Kuldesjokk Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Fullt prot gjør det mer enn effektivt nok, serverfirst rekker man ikke uansett, men se bare på meg som løpte rundt med pvp-gear, prot var ikke særlig mindre effektivt allerede på det stadiet. Så etter et par levler i NR har man fort bytta ut de dårlige delene Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ser dette speccet bra ut da? http://www.wowhead.com/?talent=LbZhxZiIpr0czVdIzsGo Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Noe slikt jeg sikter mot på 80 http://www.wowhead.com/?talent=LVZGLZVItrxczidIzsGo Et par endringer tror jeg det blir. Men ser en annen variant blir mer og mer brukt. http://www.wowhead.com/?talent=LA0b0bZhxZVuxrx0zidIzsGo Man bruker nesten ikke devastate lenger så denne blir mer og mer brukt da den øker dps'n og har allikevel alt man trenger til raidtanking. Klarte faktisk å nesten få sunder armor effekten til å dette av i dag, dette uten å ha en eneste pause mellom attacks (tom GCD) revenge, shield slam og andre ting som gir mer threat enn devastate er alltid klart Edit: Noen ting her blir selvfølgelig personlige preferanser så sånn sett ser ikke speccet ditt dumt ut Endret 25. november 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Sink Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 bandreas ta en titt på denne speccen: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 husk at de 13 i prot speccen er et must! å ikke ha med Deep Wounds er bare tull, utgjør noe slikt som 20-25% av din totale dmg, 2hand specc er også søtt. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 For mye merkelig i den speccen til at jeg gidder si mer enn, hva faen? Lenke til kommentar
imastard Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 bandreas ta en titt på denne speccen: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 husk at de 13 i prot speccen er et must! What? Min manglande warrior kompetanse seier att http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000"" target="_blank">dette er litt bedre for pve dps. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 feil med linken din Imastard. Satt sammen på to sekunder, men kan vedde en del på at det slår Submit sitt på dps http://www.wowhead.com/?talent=LA0b0fhZGxckVbubeoVkAo Lenke til kommentar
likferd Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 hyyyl, improved execute istedet for 20% mer dmg på whirlwind? Lenke til kommentar
frentix Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Prøvde meg på prot spec for levling nå. Har bare northrend greens for øyeblikket så det er kanskje ikke helt det store. Er det noen spesiell spillemåte med prot? Til nå har jeg bare kjørt devastate , revenge , Heroic strike og shield bash (når det proccer på 0 rage cost). Og hvilke stats bør jeg prioritere? Har nå bare crit / str / haste gear med stamina på egentlig. Endret 27. november 2008 av frentix Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 det endte med at jeg levla fra lvl 73-80 som prot, og det var ganske behagelig og null downtime. Aymer på earthen ring er min warrior. ble mye spamming av devastate og revenge da. skal sies at jeg levlet mye sammen med 2 kompiser og. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Prøvde meg på prot spec for levling nå. Har bare northrend greens for øyeblikket så det er kanskje ikke helt det store.Er det noen spesiell spillemåte med prot? Til nå har jeg bare kjørt devastate , revenge , Heroic strike og shield bash (når det proccer på 0 rage cost). Og hvilke stats bør jeg prioritere? Har nå bare crit / str / haste gear med stamina på egentlig. Har også for det meste bare Nortrend-greens, og det er vel ikke det helt store, men funker greit for min del ihvertfall. Høres grei ut den spillestilen, men selv bruker jeg Heroic Strike lite (koster mye rage). Bruker Shield Slam alltid når den er oppe, samme med Concussion Blow. Revenge så ofte som mulig, og ellers Devastate-spam. (Timer stuns litt annerledes om jeg slåss mot casters, for spellinterrupts etc) Pleier også å pulle flere mobs, 2-3 vanligvis men greier 10+ på samme level uten større problemer. Når man tar 2-3 i slengen, så er rage aldri noe problem (særlig med shield block på), så man blir en ustoppelig killing-machine uten downtime. Mot flere mobs på en gang er også thunderclap og shockwave utrolig effektivt. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 hyyyl, improved execute istedet for 20% mer dmg på whirlwind? Som sagt, slengt fort sammen, trodde imp. whirlwind fortsatt var CD Men hva av de to som er best er jeg usikker på, execute står for en god del av skaden din 20% og ned, men du har også 80% av fighten der man bruker WW, men hvor mye gjør 20% på et angrep? Får lese på elitistjerks i dag for å komme med en tilbakemelding. Lenke til kommentar
Snaffo Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Synes det er mye gøyere og dpse som arms enn fury, og gjør mer dps. Det kan ha noe med hitrating og gjøre, men som arms kan man alltid klikke på noe, men som fury er det bare BT WW og HS Lenke til kommentar
Luz Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Og instant slam. Fury er pve specc nr.1 og med 2 solide 2hands, 2 equally skilled warriors med noenlunde like stats, og jeg vil si meg ganske sikker på at fury warrioren vil outdpse arms warrioren. Lenke til kommentar
Snaffo Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Med high end gear, med alt annet vinner arms. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Nah, dpsen min som fury har vært bedre enn arms sålenge man har nok hit uten å gimpe criten helt.(hadde 11% med precision på det meste, noe som tilsvarer ca. 3% miss med specials mot bosser. Ikke optimalt selvsagt, men mer enn godt nok for leveling) Har ca. 270 hit med gearet mitt nå (endel blues, lvl 79). Men respecca akkurat prot for den siste levelen og har fått meg ett fullt sett med blue protgear +- et par deler nå. Er ikke uncrittable da desverre, men så tror jeg ikke jeg skal tanke på 80 heller da, er mer som en offspec når jeg blir lei fury på vei til 80. MEN damn så gøy prot har blitt iforhold til før! Lå på 1000 dps i the violet hold igår med kun mine egne buffs+kings^^ <3 shieldslam Endret 28. november 2008 av M@R7!N Lenke til kommentar
Luz Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 enig der, har ikke verdens beste gear jeg heller, men tviler sterkt på at jeg kan yte mer dps som arms enn jeg kan akkurat nå som fury. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Prøvde meg på prot spec for levling nå. Har bare northrend greens for øyeblikket så det er kanskje ikke helt det store.Er det noen spesiell spillemåte med prot? Til nå har jeg bare kjørt devastate , revenge , Heroic strike og shield bash (når det proccer på 0 rage cost). Og hvilke stats bør jeg prioritere? Har nå bare crit / str / haste gear med stamina på egentlig. lag en macro som popper shield block når du bruker shield slam, og gjerne autoblocker om du har den trinketen. Da får du charge --> shield slam-->revenge siden du alltid blocker første slaget fra moben. Heroic strike er lite vits i, da selv thunderclap singletarget gir bedre og billigere damage. Bruke shockwave og concussion blow hver cooldown! for stats er strenght alfa og omega, deretter crit. Om du har valget mellom gear med AP og gear med STR, husk at str gir blockvalue og mer AP per point. Haste er fantastisk ubrukelig. Endret 29. november 2008 av likferd Lenke til kommentar
Athey Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Kunne noen satt opp en levle-spec for meg fram til level 40? Jeg er level 14 nå, og vil helst greie å tanke instancer senere. Duger Arms? Det virker jo utrolig artig EDIT: Jeg beklager hvis det finnes andre poster om dette. Endret 30. november 2008 av Athey Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Arms: http://www.wowhead.com/?talent=LVbcbfft00bo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå