daruu Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Nå er jeg fury da, så jeg bryr meg mildt sagt lite om våpenet er mace,øks eller sverd Den her hjelmen ja http://www.wowhead.com/?item=41386 Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Holder på å lage meg det der blå savage gear'et:) Det med resiliense på osv..."BS pvp gear" eller noe i den dur:) Ser jo ganske bra ut...og det er bedre enn den fine blandingen jeg har av season 1-2-3 arena gear så.... Dessuten så skiller jeg opp BS samtidig som jeg lager nødvendig gear:) Nå mangler det bare et våpen. Finnes det alternativer til den titan destroyeren? Noen som er nesten like bra? som IKKE er mace...hehe... Får ta å sjekke armory kanskje....om den er oppdattert... Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hvis du absolutt nekter å crafte macen, er nok det beste våpenet Runebladet du får fra Knights of Ebon Hold (revered). Som arms bør dere prøve å balansere det mellom strength og crit. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Skaff deg øksa fra HoL HC. eller noe random plukk fra Naxx. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Han må nok ta et par turer i normale instancer, ettersom han sier at han ennå springer rundt i en god blanding av TBC arena gear. Jeg hadde nekta å ta med en DPS med slikt gear. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Har du sett hva slags folk som kjører PuGs der ute? Ikke alle tenker slik som deg og meg Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Joda, for all del Hvis han er villig til det, må han prøve så mye han vil for min del. Det jeg vil fram til er at han vil spare seg for mye mye mye hodepine hvis han skaffer seg et par helt kurante items fra normale instanser først. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Det kan jeg være enig i, men synes hele greia er litt tåpelig da eneste grunnen til at han ikke vil lage et våpen som er veldig fint når man dinger 80 er fordi det er en mace Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Tjenna Tenkte jeg skulle satse litt mer på tanking i WoTLK, og jeg er ikke helt sikker på hvilke glyphs (minor og major) samt talent builds for protection jeg skal gå for. For øyeblikket kjører jeg dette. Og en ting til. Hvordan er det med rotations på abilities i WoTLK ? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Ville nå hatt imrpoved thunderclap ihvertfall, kanskje også imrpoved revenge, er jo nesten bare aoe tanking nå Og du bør vel ha sunder armor(den som gjør at du applier det på ett target til) + devastate glyphen Lenke til kommentar
likferd Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Drop improved heroic strike og puncture, det er slutt på sunder/deva spam likevel, og du vil bruke cleave mer enn heroic strike. For all del ta gag order, det er jo 10% mer damage på shield slam, og du kan silence pulle med heroic throw! Improved revenge er også bra, siden revenge gjør utrolig mye damage, og 25% mer er fantastisk. Trenger du flere poeng, ta de fra cruelty. Dette er det dårligste talentet for threat du har nå. Endret 24. desember 2008 av likferd Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Drop improved heroic strike og puncture, det er slutt på sunder/deva spam likevel, og du vil bruke cleave mer enn heroic strike. For all del ta gag order, det er jo 10% mer damage på shield slam, og du kan silence pulle med heroic throw! Improved revenge er også bra, siden revenge gjør utrolig mye damage, og 25% mer er fantastisk. Trenger du flere poeng, ta de fra cruelty. Dette er det dårligste talentet for threat du har nå. Hvilken rotation er optimalt nå til dags da? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Det er egentlig slutt på "rotation". Shield slam hver cooldown, og når det proccer. Ellers revenge hver cooldown, devastate når alt er på cooldown. Ellers heroic strike på singletarget, og cleave på multitarget. På aoe tanking, thunderclap og shockwave hver cooldown. Threat er så langt et ikke-eksisterende problem, så du kan egntlig fokusere mer på å holde deg i live. Endret 24. desember 2008 av likferd Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Er det verdt å bruke rage på concussion blow ? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Helt klart. Ikke bare gjør den mye skade, men du får også mindre inkommende skade pga stun. Selv på bosser/thrash som ikke kan stunnes er det verdt å bruke den for damage/threat. Endret 24. desember 2008 av likferd Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Dropper prot. specc og går arms ! Noen som har ett bra forslag til PvE arms specc? Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Opps, dobbelpost.. Men tar fury istedenfor Lenke til kommentar
mwn Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Opps, dobbelpost.. Men tar fury istedenfor fury warrior build med godt gear vil du toppe alle raids dps og dmg med denne speccen om du klarer riktig rotations Lenke til kommentar
-Makaveli- Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hvilken specc er minst gear-avhengi for lvling lvl 70-80? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Alle er vel like gear avhengig vil jeg si. Du dreper alt med alle specs, men det kommer ann på gearet ditt hvor fort du gjør det. Med arms så trenger du bare 1 two-hander da, mens som fury vil du trenge 2 stk. Og med Arms Spec har du Bladestorm, som gjør at du kan dra på deg mange mobs samtidig og pløye ned. Du trenger vel ikke like mye +hit heller som arms, så vil nok si arms hvis du må ha en spec. Men fury er for min del den artigste å levle i. Blir litt smak og behag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå