Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Respecca prot i går (Level 62) og må bare si at det var sinnsykt morsomt og effektivt. Levler MYE raskere enn med arms. (Var dårlig arms gearet tho) Dessuten kunne jeg soloe de to nagaene i Zangarmarsh (Level 63 eliter) med over 50% hp igjen etterpå. Helt sykt imo.

Hva er trikset dersom en rogue jumper deg da? Dismantle virker jo veldig vondt. Feare og løpe? xD

Endret av -JørgenG-
Lenke til kommentar

Jeg er lvl 80 arms warrior, har kun wotlk gear fra quest's og jeg gjør ganske ålreit dmg. Overpower og Execute proccer veldig ofte og 50% av mine crits med execute er 5k+ på vanlige mobs. Crit record med execute er 9k OP er rundt 4-6k.

Lenke til kommentar
Hei, er det noen av dere erfarne krigere som kan gi meg litt tips om hvilke talents som er "må ha" når man er prot warrior?. Er level 73 nå, har ikke akkurat kjempegear, (Crafted cobalt set, samt nexus rewards, Shattered sun skjoldet) Er inneforstått med at vanlig questing ikke vil gå så fort som arms/fury, men jeg har planer om å gjøre litt raiding etterhvert og da er det vel egentlig like greitt å lære seg "yrket" :)

På forhånd takk

Hei du:=) Å levlle som prot vil jeg nesten påstå vil gå fortere en arms\fury. Men dette vil selvfølgelig avhenge masse av gearet. Men når jeg levella warrioren min som prot, (BT-geared), så gikk det i en ganske så brukbar hastighet. Store pluss er at du har nesten ingen down-time, altså tid du må bruke på å spise\få liv. Også kan du ta et nærmest uendelig antall melee-mobs på en gang. Eneste begrensningen er nesten hvor mange mobs som er i nærheten.

Som prot specc bruker jeg noe i retning av dette i level 80;

Warrior Protection Specc

Siden du er level 73, å ville jeg ned-prioritert disse punktene, og fylt opp dem etterhvert som jeg levlla;

2 points - Improved Spell Reflection

2 points - Focused Rage

2 points - Improved Charge

1 point - Cruelty

Ville så når jeg dinga 74 tatt siste pointet å fått 5/5 Cruelty.

Resten er igrunnen ikke så viktig om hva du velger å ta når

Lenke til kommentar
Hva er trikset dersom en rogue jumper deg da? Dismantle virker jo veldig vondt. Feare og løpe? xD

Concussion Blow ftw :D

Stun roguen, stun den mer, få våpnene tilbake å drep roguen :=)

Eneste problemet som protection warrior i PvP er castere som kan kite deg, dog noe lettere nå når man kan charge ganske så ofte. Sammen med stance dancing til zerker-stance og intercept, så går det lettere. Men så har du jo all den fordømte CCen da, og nå har jo Shamans fått det og :p

Lenke til kommentar

Heihei!

Har spilt warrior siden wow kom ut i 2005, med en del pauser. Spilte til 60, lang pause, ble 70 i TBC og har ikke spilt siden mars. Lurer på hvordan det er å spille warrior i WoTLK? I forhold til før i væla, da æillt var mye bære :p Vurderer å starte med litt casual-gaming igjen, da på min warrior seff!

Lenke til kommentar

Hvis du har spillt protection før, bør du være klar for en overraskelse.

Protection DPS har blitt buffa til en slik standard at questing\grinding faktisk er mulig uten å måtte vente 1 år på å drepe en mob.

Har bare erfaring med Protection sålangt i Wotlk, men det er bare god erfaring :D

Jeg digger tanking, og må bare si at tank i wotlk er helt fantastisk :=)

Lenke til kommentar
Morn.

Jeg lurte på om noen kan lage et Levling specc til meg? Jeg kommer til og trene med en druid, så da lurte jeg på om prot er bra også.

så jeg lurte på om noen viste hva slags specc som var best på warrior ^^

takk for svar

Hvis du konsekvent skal levle med en druid anbefaler jeg fury. Druiden kan tanke i feral specc, og dvs at det ikke er behov for deg som tank. Derimot vil både du og druiden gjøre mer skade hvis du er fury, som overall er den beste speccen hvis du skal levle fra scratch.

Så, fra og med lvl 10 ville jeg satt følgende poeng:

10-14: 5 poeng i Cruelty i Fury treet

15-19: 5 poeng i Unbridled Wrath

20-24: 5 poeng i Commanding Presence

25-34: 5 poeng i både Enrage og Dual Wield Specialization.

35-39: 5 poeng i Flurry

40-42: 3 poeng i Precision

43-44: 1 poeng i Death Wish og 1 poeng i Bloodthirst

45-49: 2 poeng i Improved Whirlwind og 3 poeng i Improved Berserker Stance

50-54: 1 poeng i Rampage og 2 poeng i Improved Berseker Stance og 2 poeng i Imp. Cleave

55-59: 5 poeng i Unending Fury

60-63: 1 poeng i Titans Grip og 3 poeng i Armor to the Teeth

64-66: 3 poeng i Heroic Strike

67-71: 5 poeng i Deflection

72-73: 2 poeng i Iron Will

74-78: 2 poeng i Impale og 3 poeng i Deep Wounds

79-80: 2 poeng i Two-Handed Weapon Specialization

Slik jeg gjør/skal gjøre med krigern min. Tror ikke det er helt håpløst. Har'n på 70 for øyeblikket og det er nice med WotLK-greens fra Northrend :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...