Plaza Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg er en hyppig bruker av disarm, men at rogues kan disarme begge våpnene mine blir litt drøyt Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Egentlig ikke, disarm er jo ment å ta vekk skaden til melee noen sekunder, det kule med dismantle er at man blir kvitt skjoldet til f.eks. en holy pala, noe som åpner for spennende burstpotensiale hvis man kjører dobbel melee i arena. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Respecca prot i går (Level 62) og må bare si at det var sinnsykt morsomt og effektivt. Levler MYE raskere enn med arms. (Var dårlig arms gearet tho) Dessuten kunne jeg soloe de to nagaene i Zangarmarsh (Level 63 eliter) med over 50% hp igjen etterpå. Helt sykt imo. Hva er trikset dersom en rogue jumper deg da? Dismantle virker jo veldig vondt. Feare og løpe? xD Endret 20. november 2008 av -JørgenG- Lenke til kommentar
likferd Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Weapon chain, fear, trinket og piercing howl spam Eventuelt kan du nytte tiden til å debuffe roguen de sekundene du ikke kan gjøre noe annet. Demoralizing shout og thunderclap trenger ikke våpen for å brukes. Endret 20. november 2008 av likferd Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Demoshout, thunder clap og shockwave er fint å bruke den perioden Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Demoshout, thunderclak, shockwave og Gutrot dem. (slå unarmed vell ) Lenke til kommentar
veluci Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 eg er specca fury, og går da som dps.. men alikevell så critter eg mye mindre enn de andre dps folkene.. noen som har noen tips om hva eg må gjøre??? noen som vet om noen brae addons som er bra til warrior eller questing? Lenke til kommentar
Mii Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg er lvl 80 arms warrior, har kun wotlk gear fra quest's og jeg gjør ganske ålreit dmg. Overpower og Execute proccer veldig ofte og 50% av mine crits med execute er 5k+ på vanlige mobs. Crit record med execute er 9k OP er rundt 4-6k. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 det kule med dismantle er at man blir kvitt skjoldet til f.eks. en holy pala [/quot] lolmantle tar ikke bort armor bare så du vet det Den fjerner bare muligheten til å blocke og bruke shield slam feks. Lenke til kommentar
HammerFall Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hei, er det noen av dere erfarne krigere som kan gi meg litt tips om hvilke talents som er "må ha" når man er prot warrior?. Er level 73 nå, har ikke akkurat kjempegear, (Crafted cobalt set, samt nexus rewards, Shattered sun skjoldet) Er inneforstått med at vanlig questing ikke vil gå så fort som arms/fury, men jeg har planer om å gjøre litt raiding etterhvert og da er det vel egentlig like greitt å lære seg "yrket" På forhånd takk Hei du:=) Å levlle som prot vil jeg nesten påstå vil gå fortere en arms\fury. Men dette vil selvfølgelig avhenge masse av gearet. Men når jeg levella warrioren min som prot, (BT-geared), så gikk det i en ganske så brukbar hastighet. Store pluss er at du har nesten ingen down-time, altså tid du må bruke på å spise\få liv. Også kan du ta et nærmest uendelig antall melee-mobs på en gang. Eneste begrensningen er nesten hvor mange mobs som er i nærheten. Som prot specc bruker jeg noe i retning av dette i level 80; Warrior Protection Specc Siden du er level 73, å ville jeg ned-prioritert disse punktene, og fylt opp dem etterhvert som jeg levlla; 2 points - Improved Spell Reflection 2 points - Focused Rage 2 points - Improved Charge 1 point - Cruelty Ville så når jeg dinga 74 tatt siste pointet å fått 5/5 Cruelty. Resten er igrunnen ikke så viktig om hva du velger å ta når Lenke til kommentar
