de er utenfor Charge/Intercept-range, så er de gjerne langt utenfor crossbow-range når den er klar til bruk (har Swiftwind, 2.0 speed).

Er troll.

Edit: for øvrig ustyrtelig artig å sloss mot de kentaur-caster-damene. Stort sett begynner de med noe lightning-spell.. etter jeg fikk MS er det hovedsakelig healing wave de begynner med. :D

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

Hjelper ikke mye når hunteren legger trap så sinnsykt ofte=( og står på trappen. For meg blir kampen mer som dette: Charge, trapped, Hunters mark, aimed shot + pet damage etter å ha lagt ny trap, intercept, frosset, Hunter bruker feign og legger ny trap, løper på max avstand og har aspect of cheater så begynner seigpininga der han hele tiden er utenfor intercept range, pet som bruker intidimate osv osv mens han skyter så dør jeg. Om du kommer deg i melee med hunteren så er ikke hunteren særlig bra utstyrt/flink Duel messige. Selvfølgelig blir det litt anet i PvP men man taper som regel mot huntere som har masse dragonstalker da de har en sinnsyk damage >_<;;

Lenke til kommentar
Jeg skulle prøve og ta en 43(elite) i stad.. Det funka Veldig dårlig. er level 45 selv.

Har et ok 2h.. hva i svarte gjør jeg galt? miniguide?

5312575[/snapback]

Hvem mob type da?

uansett lvl 43 elite er noe du ikke bør prøve deg på før et par lvl til.

Det blir for hard alene. :)

Tror ikke du gjør noe galt egentlig;) Kanskje du kan ta 43 elite cloth, men meele fighters blir nok for hardt.

5313983[/snapback]

Var han tigeren i STV.. Bangalash? Var en mage i level 47 som tok han uten og miste noe liv.. og 50% mana. duelerte han etterpå.. kom ikke innpå han før jeg døde..

5314973[/snapback]

Den tigeren er jo en boss elite, han er for tøff med bare to lvl over han som meele class. Få med en healer så går det bra ;)

Mage har både teleport, iceblock og han er jo 2 lvl høyere enn deg ;)

Bare stå på og gjør det beste du kan, tigeren dør med en healer i bakhånd :DD

Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at selv jeg på lvl 60 warrior ikke klarer å drepe dem giant'sene som går rundt i Azahra alene. Dem er ikke mer enn lvl 54 eller noe tror jeg. Men jeg har prøve med tank og pvp 2H armor, men dem knerter meg uansett. Jeg fikk ham ned på 5% liv med bruk av relentlessness elelr hva den heter men så døde jeg. Jeg har riktignok ikke fult valorsett eller annen über armor. så Enkelte eliter tåler myyyye mer enn hva lvl dems tilsier.

Jeg kjørte til om med i gang last stand uten at det hjalp. Men jeg tror nok jeg klarer å drepe en om jeg bruker alt av skills jeg har..medregnet alle cooldown osv..og ikke er "uheldig" med crits.

Lenke til kommentar

Valor er ikke et drittsett. Det er faktisk svært bra til pvp om man ser på statsene. Det er gjerne ikke det beste men det er noe enhver warrior kan klare å skaffe seg egentlig. Might og wrath krever nesten Guild-raid eller lignende.

Og mitt guild er laaaangt fra MC osv...

Lenke til kommentar

Deilig med Ashkandi og swordspec når man for en sjelden gang får 4 hits på 1 swing i pvp :love: . Gleder meg over det mens det varer. Synd at jeg bare har 3/5 enrage, hadde vært gøy med maks crits før patchen.

Sparer for tiden dkp til thunderfury, har en toppbygd furywarrior som mål.

Og ja, Last stand er herlig hvis man har planer om en hvilken som helst tankejobb. Hvis du i tillegg smeller på lifegiving gem så skal det en god del før man går ned.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
du må huske å le ondt hver gang Imp. hamstring proccer. gjerne hamstre pettet og. hjelper i blant. Hvilken race er din warrior? men jeg vet desverre ikke om noen andre triks, jeg pleier bare å critte hunterne til helvete :D

5314947[/snapback]

Joda, når jeg først kommer innpå hunteren, så vanker det både Hamstring, MS og Overpower. Problemet er bare at de fiser avgårde med AotC, og når de er utenfor Charge/Intercept-range, så er de gjerne langt utenfor crossbow-range når den er klar til bruk (har Swiftwind, 2.0 speed).

Er troll.

Edit: for øvrig ustyrtelig artig å sloss mot de kentaur-caster-damene. Stort sett begynner de med noe lightning-spell.. etter jeg fikk MS er det hovedsakelig healing wave de begynner med. :D

5315054[/snapback]

hei. hvilket level er warrioren din forresten? og hva er AotC? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...