HammerFall Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hva er trikset dersom en rogue jumper deg da? Dismantle virker jo veldig vondt. Feare og løpe? xD Concussion Blow ftw Stun roguen, stun den mer, få våpnene tilbake å drep roguen :=) Eneste problemet som protection warrior i PvP er castere som kan kite deg, dog noe lettere nå når man kan charge ganske så ofte. Sammen med stance dancing til zerker-stance og intercept, så går det lettere. Men så har du jo all den fordømte CCen da, og nå har jo Shamans fått det og Lenke til kommentar
Melleby Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Heihei! Har spilt warrior siden wow kom ut i 2005, med en del pauser. Spilte til 60, lang pause, ble 70 i TBC og har ikke spilt siden mars. Lurer på hvordan det er å spille warrior i WoTLK? I forhold til før i væla, da æillt var mye bære Vurderer å starte med litt casual-gaming igjen, da på min warrior seff! Lenke til kommentar
HammerFall Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hvis du har spillt protection før, bør du være klar for en overraskelse. Protection DPS har blitt buffa til en slik standard at questing\grinding faktisk er mulig uten å måtte vente 1 år på å drepe en mob. Har bare erfaring med Protection sålangt i Wotlk, men det er bare god erfaring Jeg digger tanking, og må bare si at tank i wotlk er helt fantastisk :=) Lenke til kommentar
Emil-hr Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Morn. Jeg lurte på om noen kan lage et Levling specc til meg? Jeg kommer til og trene med en druid, så da lurte jeg på om prot er bra også. så jeg lurte på om noen viste hva slags specc som var best på warrior ^^ takk for svar Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Morn. Jeg lurte på om noen kan lage et Levling specc til meg? Jeg kommer til og trene med en druid, så da lurte jeg på om prot er bra også. så jeg lurte på om noen viste hva slags specc som var best på warrior ^^ takk for svar Hvis du konsekvent skal levle med en druid anbefaler jeg fury. Druiden kan tanke i feral specc, og dvs at det ikke er behov for deg som tank. Derimot vil både du og druiden gjøre mer skade hvis du er fury, som overall er den beste speccen hvis du skal levle fra scratch. Så, fra og med lvl 10 ville jeg satt følgende poeng: 10-14: 5 poeng i Cruelty i Fury treet 15-19: 5 poeng i Unbridled Wrath 20-24: 5 poeng i Commanding Presence 25-34: 5 poeng i både Enrage og Dual Wield Specialization. 35-39: 5 poeng i Flurry 40-42: 3 poeng i Precision 43-44: 1 poeng i Death Wish og 1 poeng i Bloodthirst 45-49: 2 poeng i Improved Whirlwind og 3 poeng i Improved Berserker Stance 50-54: 1 poeng i Rampage og 2 poeng i Improved Berseker Stance og 2 poeng i Imp. Cleave 55-59: 5 poeng i Unending Fury 60-63: 1 poeng i Titans Grip og 3 poeng i Armor to the Teeth 64-66: 3 poeng i Heroic Strike 67-71: 5 poeng i Deflection 72-73: 2 poeng i Iron Will 74-78: 2 poeng i Impale og 3 poeng i Deep Wounds 79-80: 2 poeng i Two-Handed Weapon Specialization Slik jeg gjør/skal gjøre med krigern min. Tror ikke det er helt håpløst. Har'n på 70 for øyeblikket og det er nice med WotLK-greens fra Northrend Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Jeg har en warrior på 70 nå, skal lvles til 80 og vet ikke hvordan jeg skal specce. har fullt Prot, fury og har to gode 2h weps Noen som har ide til spec og om hva som er mest effektivt? Endret 25. november 2008 av MadsFN Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Prot. Veldig fornøyd selv. Edit: Flere serverfirst og warriorfirsts har forsåvidt vært prot også Endret 25. november 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 bandreas ta en titt på denne speccen: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 husk at de 13 i prot speccen er et must! Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Prot. Veldig fornøyd selv. Edit: Flere serverfirst og warriorfirsts har forsåvidt vært prot også Bør vel nevnes at de har over gjennomsnittlig godt gear også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå